Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Notodden x 2

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 nov 17, 13:12

Ræva


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 13 nov 17, 16:13

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Resultatmessig bedre enn forventet,  men forundret over laguttaket også denne gang. 

... hva forventet du egentlig?

Jeg forventet tap eller 1-1/2-2. Vi møtte et lag som har hatt formstigning, mens vi har hatt det motsatte. Var ikkie veldig imponert over vi vi fikk til i kampen mot Sulf frem til vi scoret 2-0, og enda mindre imponert over Sulf resten av kampen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 13 nov 17, 17:12

Jeg hadde forventninger om noe annet. Mobilisering av Over 5000 på tribunen. Hjemmekamp. Sinnsykt viktig å få med seg et bra resultat. Kaptein som går ut i media og snakker om å drepe spenningen.Men kan tydeligvis lære noe av deg:Forvent ingenting av dette laget. Legg lista på nederste hylle. Like greit. De skuffer gang på gang. I går var det fullstendig ræva.

Jeg tror og frykter vi rykker ned. Vi har Vært elendige borte i flere år.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 13 nov 17, 17:18

Notodden var svært defensive og vi virket veldig uforberedt på at de hadde alle 11 bak ballen nesten hele tiden. Slike lag straffer oss veldig og jeg tenker på hjemmekampen mot Florø som et skrekkeksempel. Problemet til Notodden er at de hadde lite å spille på og det virket som kontringer og dødballer er hva de satset på. Jeg må si jeg er spent på hvordan de kommer til å møte oss på sin egen hjemmebane og jeg er også veldig usikker på hva vår taktikk kommer til å bli. 


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 14 nov 17, 13:30

Synes Flo presterte dårlig gjennom store deler av kampen, han hadde virkelig ikke dagen. Skagestad jobbet beinhardt, Begby jobbet bra....

mye av problemet virker å være at vi ikke har noen plan for den defensive fotballen vi spiller mot. Gjør samme om og om igjen og forventer et annet resultatet... definisjonen på sinnsyk?

Det som irriterte meg mest gjennom kampen var den trommebruken til Notodden-supporterne, den var så overdreven at det alene burde forhindre de fra å spille i noe høyere enn 4. divisjon.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 15 nov 17, 12:38

Håper Notodden tar resultatet i Fredrikstad som et tegn på at de er jevngode med oss generelt, slik at de prøver seg på en mer offensiv tilnærming i returoppgjøret. Da vil vi straffe dem om vi er presise.

Men det er avgjørende at BP får vekket besluttsomheten i gruppa igjen, for hjemmekampen var i stor grad tilbake til "business as usual".

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 nov 17, 11:18

Om det ikke var viktig nok å vinne fra før. FFK må nå ta ansvar for å holde dette uvesenet på plass i 2. divisjon:

Notodden skal dele ut klappere på kampen. Avsky. Få det bort!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 nov 17, 13:26

Jeg synes det er flott at Notodden bruker "klappere". Slik er det på "bøgda" og hva kan man forvente i PostNordLigaen? Vi kan si at dette er ennå en grunn til at spillerne må piskes fram på lørdag slik at vi slipper slike "faste innslag Norge-rundt" som vi får neste år hvis vi taper denne kampen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 nov 17, 14:53
Endret: 16 nov 17, 14:53
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg synes det er flott at Notodden bruker "klappere". Slik er det på "bøgda" og hva kan man forvente i PostNordLigaen? Vi kan si at dette er ennå en grunn til at spillerne må piskes fram på lørdag slik at vi slipper slike "faste innslag Norge-rundt" som vi får neste år hvis vi taper denne kampen.

Sant nok. Forrige gang jeg var utsatt for vederstyggeligheten var på Melløs, og dit skal vi også hvis det går skeis på lørdag ...

Det skal sies at noen prøvde seg med slike før en kamp på Fredrikstad Stadion også tilbake i, var det 2005? Flesteparten tok imot ... og kastet dem i søpla på vei inn på stadion Laughing

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 18 nov 17, 12:14

Dagen er her, folkens. Enten er vi tilbake der den nye tiden startet i 2002 (grøss) eller vi holder oss i det minste på stedet hvil som et dårlig 1. divisjonslag.

