Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsdalen - FFK, søndag 29. oktober klokka 12:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 29 okt 17, 13:42

Nå griper jeg etter halmstrå, men kan det være protestgrunnlag at banemannskap har vært på banen under spillets gang? Ujevnt måket og forstyrrende på spillet. Er mye mer snø i TUIL sin 16 meter enn FFK sin for eksempel

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 29 okt 17, 13:48
Endret: 29 okt 17, 13:50
Endret av: Tøfflus

Det strået er veeeldig tynt. 

Vi har virkelig blitt pissa på i dag. Lukter gjensyn med Melløs i 2018 ...

5 min tillegg i Kristiansand.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 29 okt 17, 13:56

Da vant Elverum og nå skal det mirakler til for å redde oss. Pinling å tape 5-0 mot Tromsdalen er vel en mild beskrivelse?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 29 okt 17, 14:00
Endret: 29 okt 17, 14:01
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Erikk

Da vant Elverum og nå skal det mirakler til for å redde oss. Pinling å tape 5-0 mot Tromsdalen er vel en mild beskrivelse?

Svært mild. Finnes det ord i ordboka som kan beskrive hvor pinlig det er? Jeg tviler.

Matematikken er da grei før siste runde.

Spiller vi uavgjort berger vi kun plassen dersom Elverum taper med minst tre mål mot Mjøndalen. (Noe som skyldes dagens fullstendige kapitulasjon - med ett. eller tomålstap ville vi fortsatt hatt denne fordelen vis a vis Elverum)

Vinner vi berger vi plassen dersom ikke Elverum også vinner.

Med andre ord. Kun seier er godt nok mot Sulf, som spiller for å beholde tredjeplassen og hjemmefordel i første kvalik-kamp. Det ser jøvlig mørkt ut.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 okt 17, 14:08

Merkelig at de ikke evner å mobilisere innsats og tæl. Her kan de ikke bare sitte på sin høye hest og skylde på treneren. Er lov å ta kritikk selv også.

Tar det for gitt at det nå blir nedrykk. Blir spennende å se om det blir konkurs eller ikke. 

---------------------------

Fredd


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 29 okt 17, 14:21

Trist og grusomt. 


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 okt 17, 14:50
Endret: 29 okt 17, 14:51
Endret av: wergis

Så var vi her igjen. Avhengig av andre for å overleve. Nei, gi meg heller hagla.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 29 okt 17, 14:59

Mads Hansen scorer hattrick mot Elverum mens vi guller oss til 0-0 mot Ulf og berger kvalikplassen på målforskjell.

Andre måter ser jeg ikke at vi skal kunne berge oss på.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 29 okt 17, 15:09

La oss si vi hadde for en gangs skyld hatt flaks og berget kvallik, hva skulle vi da gjort i selve kvallik-kampene, vi ville jo vært sjangseløse med det spillet vi har vist i det siste.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 29 okt 17, 15:26

Opprinnelig postet av Erikk

La oss si vi hadde for en gangs skyld hatt flaks og berget kvallik, hva skulle vi da gjort i selve kvallik-kampene, vi ville jo vært sjangseløse med det spillet vi har vist i det siste.

Ikke godt å si. En god start hadde vært en bedre innstilling enn i dag ... 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 29 okt 17, 15:38

Det virker ikke som spillerne er interesserte, det betyr vel ikke noe for de? I andre lag som kjemper mot nedrykk bruker man å se en stor innsats. At vi rykker ned er vel nå ca 99% sikkert og da lurer jeg veldig på hva som skjer. Går vi konk, og hva skjer da? Hva med spillere under kontrakt, blir kontraktene annulerte av nedrykket? Hva med ansatte, står det noe i avtalen deres?


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 29 okt 17, 17:25

Egentlig skulle en dratt ned en dag de trener og gitt dem ett hardt spark i ræva,men jeg klarer ikke å være forbanna lengre,bare oppgitt og dritt lei. Nå har FFK vært så dårlige,så lenge at jeg tenker det skal bli godt å bli ferdig med dette. Jeg kan ikke forstå annet enn at det blir kroken på døra etter sesongen.  


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 29 okt 17, 18:07

Var det loddtrekning om hvem som skulle spille i dag? Merkelig uttak med Masalin og Furubotn samt Leko ut.

Er det rart vi taper i dag, og neste søndag? Vi har øvd på noe hele sesongen,  og fredag bestemmer spillerne seg for at dette tror vi ikke på.  Hva tror man på da, og hvor lenge får man øvd på det? Dette er en stygg skrape på CV'n til de 20 spillerne som sendte Loberto på dør.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 29 okt 17, 18:30

Merkelig med Leko ut, men når Jensen visstnok selv ba om en pause er det ikke noen spesielt god ide å tvinge han til å stå i mål med den selvtilliten han har.

Når det gjelder Furebotn, hvilke andre alternativer hadde man? Rekdal kunne kanskje startet, men ellers syns jeg ikke det var så rart valg all den tid Veteli var ute med karantene og vi ville spille med tre/fem på midten.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 29 okt 17, 18:31

Opprinnelig postet av Erikk

Det virker ikke som spillerne er interesserte, det betyr vel ikke noe for de? I andre lag som kjemper mot nedrykk bruker man å se en stor innsats. At vi rykker ned er vel nå ca 99% sikkert og da lurer jeg veldig på hva som skjer. Går vi konk, og hva skjer da? Hva med spillere under kontrakt, blir kontraktene annulerte av nedrykket? Hva med ansatte, står det noe i avtalen deres?

12 spillere har kontrakt som går ut etter sesongen. De andre blir i utgangspunktet,  men de som får jobb andre steder får nok gå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 29 okt 17, 19:35

Opprinnelig postet av Rey

Merkelig med Leko ut, men når Jensen visstnok selv ba om en pause er det ikke noen spesielt god ide å tvinge han til å stå i mål med den selvtilliten han har.

Når det gjelder Furebotn, hvilke andre alternativer hadde man? Rekdal kunne kanskje startet, men ellers syns jeg ikke det var så rart valg all den tid Veteli var ute med karantene og vi ville spille med tre/fem på midten.

Bredeli som vb og Nuhu på venstre midtbane? 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 29 okt 17, 19:50

Det hadde jo vært enda rarere. Sende Nuhu opp på midten i en posisjon han knapt har spilt i. Det ville være å trekke lodd i tilfelle. Furebotn er tross alt en sentral midtbanespiller. Bredeli var forresten ikke med på benken i dag. Aner ikke hvorfor

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 29 okt 17, 20:39

Opprinnelig postet av Rey

Det hadde jo vært enda rarere. Sende Nuhu opp på midten i en posisjon han knapt har spilt i. Det ville være å trekke lodd i tilfelle. Furebotn er tross alt en sentral midtbanespiller. Bredeli var forresten ikke med på benken i dag. Aner ikke hvorfor

Du har nok rett ang Nuhu, men han spilte inn den posisjonen I godset.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340