Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerstallen 2018

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 20 jun 18, 23:31

Kunne ikke vært mer enig. I tillegg er det en velsignelse for oss at ikke noen av lagene har stukket i fra. Et par kamper uten seier og hylekoret er i gang. Nesten mystisk hvor historieløse noen er  i forhold til nærhistorien. 

Nå får laget arbeidsro og mulighet til å utvikle seg videre. Å bygge lag og klubb tar tid.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 24 jun 18, 22:27

Hva mener folk om Tim Nilsen? Kontrakten hans går jo ut nå. Bør vi forlenge med han?

Personlig hadde jeg forventet mer, men det hadde jeg til Sellin og hele det offensive spillet, så det er ikke kun Nilsen. Han har nå levert 4 + 1 på ti kamper og det er vel egentlig grei nok uttelling, spesielt når han ikke tar straffene? 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 24 jun 18, 23:53

Opprinnelig postet av Rey

Hva mener folk om Tim Nilsen? Kontrakten hans går jo ut nå. Bør vi forlenge med han?

Personlig hadde jeg forventet mer, men det hadde jeg til Sellin og hele det offensive spillet, så det er ikke kun Nilsen. Han har nå levert 4 + 1 på ti kamper og det er vel egentlig grei nok uttelling, spesielt når han ikke tar straffene? 

Min mening er at det bør bero på to forhold:

Ser Høgmo en lovende fremtid for Nilsen i FFK? 

Ser Tim Nilsen selv for seg å bli lenge i FFK? 

Ut i fra prestasjonene ser jeg ingen grunn til å vrake ham. I utgangspunktet mener jeg det er en god idé å beholde spillere, men jeg synes dette bør avgjøres av Høgmo og Nilsen, og så bør klubben innrette seg etter hva de to mener er best. Jeg håper klubbens økonomi står til at dette kan være en 100% sportslig vurdering. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 jul 18, 14:33

Jøss... det kom som en overraskelse. Andreas Aalbu er tilbake i klubben

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 jul 18, 14:40

Dette er jo veldig gledelig. Godt å ha en god targetman på topp igjen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 jul 18, 15:00

Dette er en spiller jeg liker veldig godt, han jobber hardt, er god i boks og virker som en veldig bra fyr også. Men hvorfor vil Ullkisa gi han bort? Jeg trodde han var blandt de beste spillerne deres.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 jul 18, 15:06

 

Jeg har googlet Ullkisa og det står følgende om vår venn:

Kamper spilt12

Minutter346

Byttet inn9

Byttet ut2

På benken10

ingen mål


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 12 jul 18, 17:11
Endret: 12 jul 18, 17:17
Endret av: Marthe

Så vidt jeg forstår fikk UllKisa nylig inn en spiller som sannsynligvis dytter Aalbu enda mer ned på benken. I tillegg ser jeg at de la om formasjon fra to til én spiss på topp, og da ser det ut til at Nesset stort sett fikk den plassen.

Men, i følge altomfotball.no:

Kamper spilt: 23
Minutter: 1690
Fra start: 20
Byttet inn: 3
Byttet ut: 5
På benken: 3
Mål: 8
Gule kort: 1

Totalt i halvannet år så vidt jeg kan se, så har han spilt i 42 kamper, og scoret 10 mål. Det tar jo da med NM og kvalik til Eliteserien.

Det skal sies at jeg finner fire forskjellige tall på antall spilte kamper... :-D

flashscore.nu viser i alle fall veldig med detaljer.

-M


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 jul 18, 17:21

Vi vet ihvertfall hva vi får med Aalbu. Han er sterk på trening og en lederfigur, fint for det sosiale. 

Hatt ett godt samarbeid med Tim Nilsen tidligere, skaper konkuranse på plassene, og er allsidig, kan spille på midtbanen, i angrep og bak en spiss. 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 13 jul 18, 01:32

Opprinnelig postet av Rey

Jøss... det kom som en overraskelse. Andreas Aalbu er tilbake i klubben

Aalbu til f-b:

"...når en trener som Høgmo ringer og sier han vil ha deg – da er det vanskelig å si nei"

Cool 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 13 jul 18, 21:08

Opprinnelig postet av Rey

Hva mener folk om Tim Nilsen? Kontrakten hans går jo ut nå. Bør vi forlenge med han?

Og der var den forlenget ut sesongen. Føler det er riktig å ikke gi han lengre kontrakt. Han har fortsatt litt å bevise i forhold til Obos-nivå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 26 jul 18, 18:00

Tidligere Fulham og finsk landslagspiller Sakari Mattila på prøvespill.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 27 jul 18, 09:48

Kan ikke si at jeg kjenner han veldig godt, men noe må det jo bo i han npr han har vært i Fulham... selv om han ikke spilte så mye. Men han har vel vært ganske skadeutsatt?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 30 jul 18, 11:02

Kan vi forvente at Rekdal drar nå, og at finnen vi signerte er tiltenkt å erstatte han?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 jul 18, 17:08

Det må jo være en åpenbar konklusjon. Alternativt vil jo Rekdal bli satt ut av laget.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 jul 18, 17:14

Tenkte det samme selv. Da får vi håpe at en Engelsk klubb graver litt i lommeboka.

Fikk ikke sett kampen i går men leste at vi burde vunnet mer. Synes vi virker mer solide enn på mange år. La oss håpe på en høst uten tap og som ender med opprykk.



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f