Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny trener

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 nov 15, 20:25

Ser Sandstø også blir nevnt..... mulig det kan være en bra mann for oss ??


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 03 nov 15, 20:33

Hva har han gjort de siste årene?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 nov 15, 20:36

Håper på en trener fra utlandet.Finnes det en ny Bob Bradley der ute som kan tenke seg å trene FFK?Nye friske ideer til norsk fotball? Er lov å håpe!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 nov 15, 22:50

Leser på twitter at Bech er en av de som er vurdert av styre. 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 03 nov 15, 23:34

Bech var aktuell som erstatter etter HWL, men er nok ikke aktuell nå ettersom han i sommer ble ansatt i Brøndby

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 04 nov 15, 14:56

Opprinnelig postet av Erikk

Hva har han gjort de siste årene?

Har vel vært en del av trenerteamet i Odd.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 nov 15, 11:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Erikk

Hva har han gjort de siste årene?

Har vel vært en del av trenerteamet i Odd.

 

Jeg tror Arne Sandstø vil passe for oss. Jeg har lansert han i 3 år, fordi han står for en klar offensiv fotball, hvor spillerne har klare roller i laget. Han vet også hvordan det å 'stå i press' er, da han er bergenser ::)

Ellers er jeg enig med de som skriver at Skullerud nok blir Stabæk trener. Mons Ivar Mjelde er flyttet tilbake til Osterøy med sine 4 barn og kone, og ser ikke for meg at han flyttet familien igjen. Han har også fått jobb i fotballen der ute på øyen.

Hadde vært veldig spenende med et svensk/dansk navn, da jeg tro norske trenere kun vil begrense seg til de kandidater som er nevnt. Må ha inn en trener som kan ta av presset på spillerne, og som klarer å stå i stormen. For det vil bli et press , bare det å være trener for FFK.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 nov 15, 12:57

Det er sikkert ikke bare meg som er nærvøs ang ansettelsen av trener om dagen. men hvor lengre tid de bruker, hvor mer nærvøs er jeg for at de ansetter Erlandsen Cry Faen de har jo hatt så god tid allikevel bruker de sa lang tid.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 nov 15, 13:29

Nå har FFK fått en ny mulighet til en start med blanke ark. Hvis FFK fortsetter med Erlandsen så er det bare å si farvel! Så dumme kan ikke det styret være? Jeg håper på en positivt nyhet løpet av denne uken. Kan det være så forbannet vanskelig å finne en annen trener en Erlandsen?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 nov 15, 13:54

Styret har jo vært så dumme en gang Tongue out. Men føles nesten som intressen stiger igjen når de bruker så lang tid. føles som jeg ser på F-B hver 5 min, men alt på den siden er jo betalings dritt. så jeg får ikke lest en dritt uansett Yell har jo demokraten, men der står det lite uansett. At de ikke har kjørt hardere på nå som F-B skal ha betalt for alt Tongue out de kunne endelig tatt innersvingen på dem Cool Føler en enorm frustrasjon om dagen, FÅ ANSATT EN TRENER SNART !!!

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 09 nov 15, 18:45

Vi trenger både en veldig bra trener og en rask avgjørelse. Det ligger med andre ord et betydelig press på styret og jeg håper virkelig de gjør et godt valg.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 nov 15, 19:34

Noen som vet hvem som er aktuelle pr dags dato?

 

Henning berg ute.

Mons ivar Mjeld ute.

skullerud ute.

Sandstø?

Jørn andersen?

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 10 nov 15, 10:15

Opprinnelig postet av Albin

Noen som vet hvem som er aktuelle pr dags dato?

 

Henning berg ute.

Mons ivar Mjeld ute.

skullerud ute.

Sandstø?

Jørn andersen?

 

Har Henning Berg vært "inne"? Man har snakket om dialog med 5, men vet vi hvem de er?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 nov 15, 11:52

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Albin

Noen som vet hvem som er aktuelle pr dags dato?

 

Henning berg ute.

Mons ivar Mjeld ute.

skullerud ute.

Sandstø?

Jørn andersen?

 

Har Henning Berg vært "inne"? Man har snakket om dialog med 5, men vet vi hvem de er?

 

Jeg tipper følgende er/har vært aktuelle:

-Skullerud

-Jørn Andersen

-Petter Myhre

-Arne Sandstø

-Mons Ivar Mjelde

-Uve Røsler

-Pluss en eller 2 svensk/dansk kandidat

+ at jeg tror Arne Erlandsen er totalt uaktuell.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 nov 15, 12:36

Uten at jeg har noe som helst grunnlag eller rykter, kun magefølelse.

Så tror jeg at FFK har Skullerud som nr 1, skullerud har bedt om noen dager å "tenke" for å se an Stabukk muligheten. Altså at Skullerud har Stabukk som første valg og FFK som andre valg.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 nov 15, 12:57

Skullerud gikk jo ut med at han ønsket et prosjekt og eller en klubb som kjempet om medaljer. Vi er jo i teorien begge, dog ikke de rette medaljene kanskje....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 nov 15, 13:12

En ting er hva man ønsker, en annen ting er hva man blir tilbudt :) Men tipper nok at Stabukk er hans drømme prosjekt, en klubb han kan være med å forme og utvikle sammtidig som de er oppe i der. FFK derimot er en klubb han må bygge opp helt fra bunn av, men har ett potensiale for medaljer flere år frem i tid

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 nov 15, 13:25
Endret: 10 nov 15, 13:38
Endret av: kjell-H

I stabæk så kan nok Skullerud vente seg rundt 4-5000 på stadion hvis de kjemper helt i toppen av tippeligaen.I fredrikstad så vil nok det være minst 8000 tusen på stadion hvis laget gjør det veldig bra i Obos ligaen.Når vi var i tippeligaen så var det ofte over 9500 på stadion.I fredrikstad så kan han få med seg hele byn på fest fotball mens i stabæk så kan han være heldig hvis det kommer max 6000 på en kamp.Fredrikstad er en fantatisk fotball by! Håper skullerud tenker litt på dette også. 

Men det finnes da flere trenere en Skullerud. Ser jo at Arne Sandstø blir nevnt. Kunne ikke det ha vært en bra løsning for FFK? Selv håper jeg på en trener ifra utlandet med bra netverk rundt seg når det gjelder å finne nye spillere.Det gjelder seff også norske trenere!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340