Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerstallen 2018

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 feb 18, 12:59

Hahahahaha, det er det morsomt jeg har lest på lenge i ett fotball relatert forum!!! 

Chaib er en lokal Fredrikstad gutt, om han er god nok vil tiden vise. Og med utvikling vil han sikkert få kontrakt videre. I dagens fotball verden, hvor middler er begrenset så er dette måten man må gjøre det på, regner med Chaib forstår det. At han kom gratis dyttet overgangen raskere igjennom. Ikke trenger han å etablere seg her nede heller, en vinn vinn situasjon.

Og at MossFK blir svekket samtidig gjør det jo hele mye bedre. 

Men alt handler om perspektiv, at kråkene er konspiratoriske og har ett noe dårlig forhold til FFK er vel naturlig.. Chaib er FFK spiller, kråkene trenger bare å slenge litt bitterhet, når de enda en gang har mistet en favoritt til FFK..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 feb 18, 18:06

Opprinnelig postet av Rey

Uansett så tar jeg posten til Kråkevingen med en stoor klype salt

Jeg velger å være litt mindre diplomatisk og antar at mossingen som postet dette, ikke hadde blitt edru enda. For en edru person kan umulig tro at en fotballklubb med begrensede midler henter spillere med det formål å svekke en potensiell opprykksrival.

Særlig siden Moss selvsagt fint kan erstatte Chaib med en annen spiller.

I call bullshit.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 05 feb 18, 21:52

Egentlig rart att ikke sarp 08 fikk tak i ham. Der oppe skal jo alt som har ett snev av talent kjøpes/hentes Wink.

Nei mossingene er morsomme og tipper at de egentig har savnet oss. Bare synd at vi måtte ned ett hakk for å møte dem.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 feb 18, 13:46

Nå sa de nei til Tim Nilsen og jeg har litt blandede følelser. Magefølelsen sier at klubben gjorde rett og at vi nå har noen spennende unge spillere som kan spille på kantene. Vår danske venn er derimot ønsket og jeg er skikkelig usikker, og er klar over at jeg gjentar meg selv når jeg da sier vi i såfall har tre trege stoppere og at disse tre er rangert som nr 1-3.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 feb 18, 17:48

Opprinnelig postet av Erikk

Vår danske venn er derimot ønsket og jeg er skikkelig usikker, og er klar over at jeg gjentar meg selv når jeg da sier vi i såfall har tre trege stoppere og at disse tre er rangert som nr 1-3.

... spesielt siden Høgmo har gitt uttrykk for at Viitikko er en de har stor tro på, så da kan det ikke bety noe annet enn at Leko skal slite benken? Nielsen drar vel neppe til FFK for å slite benk?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 feb 18, 18:06

Kanskje Leko skal ut? I såfall blir det fortsatt to trege stoppere.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 06 feb 18, 19:19

To trege stoppere og et enormt bakrom. Høres jo ut som en varslet katastrofe. Aldri i livet at Høgmo ikke ser den. Han er jo opptatt av en stram defensiv organisering. 

Evnen til å posisjonere seg. Taktisk klokskap er vel ofte viktigere. Når så vi en spiss regelrett løpe fra en midtstopper? Noen stoppere er raske men aldri på rett plass og alltid ute i siste liten. På faste situasjoner står vi nok igjen med noen som kan flytte beina for å forhindre overganger imot,som Begby. 

Jeg er mer opptatt av om vi klarer å trylle en makker til Sellin opp av hatten. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 feb 18, 09:05

Opprinnelig postet av Sandaker

To trege stoppere og et enormt bakrom. Høres jo ut som en varslet katastrofe. Aldri i livet at Høgmo ikke ser den. Han er jo opptatt av en stram defensiv organisering. 

Evnen til å posisjonere seg. Taktisk klokskap er vel ofte viktigere. Når så vi en spiss regelrett løpe fra en midtstopper? Noen stoppere er raske men aldri på rett plass og alltid ute i siste liten. På faste situasjoner står vi nok igjen med noen som kan flytte beina for å forhindre overganger imot,som Begby. 

Jeg er mer opptatt av om vi klarer å trylle en makker til Sellin opp av hatten. 

Vi ser ikke ofte at spisser løper fra stopperne på den måten Biffen gjorde mot Erik Hoftun i treningskampen på gamle Stadion (4-4), men ganske ofte at en tregere stopper ser seg nødt til å lage frispark og pådra seg kort for å unngå det.

