Husk meg
Brukernavn
Passord

2. divisjonsoppsettet klart

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 02 des 17, 12:13

..og vi havnet i PostNord avdeling 1 mot følgende lag

Alta
Mjølner
Raufoss
Asker
Bærum
Grorud
Nybergsund
Stabæk 2
Moss
Odd 2
Fram
Hønefoss
Elverum

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 des 17, 15:33

Både Alta, Raufoss, Bærum, Nybergsund,Hønefoss og Elverum er kapable lag som kan være med å kjempe i toppen. Alle har jo vært på nivået over de siste årene så man skal ikke undervurdere noe av dem. Blir spennende å se hva slags tropp vi klarer å ende opp med til seriestart. Tror FFK også burde legge opp til en strategi der de gjør det vanskelig for motstanderen fremfor å prøve å spille laga ut, det tror jeg ikke kommer til å skje. Kraft, styrke og kynisme!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 02 des 17, 16:14

Tror vi må si oss fornøyd med dette serieoppsettet. Klar for sesongkort. Håper de ikke senker prisen på de beste feltene på langsidene. Tror mange med meg ønsker å betale det samme som ifjor.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 02 des 17, 19:08

Setter de ikke ned prisen vil det i realiteten bety en ganske stor prisøkning ettersom det er to færre hjemmekamper. Det er ikke snakk om at de da vil selge like mange billetter på kampdag heller, så prisene må selvfølgelig ned. Du kan ikke kreve 260 kroner for en kamp på nivå tre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 03 des 17, 17:05

Antall som kommer på kampene er nok avhengig av resultater. Klubben trenger inntekter, skjønner ikke hvorfor de skal senke prisene. 


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 03 des 17, 20:42

Både avgifter til NFF og generelt sett vil være lavere i de divisjonene, man er rimelig blind dersom man tror at man kan kreve 260kr for en billett på 3. nivå. Det var vanskelig nok å få gode tilskuertall i 2. nivå. Så det å få litt mer edruelige priser kan nok også bidra til å få flere mennesker på stadion. Det er jo mulig å tjene inn senkede priser på billetter via kiosken og andre metoder.

 

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 03 des 17, 20:53

De kunne kanskje iverksatt "folkets spiller" for prisene må jo ned siden vi har rykket ned og skal spille færre kamper.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 04 des 17, 09:48

Billettpriser, som alle andre priser på varer og tjenester, settes ut fra hva man tror gir mest inntekter. Både null og 5 millioner i billettpris gir null i inntekt, for tar man 5 millioner er det ingen som kjøper. Så da gjelder det å finne den optimale prisen.

Den er nok dessverre lavere i 2. divisjon. Beholder man prisene fra i år er jeg helt sikker på at det vil komme færre enn hvis prisene reduseres. Nå vil nok ansettelsen av Høgmo bidra til at flere vil ha trua og kjøpe sesongkort enn dersom det hadde blitt hentet inn en anonym fyr med tre års erfaring som assistenttrener i polsk bedriftsserie, men det er fortsatt 2. divisjon ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 04 des 17, 14:50

Da var prisene på sesongkortene klare og varierer fra 800 (ståplass) til  2250 for de dyreste. Grei nedgang det, selv om jeg føler de dyreste kanskje var i dyreste laget. Jeg skal uansett ha plassen min.

Verdt å merke seg er også at bortesupporterne ikke lengre vil være på kortsiden, men er nå flyttet over til felt L på Europristribunen (Den som var Gjensidigetribunen). Tribunen mot elva vil ikke være i bruk.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 04 des 17, 16:15

Opprinnelig postet av Rey

Da var prisene på sesongkortene klare og varierer fra 800 (ståplass) til  2250 for de dyreste. Grei nedgang det, selv om jeg føler de dyreste kanskje var i dyreste laget. Jeg skal uansett ha plassen min.

Verdt å merke seg er også at bortesupporterne ikke lengre vil være på kortsiden, men er nå flyttet over til felt L på Europristribunen (Den som var Gjensidigetribunen). Tribunen mot elva vil ikke være i bruk.

Det var da plagsomt så nær de plutselig skulle komme da. Nå har jeg sitti på felt M i seks år, må nesten vurdere å trekke lenger vekk fra elva.