Danmark viste jo (uten sammenligning for øvrig) at 0-0 i hjemmekampen ikke trenger å være noe problem. Dog sliter jeg litt med å se hvem som skal være vår Christian Eriksen!

Håpet for kampen er at vi ikke lar oss trekke ned i gå-tempo slik som særlig mye av 2. omgang i hjemmekampen så ut. Jo mer av det, jo større er sjansen for at kampen avgjøres på en tilfeldighet.

Så håper jeg at et godt oppmøte av rødhvite får guttane til å skjønne at dette faktisk betyr en god del for mange mennesker.

Følelsen før kampen er fortsatt bedre enn den var etter braktapet i Tromsdalen, men tror nok fortsatt blodtrykket er høyere enn vanlig. 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 nov 17, 12:24

Jeg har sjekket værvarslet og vi er "heldige" det blir ikke noe Tromsdalen-vær. En annen sak er at jeg ikke forstår hvorfor vi skal gå i angrep slik det blir sagt flere steder. Lar vi Notodden spille på samme måte som de gjorde på søndag kommer de til å vinne kampen. Jeg tenker at vi bør være tolmodige og ha fokus på forsvarspillet og på den måten "stresse opp" Notodden. Hvis vi får de til å spille mer ofensivt og våge mer vil det komme overganger som kan bli farlige. For å være ærlig driter jeg i hvordan vi spiller, det er kun resultatet som er ineressant.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 18 nov 17, 12:31
Endret: 18 nov 17, 12:31
Endret av: madcow

Når det står om liv eller død er jeg dessverre 100% enig i at vi kan tillate oss å spille kjedelig fotball, Erikk!

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 18 nov 17, 12:38

Vi må spille på den måten som maksimerer sjansen til å overleve, det er jeg helt enig i. Om det er kjedelig så bryr jeg meg ikke om det.

Men jeg tviler på at Notodden kommer til å hive alle mann alle framover på stillingen 0-0. De anser vel fortsatt seg selv som underdogs og jo lenger det står 0-0, jo nærmere kommer vi ekstraomganger og straffekonk, noe jeg tror Notodden vil være fornøyd med. Derfor må vi i det minste ha såpass til angrepsambisjoner at Notodden føler at det er en reell risiko for at vi scorer.

Og blir det en sjansefattig affære vil det uansett komme dødballer hvor innsats og flaks spiller inn.

Det viktigste er nå uansett at tenningsnivået er riktig, slik at vi vinner mange dueller. Det er viktigere enn laguttak og valg av taktikk.

På med ullundertøyet og ut i bilen. Til Notodden!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 nov 17, 12:47

Hvis et av lagene får et mål vil kampen åpne seg og laget som blir liggende under må ta sjangser. Mye tyder på at det samme laget kan få mål nummer 2 på en overgang. Jeg mener derfor at det vil være en katastrofe hvis Notodden får det første målet enkelt fordi vi skal angripe. Skulle dette til slutt bli en straffekonk er vel ikke Notodden bedre enn oss i utgangspunktet?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 18 nov 17, 16:04

Opprinnelig postet av madcow

Når det står om liv eller død er jeg dessverre 100% enig i at vi kan tillate oss å spille kjedelig fotball, Erikk!

Dette er bare fotball, og med ny Stadion avtale er ikke nedrykk så mye verre enn å hele tiden ligge i bunnen av Obos. Noen som vet hvordan laget blir?  Med det samme som sist tror jeg dette går galt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 18 nov 17, 18:10

Så enkelt kan det gjøres,fy f...


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 18 nov 17, 18:26

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av madcow

Når det står om liv eller død er jeg dessverre 100% enig i at vi kan tillate oss å spille kjedelig fotball, Erikk!

Dette er bare fotball, og med ny Stadion avtale er ikke nedrykk så mye verre enn å hele tiden ligge i bunnen av Obos. Noen som vet hvordan laget blir?  Med det samme som sist tror jeg dette går galt.

Da ser det ut til at du kan kose deg med 3 divesjons fotball.Dem som husker tilbake vet det tok 20 år å komme tilbake til Eliten.Er jo bare fotball!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 18 nov 17, 18:27

Hvor naivt er det mulig å spille. Uten forsvar.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 18 nov 17, 18:30

Natta !

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 nov 17, 18:30

Sjukofotball



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f