Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: NM i fotball: Stabæk - Fredrikstad 30 mai

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 mai 13, 19:03

Opprinnelig postet av bateman

.Vi trenger en sterkere playmaker på midten! 

Enn Julius? Har vi noen gang hatt en bedre playmaker?


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 19:16

Aleesami, da. Hva tenker du på der!?!?

Han er kanskje den siste på laget jeg forventer en sånn hodeløshet fra Frown.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 19:20

Opprinnelig postet av bjervell

Aleesami, da. Hva tenker du på der!?!?

Han er kanskje den siste på laget jeg forventer en sånn hodeløshet fra Frown.

Det hadde nok vært sunt med reell konkurranse for Haitam også...Er bortimot den eneste i dagens stall som ikke har konkurranse om plassen sin...

FFK sliter voldsomt nå! Skjer noe mentalt når vi får en i baken!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 30 mai 13, 19:22


2-1 nå etter corner. Nå er jeg redd cupeventyret er over.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 13, 19:23


Jeg synes det ser ut som om FFK sparer krefter til neste runde.....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 mai 13, 19:26

Opprinnelig postet av Willy René


Jeg synes det ser ut som om FFK sparer krefter til neste runde.....

Det har det jo gjort i hele år


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 19:24

Opprinnelig postet av bateman

Det hadde nok vært sunt med reell konkurranse for Haitam også...Er bortimot den eneste i dagens stall som ikke har konkurranse om plassen sin...

Fryktelig andre omgang av Aleesami så langt. Konstant ute av posisjon, gir bort utligningen og nå også et (soleklart) gult kort.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 30 mai 13, 19:17


1-1 etter en kjempetabbe av Aleesami. Bommer på en klarering og stabækspiller kommer alene med keeper.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 19:21
Endret: 30 mai 13, 19:22
Endret av: bjervell

Bra corner - bra avslutning - fint mål. Dessverre til feil lag :(

Fullt fortjent også. Nå må Bakkerud gjøre grep ellers er dette kjørt, er jeg redd. Det er lite i spillet vårt som tilsier at vi plutselig skal styre kampen her akkurat nå!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 19:24

Opprinnelig postet av bjervell

Bra corner - bra avslutning - fint mål. Dessverre til feil lag :(

Fullt fortjent også. Nå må Bakkerud gjøre grep ellers er dette kjørt, er jeg redd. Det er lite i spillet vårt som tilsier at vi plutselig skal styre kampen her akkurat nå!

Tendenser igjen nå, kom igjen guttane!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 19:27

Skulle gjerne sett Momo nå! Shaswari har vært fullstendig usynlig i HELE 2 omgang! Ikke akkurat coaching i verdensklasse, ei adeccoklasse...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 19:36

Opprinnelig postet av bateman

Skulle gjerne sett Momo nå! Shaswari har vært fullstendig usynlig i HELE 2 omgang! Ikke akkurat coaching i verdensklasse, ei adeccoklasse...

Stene inn er greit. Men det må mer til her, Bakkerud! Her må du inn med kavaleriet - få inn Standerholen og Mommo også!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 13, 19:37
Endret: 30 mai 13, 19:43
Endret av: Willy René


Det er en så flau forestilling av FFK at jeg undres hvordan fremtiden vil se ut for klubben i våre hjerter.

Tidligere hadde vi profiler, har vi noen profiler nå? FFK ser ut til å styre mot avgrunnen med Følstad i førersetet på 2. klasse.....

Huff, har noen sett en FFK-sjansje i 2. omgang?

Unnskyld, nå provoserer jeg vel de som kalte mine innlegg for oppgulp i fjor, kje eller kjo eller hvem det var, men dette er utrolig tynn suppe, så forferderlig dårlige vi er......., jeg gremmes, FFK forbindes ikke lenger med spesiellt mye glede og forventning.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 mai 13, 19:47


3-1, over og ut.

Jeg fikk bare sett 2. omgang i dag - og den var aldeles forferdelig. Det irriterer meg grenseløst at vi ikke klarer å spille to gode kamper på rad i år.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 19:48

Grusom 2 omgang. Vi får til et ok trykk på slutten, men det er mest fordi Stabæk blir nervøse og legger seg unødvendig bakpå. Fortjent seier til De Blaa, gratulerer!