Ikke det at jeg tror det blir så voldsomt mange bortesupportere i 2. divisjon bortsett fra i kråkekampen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 10 des 17, 10:30

Da har tre eldre herrer rundt de 70, hvorav to bosatt i Ski, kjøpt sesongkort for første gang på mange år. Oppfordringen går til dere som er yngre og bor nærmere: Gjør likeså!

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 10 des 17, 14:26

Opprinnelig postet av Anders Strand

Da har tre eldre herrer rundt de 70, hvorav to bosatt i Ski, kjøpt sesongkort for første gang på mange år. Oppfordringen går til dere som er yngre og bor nærmere: Gjør likeså!

Jeg er riktignok betydelig yngre enn dere, men bor enda et par mil lenger unna. Uansett, kortet er fornyet og jeg blir å finne på felt M også i 2018.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 12 des 17, 15:34

Det blir nok sesongkort på oss også. Vi er to som kjøper ett hver oss ,også spleiser vi på ett ekstra,sånn at vi har litt armsleng. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 13 des 17, 14:39

Nei, jø så fyse.

https://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/hemmelig-moete-edvartsen-tilbudt-doemming-i-2-divisjon/a/24209407/

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 13 des 17, 15:23

Nå takket dem jo nei, men hadde det virkelig vært så ille? Han er da en god dommer selv om han kanskje ikke har de sosiale antennene helt riktig innstilt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 13 des 17, 16:06

Tja. Er redd de diktatoriske tendensene hans hadde blitt enda verre i 2. divisjon. Han har jo innimellom kommet med stikk til spillere underveis i TL-kamper om at det vel ikke er han som er dårligst utpå der. Gjerne når et lag er i ferd med å tape med flere mål.

Det Edvartsen utvilsomt er god på, er regelboka. Den kan han. Og han får med seg mye av det som skjer på banen Men i min bok kan en dommer tilgis flere feil dersom han er god som kampleder. Og som kampleder synes jeg Edvartsen og lignende dommere er dårlige - de som er svært oppsatt på å statuere eksempler, vise hvem som bestemmer, og ta plassen i rampelyset.

En god dommer er lite synlig.

Men nok om det. Når kommer terminlista? Tipper det er fristende for NFF å sette opp FFK-Moss (eller omvendt) 16. mai, men jeg håper ikke de gjør det, for de to kampene kommer til å bli bra besøkt uansett dato. Det er mer å hente i ekstra tilskuere mot andre lag.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 21 des 17, 13:24

Og da er rundene satt opp

Starter hjemme mot Asker 14. april og avslutter sesongen med fest hjemme mot Alta 27. oktober. Ingen 16. mai kamp.

Andre kamper som er greit å få med seg: Borte mot Moss i andre serierunde og hjemme mot Moss i 15. runde

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 des 17, 13:27

Blir evt vanskelig å få byttet til seg en 16 mai kamp på stadion. Ser vi møter Odd 2 den 12 mai, iom at bytter av dato godkjennes av forbundet så hadde det kanskje smakt mer med ett FFK MossFK rundt den datoen.. vel vel. Forbundet ønsker vel ikke å se 10000 mennesker på kamp i postnord ligaen da..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 21 des 17, 15:00

Hva behager? Ingen 16. mai-runde i det hele tatt? Her må hoder rulle. Jeg ser for øvrig på Forbundets sider at det ikke var 16. mai-runde i år heller.

Fysj, vi må komme oss opp fra denne tulledivisjonen igjen så fort som råd er.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 des 17, 19:12

Det var ofte det ikke var 16. mai-runder sist vi var i 2. divisjon også, men da klarte stort sett FFK å få byttet dato til 16. mai likevel. Men når de nå er satt opp mot Odd 2 i den runden, så kan det sikkert bli vanskeligere. Hadde nok vært mye enklere å få til hvis 12. mai-kampen var hjemme mot enten Moss, Asker, Bærum eller Grorud.

Men viktigst var det å få hjemmekamp i første og siste runde. Synes også det er litt pussig med 2 av de 3 første kampene er på bortebane. Det blir en tøff start med et antatt topplag som Asker i første runde hjemme, og deretter bortekamp mot Moss (her har jeg allerede innkassert 0 poeng) og Bærum.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340