Men jeg er enig i antagelsen om at Høgmo nok har tenkt på dette.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 feb 18, 09:42

Men det blir jo countringer i bakrommet og vi får kjempeproblemer. Vi har jo sett mange ganger tidligere at Shola eller Martinsen har "løpt opp" problemet og avkalrt situasjonen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 feb 18, 19:12

Det har vært stille lenge på denne tråden nå noe jeg synes er trist. Nyheter finnes jo, og i dag var det kamp mot Zenit som jeg synes var den beste av treningskampene. Laget skal ha en spiss til og Tim Nilsen ønsker denne plassen, bør han få den?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 feb 18, 20:00

Nei.

Da bør vi la juniorer få plassen. De kan utvikle seg til noe stort . Det kan ikke Tim Nilsen. Han vil bli stallfyll 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5388

Lagt til: 26 feb 18, 18:33

Tror både Nilsen og Seck får kontrakter. Vi trenger en spiss til med litt erfaring og Nilsen burde være god nok for det nivået vi er på nå. Det er en fin tanke å la juniorer ta plassen, men vi har allerede tatt opp en juniorspiller som spiss. I tillegg er snittalderen på troppen veldig lav: 21,8 år. De trenger noen litt eldre spillere å dra veksel på også.

Det jeg er mest spent på er om Anas Farah skriver under ny kontrakt. Han er et stort talent men på grunn av skadene de to foregående sesongene og lite eller ingen spilletid er det høyst usikkert om noen vil betale for en B-lagsspiller. Jeg har troa

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 27 feb 18, 12:33

Og da så det mindre aktuelt ut med Kjelsrud Johansen, om det noen gang var realistisk. Så Tim Nilsen er vel mer eller mindre OK av de vi kan få inn nå, om ikke PHM trekker noen rimilige vidundere opp av hatten.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 feb 18, 15:17

Nilsen har gjort det bra hos oss før og ønsker å komme til klubben. Han har målteft og jobber hardt. Ikke umulig han er noe av det bedre vi kan få med tanke på klubbens situasjon. Når det gjelder Mr ung og lovende offensiv spiller har jo klubben sagt tydelig at han er ønsket med videre og at avklaring kommer snart.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 feb 18, 15:49

Opprinnelig postet av arildoaim

Og da så det mindre aktuelt ut med Kjelsrud Johansen, om det noen gang var realistisk. 

 

3 mål og 4 assists på 22 kamper i fjor, og dette mener Brann skal løse spissproblemet deres? Eliteserien har falmet.

---------------------------

Griseforsiktig optimist.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 28 feb 18, 19:18

Opprinnelig postet av Snæbbis

Opprinnelig postet av arildoaim

Og da så det mindre aktuelt ut med Kjelsrud Johansen, om det noen gang var realistisk. 

 

3 mål og 4 assists på 22 kamper i fjor, og dette mener Brann skal løse spissproblemet deres? Eliteserien har falmet.

Og i bakhånd har de Karadaz. Da blir det nok vei i vellinga. Det viktigste for en spiss under LAN er å ødelegge for motstanderne. Kjell kommer til å passe perfekt. Tipper han scorer 5mål.

Tror det blir bra med Tim Nilsen i spann med Sellin. Han holder et bra nivå i 2 divisjon og han ønsker å spille for oss. Gi han en 1års kontrakt med muligheter for mer hvis han presterer. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5388

Lagt til: 01 mar 18, 20:33

Det ser ut som Oscar Lopez Borgersen blir FFK-spiller. Det er jo rent stallfyll (uten at det er negativt). Men betyr det at Farah er på vei ut? De har sagt at dem skal ha 22 spillere i troppen og vi har per nå 20. Ser ikke på Oscar som noen direkte konkurrent til hverken Seck eller Nilsen og frykter derfor at han blir en erstatter for Farah... eller så kan det hende jeg overanalyserer.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 mar 18, 21:16

Anas var vel ønsket av akademier over hele England etter at FFK var på en treningstur der for noen år siden, det var vel også det som gjorde att FFK fikk han på kontrakt. Ikke utenkelig at det er en vis interesse derfra fremdeles..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 mar 18, 21:27

Det ble jo lovet en rask avklaring, men det har vært tyst.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 06 mar 18, 17:00

I følge fredrikstad blad er kontrakten hans nå utløpt men han trener fotsatt med FFK.  Jeg syns FFK nå bør kreve ett svar,bli eller stikk. Utaknemlig fyr virker det som.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f