Jeg står fast på at spillermaterialet i FFK er godt, men det som gjøres på benken er langt i fra godt nok.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 19:51

Opprinnelig postet av bateman

Jeg står fast på at spillermaterialet i FFK er godt, men det som gjøres på benken er langt i fra godt nok.

Hvordan kan du mene at spillermaterialet er godt nok? Pasninger, mottak, jobbing... Alt er under pari selv for et adeccolag!

Jeg mener ikke med det at ikke Bakkerud også har et ansvar her, men at det blir gjentatt og gjentatt at FFK har en bra samling spillere (tenker ikke nødvendigvis på av deg her, bateman) kan jeg simplethen ikke forstå!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 20:01

Spillerne opptrer usikkert på banen, virker som de ikke er sikre på sin rolle i laget. Dette er trenerteamets ansvar! Innsatsen er der, men samspillet er fraværende til tider. Vi har ingen definert spillestil etter 6mnd med Bakkerud, det er rett og slett ikke bra nok.

Keeper: Masalin har vist seg som OK i TL, da bør han dominere i Adecco. Jensen er et meget spennende andrevalg!

Forsvar: Madrigal konkurrerer vistnok med Gamboa om høyrebacken på Costa Rica (Myrie- I know..). Lønn Jensen meget spennende! Martinsen og Grorud har en bråte med TL og Adecco kamper i belte, burde lime sammen et forsvar i Adeccoen! Strømsborg et ok cover. Duré rett inn på laget om han blir 100% frisk igjen.Aleesami tok TL med storm, da bør han også dominere i Adeccoen!

Midtbane: Halvorsen og Solberg bør bety MASSE målpoeng i Adeccoen, sjekk ut CV'n demmes. Standerholen er spennende, og gjør det også bra i år. Rafn blir for lett. Julius har ikke begeistret meg ennå, men gir ham vel ikke helt opp ennå. Hansi med en mengde TL og Adecco kamper for FFK, og fremdeles fysisk rå form. Jabbie har tidligere levert på de to øverste nivåene i Norge. Uansett vår svakeste lagdel akkurat nå.

Angrep: Ingen lag i Adeccoen har 4 spisser å ta av. Stene har en rå "record" fra Adeccoen for Ranheim, gjorde det også OK i TL ifjor. Shaswari var Bærums beste spiller i Adeccoen i fjor. Gueye har definitivt et talent men får det ikke helt ut. Anier sees på som en kommende solid TL spiller.

Konklusjon: Et trenerteam bør få LANGT mer ut av dagens stall enn tilfelle.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 20:05

Opprinnelig postet av bateman

Spillerne opptrer usikkert på banen, virker som de ikke er sikre på sin rolle i laget. Dette er trenerteamets ansvar! Innsatsen er der, men samspillet er fraværende til tider. Vi har ingen definert spillestil etter 6mnd med Bakkerud, det er rett og slett ikke bra nok.

Keeper: Masalin har vist seg som OK i TL, da bør han dominere i Adecco. Jensen er et meget spennende andrevalg!

Forsvar: Madrigal konkurrerer vistnok med Gamboa om høyrebacken på Costa Rica (Myrie- I know..). Lønn Jensen meget spennende! Martinsen og Grorud har en bråte med TL og Adecco kamper i belte, burde lime sammen et forsvar i Adeccoen! Strømsborg et ok cover. Duré rett inn på laget om han blir 100% frisk igjen.Aleesami tok TL med storm, da bør han også dominere i Adeccoen!

Midtbane: Halvorsen og Solberg bør bety MASSE målpoeng i Adeccoen, sjekk ut CV'n demmes. Standerholen er spennende, og gjør det også bra i år. Rafn blir for lett. Julius har ikke begeistret meg ennå, men gir ham vel ikke helt opp ennå. Hansi med en mengde TL og Adecco kamper for FFK, og fremdeles fysisk rå form. Jabbie har tidligere levert på de to øverste nivåene i Norge. Uansett vår svakeste lagdel akkurat nå.

