Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen 2014

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 04 nov 13, 09:14

Det blir helt feil å hente spillere på 26-27 år ++ til FFK.

Nå må vi bare fortsette å bygge med yngre spillere. I år har spillere som Standerholen, Rafn, Westgaard, Åsheim, Duré, Lønn, Begby, Momo og Håvar Jensen både fått gjennombrudd og fått en smak av Adeccoligaen. Ingen av disse har gjort seg bort, og opptil flere har gjort en strålende figur. Momo er vel den som har stagnert litt, men det kan fort snu med tillit.

Duré og Rafn har også spilt i Tippeligaen der de tidvis har vist at de holder nivået. Det samme med Strømsborg som vi av en eller annen idiotisk grunn ikke vil satse videre på. Tar vi med Aleesami (23), Solberg (23), Shaswari (23) og Adaramola (24) har vi unge spillere som forhåpentligvis vil dra lasset neste sesong.

Neste år har vi spillere som Masalin (28), Martinsen (32), Grorud (31), Ramberg (38), Berg (36), Stene (31) i stallen hvis ingen forsvinner. Det er mer enn nok "gamlinger".

La oss håpe unggutta tar noen nye steg, og at også flere unggutter/juniorer tar et steg neste år. Det er flere gode spillere å bygge videre på.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 04 nov 13, 11:05

Bra skrevet Plankekæll, jeg er helt enig.

 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 04 nov 13, 16:14

Veldig bra skrevet og du har rett i det du skriver.

At klubben / trenerteamet har valgt å ikke ta med Ole Strømsborg videre er vel for de fleste en gåte!

Han har spilt godt de få gangene han har fått prøvd seg iår, i tillegg til godt spill også ifjor. Og den måten han ble hentet tilbake til oss på, burde klubben gitt gutten en fair sjansje.Her sitter vi igjen med en aldrende kaptein som ikke på noen måter har innfridd med videre, nei skjønn det den som kan. Skulle så gjerne sett Martinsen, Dure, Berg og Strømsborg i troppen neste år-

Å når det gjelder Stene, så har jo han uttalt at klubben ikke har svart til forventningene (som om han har det selv)

Så oppsummert burde både Stene og Grorud fått slippe neste år!

 

 

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 04 nov 13, 18:10

Opprinnelig postet av mysthical

 Pga pengemangel da satset de bevist på spillere 30+ fordi de var billige og de skulle opp fra adecco. 

Vi kan jo ikke ha en trener som yngstemann heller ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 nov 13, 08:42

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av mysthical

 Pga pengemangel da satset de bevist på spillere 30+ fordi de var billige og de skulle opp fra adecco. 

Vi kan jo ikke ha en trener som yngstemann heller ;)

Funka jo bra på trosvik da ;) hehe

Men sier ikke at vi skal gjøre som godset, bare dro frem en artikkel som fortalte litt om hvordan godset hadde bygget opp laget igjen siden de ble nevnt som eksempel i denne tråden.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340