Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny trener

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 nov 14, 23:28

Er veldig usikker på om FFK med HWL noengang kommer til å spille fotball på den måten vi drømmer om og husker fra glansdagene, da burde vi hvertfall sett glimt av det i løpet av halvannet år som han har ledet laget. Jeg har ikke spesielt tro på at det blir annerledes med han som trener neste år, men jeg håper han motbeviser alle som har mista trua. Bakken er klar på at HWL har full tillitt, så da har det ingen hensikt å boikotte kampene eller være negativ på forhånd, det skader bare klubben. Tror det beste vi kan gjøre er å være positive og se framover, men om vi 7-10 kamper ut i neste sesong fremstår på samme måte som i år, da bør vi kunne forvente at det blir gjort grep. Blir spennende å se hvordan HWL har tenkt til å bygge opp et lag for tippeligaspill, for mye må forrandres i løpet av vinteren om vi skal kjempe om direkte opprykk neste sesong.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 25 nov 14, 23:38

Det er vel noe alle har vært klar over, men så på det som sikkert at han skulle bli tatt av som hovedtrener.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4691

Lagt til: 26 nov 14, 20:00

Opprinnelig postet av tomroar

Det er vel noe alle har vært klar over, men så på det som sikkert at han skulle bli tatt av som hovedtrener.

Sikkert? Hvorfor? Er det noen ledig på markedet som både åpenbart vil gjøre FFK bedre, og som ikke er for stor (slik at andre klubber vil være mer aktuelle)?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 okt 14, 15:06

Opprinnelig postet av Costanza

Arne Erlandsen er vel omtrent den siste treneren jeg vil se i FFK. Ønsker vi en trener som står for en fotballfilosofi som er diametralt motsatt av hvordan FFK ønsker å fremstå? Med Erlandsen får vi en sær personlighet, defensivt fokus, kick-and-run-fotball,  utdatert treningsmetodikk og innen et par år stor slitasje på spillergruppen og resten av omgivelsene. Erlandsen har levert tidvis gode resultater i både LSK, Ham/Kam, Ull/Kisa, IFK Göteborg og Moss. Men det har sjeldent vært pent, og alltid kostet mer enn det har smakt. Rett og slett fordi han har en egen evne til å komme på kant med både spillere, styre og andre i og rundt klubben. Vi har allerede prøvd Tom Nordlie, og trenger for all del ikke å prøve Arne Erlandsen.

Men en bredere diskusjon rundt hovedtrenerspørsmålet for neste sesong og fremtiden er greit nok å ta - etter at sesongen er slutt.


Trengs ikke å legge til mer. QFT.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 18 okt 14, 10:29

Ser ingen grunn til å evaluere HWL nå. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 18 okt 14, 10:41

La nå dette ligge i det minste til etter sessongen er ferdig.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 okt 14, 15:08

Jan Jönsson gir seg i aalesund

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 02 nov 14, 22:43


Og så står han og skryter av laget etter dagens kamp? Makan. Nå er jeg snart klar til å lire av meg eder, galle og total karakterslakt av denne mannen.

Med mindre han gjør alt godt igjen mot Mjøndalen da ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 03 nov 14, 09:51

Målet var kvalik, og målet er nådd. Ikke var det flaks heller. 48 poeng har gitt 5. plass de to siste sesongene.

Vi har de laveste lønnskostnadene siden 2. divisjon.

Hva skal vi ta han på da?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 03 nov 14, 12:48

Elendig offensiv fotball, skaper få sjanser og scorer få mål. Fantasiløst og kjedelig fotball. Fotball på stadion har blitt kun for de spesielt interesserte, de som ønsker å bli underholdt holder seg unna. Greit vi klarte 6 plass, men jeg er langt fra fornøyd med spillet som har ført oss dit. Pluss for at en del unggutter har fått mye spilletid, minus Ola Lønn, men han konkurrerer mot ligaens beste høyreback. Blir spennende å se hvordan vi angriper kvalikken, alt er mulig, kanskje blir det tippeliga neste år. Uansett om det blir det eller ikke så føler jeg ikke HWL er treneren som kan bringe gleden, entusiasmen og underholdende fotball tilbake til Fredrikstad, det har jeg mista trua på for lengst.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 03 nov 14, 12:50

Økonomien i klubben er elendig og hvordan man bruker ressurser har alt å si. Jeg antar at noen spillere vil forlate klubben etter sesongen og således frigi lønnsmidler. Skal vi bruke disse midlene på ny trener, eller nye spillere?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 03 nov 14, 12:54

Opprinnelig postet av Erikk

Økonomien i klubben er elendig og hvordan man bruker ressurser har alt å si. Jeg antar at noen spillere vil forlate klubben etter sesongen og således frigi lønnsmidler. Skal vi bruke disse midlene på ny trener, eller nye spillere?

Vi kan vel ikke ha så mye færre spillere enn vi har i dag? Og jeg tror ikke noen har så høy lønn at deres sorti vil medføre at man har råd til to nye.

Hva koster det å bryte kontrakten med dagens trener? Og hva koster en trener vi tror er mye bedre?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 12 nov 15, 17:12

Tatt ifra Budstikka:

 

Men etter det Budstikka erfarer kommer Stabekk-mannen Tor Ole Skullerud ikke øverst på blokka til Stabæk.

 

Betyr kanskje han er litt aktuell for oss fortsatt?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 15, 18:00

Opprinnelig postet av Kai Roger

Tatt ifra Budstikka:

 

Men etter det Budstikka erfarer kommer Stabekk-mannen Tor Ole Skullerud ikke øverst på blokka til Stabæk.

 

Betyr kanskje han er litt aktuell for oss fortsatt?

Nja. Ganske sikker på at Skullerud ikke er aktuell lengre for FFK.Men man vet aldrig. Men merkelig å lese at FFK strakk seg langt i forhandlingene med skullerud ang penger til spillerkjøp.Men ifølge ryktene så er det pengene til spiller kjøp som er problemet i forhandlingene mellom FFK og Andersen? Virker ikke helt som det rykte kan stemme?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340