Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Follo - FFK 2.Runde Cupen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 07 mai 14, 19:45

Opprinnelig postet av oleoleole

Av det jeg får med meg av denne kampen, lite, men noe, så er dette helt bedrøvelig. FFK skal ikke tape mot et 2. divisjonslag, -uansett-

Vi er et middels 1. divisjonslag og spiller borte mot et av de beste 2. divisjonslagene. Jeg er ikke sjokkert. Skuffet, selvsagt, men ikke på noen måte sjokkert.

Kamp slutt, 1-0 Follo. Fysj.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 mai 14, 19:48

Opprinnelig postet av Tøfflus

Vi er et middels 1. divisjonslag og spiller borte mot et av de beste 2. divisjonslagene. Jeg er ikke sjokkert. Skuffet, selvsagt, men ikke på noen måte sjokkert.

Kamp slutt, 1-0 Follo. Fysj.

Vil faktisk ikke si at vi er et middels 1.divisjonslag lenger. Vi hører til i bunnen av 1.divisjon pr dags dato. 

---------------------------

Fredd


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 mai 14, 22:56

Litt synd at det ble Holmvik og ikke Brenne. Vi mangler gjennombruddshissighet fra midtbanen.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 07 mai 14, 23:22

Ja, du sier noe der Holters. Men Brenne tjener mye mer penger på å spille på Godset 2 i 2. divisjon. Sikkert gøy det også. :)

To billige (forholdsvis) gjennombruddshissige midtbanespillere er jo en Michael Røn i Kråkerøy, og vår egen Hans Erik Ramberg. Ikke vet jeg hvordan formen deres er, og om de er gode nok.

Jeg ville hatt tilbake Strømsborg fra Kvik også jeg da. Både som et stopperalternativ (jevngod med Martinsen, bedre enn Grorud), og som et spissalternativ (tviler på at han er dårligere enn Stene og Nystrøm).

Men men, hadde økonomien vært der er mitt største ønske å bytte ut han som velger lagoppstilling. 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340