Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter sommer 2014

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 30 jul 14, 19:44
Endret: 30 jul 14, 19:45
Endret av: malurt

Da har brann lagt bud på Peter Kavacs (1.5 mill) så virker som ikke ønske til Høyli har særlig sjanse til å bli oppfyllt.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 30 jul 14, 19:59

Men Brenne er det større sjanse for ettersom han nå leter etter ny klubb.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 30 jul 14, 20:17

Opprinnelig postet av Rey

Men Brenne er det større sjanse for ettersom han nå leter etter ny klubb.

 

men han brenne har brent sine brurer når det kommer til ffk håper jeg. ikke for att han ikke kunne vært en forsterkning, men han har ikke et hjerte for klubben så da er det bedre å sattse på yngre gutter med fremtid;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 30 jul 14, 21:32

Jeg er helt enig med deg, Brenne har brent alle bruer tidligere.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 14, 21:37

han ønsket og vinne noe. kjære simen brenne du kunne kommet hit til FFK, men du vil ikke. se nå du spiller ikke en gang på B laget.

hvis jeg hadde vært så god og elsket FFK ville jeg mere en gjerne motatt mindre lønn- Elsker jeg klubben så elsker jeg den.,. brenne har tjent bra over tid så han tar nok ikke skade av det. det er slutt på tiden der spillere for mye i lønn.

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 31 jul 14, 12:40

Glimt har lagt inn bud på Berg

Hvem skulle trodd at en "gammel", ofte skadd spiller skulle være vårt heteste salgsobjekt?

Veldig spesielt. Ser egentlig ikke noe galt i at han går hvis vi får noe penger for han heller. Dessverre vært for mye skadet til å kunne sette sitt preg på årets FFK

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 31 jul 14, 12:58
Endret: 31 jul 14, 12:59
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rey

Glimt har lagt inn bud på Berg

Hvem skulle trodd at en "gammel", ofte skadd spiller skulle være vårt heteste salgsobjekt?

Veldig spesielt. Ser egentlig ikke noe galt i at han går hvis vi får noe penger for han heller. Dessverre vært for mye skadet til å kunne sette sitt preg på årets FFK

Så lenge budet er alt annet enn et skambud, så er det bare å la ham gå. Han er 36 år og har kontrakt ut 2015. Prioriter heller å forlenge med våre unge, lokale gutter. Skadehistorikken taler også sterkt imot ham. Han har dog spilt flere kamper enn jeg trodde (12). 

Var positivt til Christian Berg da han ble hentet, men kan ikke si at han har innfridd forventingene. Dessverre.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 31 jul 14, 13:59

Jeg håper han blir solgt siden han ikke har infridd her og jeg ikke forstår hvorfor han (og noen andre) spiller istedenfor ungguttene vi sier at vi satser på.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jul 14, 14:05

Håper Berg blir. Han har kanskje ikke innfridd på banen men jeg er veldig sikker på at han bidrar mye på trenings feltet og til nettopp våres unge spillere. Hans erfaring er gull værdt! Men seff alle er jo til salgs til rett pris.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 25 jun 14, 10:24

Opprinnelig postet av keiko99

8 mann på prøve

I tillegg er danske Moustafa Hassan med på treningen. Spissen har gått gradene i Brøndby, og flytter nå til Oslo. Han er derfor inne noen dager for å vise hva han kan, etter anbefalinger fra FFKs nettverk.

Noen som vet noe om han her?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jun 14, 10:29

svensk intresse for Haitam Aleesami

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jun 14, 12:27

Opprinnelig postet av malurt

Opprinnelig postet av keiko99

8 mann på prøve

I tillegg er danske Moustafa Hassan med på treningen. Spissen har gått gradene i Brøndby, og flytter nå til Oslo. Han er derfor inne noen dager for å vise hva han kan, etter anbefalinger fra FFKs nettverk.

Noen som vet noe om han her?

Jeg sjekket ham litt opp i går. Beskrives av danske fotballfolk som en rask spiss/kantspiller som har vært innom veldig mange klubber uten å slå seg til ro, og det hintes om at han har en vanskelig personlighet...



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340