Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp FFK - Sarpsborg 08 15.03.2014 Kl 1500

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 16 mar 14, 18:25

Opprinnelig postet av aavdst

Skjønner ikke hvordan Grorud kanvære kaptein i år også?  har han kompis-avtale med Wibe-Lund??  Grorud var jo dårlig i fjor og fortsetter like dårlig nå. I tillegg skal han alltid krangle og kjefte på motspillere og dommere. Nei, ingen kapteins type som bretter opp armene og får de andre gutta med seg.  I tillegg briljerer han ikke akkurat bakerst der...

Hva med Christian Berg istedet?  Han var kaptein på Glimt og fikk kronet sin suksess  med opprykk til Tippeligaen? Må vel være en bedre kaptein å ha?

 

Som jeg skulle sagt det selv


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 16 mar 14, 19:26

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 17 mar 14, 00:12

Hva med hr Stene. Veldig lite bevegelse og demotiverende å se på. Det var en situasjon i andre omg og stene blir felt. (fikke ikke med meg om det va rett eller ikke). da ligger han der å syter og klager og ligger på magen fra 1-2 min. Mens resten av laget kommer på et nytt angrep. han kommer seg opp på beina og tusler inn mot 16 meteren og også små jogger inn. Og muligheten er over.

Få han ut av laget. Han er ikke intresert i å spille. Kunne ha gitt han bort gratis.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340