Angrep: Ingen lag i Adeccoen har 4 spisser å ta av. Stene har en rå "record" fra Adeccoen for Ranheim, gjorde det også OK i TL ifjor. Shaswari var Bærums beste spiller i Adeccoen i fjor. Gueye har definitivt et talent men får det ikke helt ut. Anier sees på som en kommende solid TL spiller.

Konklusjon: Et trenerteam bør få LANGT mer ut av dagens stall enn tilfelle.

Jeg er enig i mye av dette, men seeing is believing. Merk deg at innlegget over er gjennomsyret av BØR. Jeg er mer opptatt av det jeg ser. Og jeg ser altfor mange elendige enkeltmannsprestasjoner som jeg synes det går for langt å gi Bakkerud skylda for.

Men for all del - Akkurat nå har vi et middels adeccolag, fylt med middels adeccospillere og ledet av en middels adeccotrener.

Men det som er herlig med fotball, er jo at dette KAN snu. Det er jo håpet om dette (sammen med en grenseløs kjærlighet til laget, i og for seg) som gjør at man benker seg til gang på gang Smile

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 20:18

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av bateman

Spillerne opptrer usikkert på banen, virker som de ikke er sikre på sin rolle i laget. Dette er trenerteamets ansvar! Innsatsen er der, men samspillet er fraværende til tider. Vi har ingen definert spillestil etter 6mnd med Bakkerud, det er rett og slett ikke bra nok.

Keeper: Masalin har vist seg som OK i TL, da bør han dominere i Adecco. Jensen er et meget spennende andrevalg!

Forsvar: Madrigal konkurrerer vistnok med Gamboa om høyrebacken på Costa Rica (Myrie- I know..). Lønn Jensen meget spennende! Martinsen og Grorud har en bråte med TL og Adecco kamper i belte, burde lime sammen et forsvar i Adeccoen! Strømsborg et ok cover. Duré rett inn på laget om han blir 100% frisk igjen.Aleesami tok TL med storm, da bør han også dominere i Adeccoen!

Midtbane: Halvorsen og Solberg bør bety MASSE målpoeng i Adeccoen, sjekk ut CV'n demmes. Standerholen er spennende, og gjør det også bra i år. Rafn blir for lett. Julius har ikke begeistret meg ennå, men gir ham vel ikke helt opp ennå. Hansi med en mengde TL og Adecco kamper for FFK, og fremdeles fysisk rå form. Jabbie har tidligere levert på de to øverste nivåene i Norge. Uansett vår svakeste lagdel akkurat nå.

Angrep: Ingen lag i Adeccoen har 4 spisser å ta av. Stene har en rå "record" fra Adeccoen for Ranheim, gjorde det også OK i TL ifjor. Shaswari var Bærums beste spiller i Adeccoen i fjor. Gueye har definitivt et talent men får det ikke helt ut. Anier sees på som en kommende solid TL spiller.

Konklusjon: Et trenerteam bør få LANGT mer ut av dagens stall enn tilfelle.

Jeg er enig i mye av dette, men seeing is believing. Merk deg at innlegget over er gjennomsyret av BØR. Jeg er mer opptatt av det jeg ser. Og jeg ser altfor mange elendige enkeltmannsprestasjoner som jeg synes det går for langt å gi Bakkerud skylda for.

Men for all del - Akkurat nå har vi et middels adeccolag, fylt med middels adeccospillere og ledet av en middels adeccotrener.

Men det som er herlig med fotball, er jo at dette KAN snu. Det er jo håpet om dette (sammen med en grenseløs kjærlighet til laget, i og for seg) som gjør at man benker seg til gang på gang Smile

Enig i at spillerne fremstår som middels adecco per dags dato. Men tror (kan ikke vite) at det ville sett annerledes ut under et annet trenerregime. Men for all del, spillerne må gå i seg sjøl. Er særdeles få som kan si de har gjort alt de kan for FFK i 2013.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 mai 13, 20:14

Kjære bateman. Fotball skulle veldig gjerne vært så enkelt. Se på RBK, de har 195 millioner i budsjett i år. Til sammenlikning så har Sandnes Ulf 37 millioner. Til tross for at Ulf bare har 80 prosent av RBK sitt budsjett så slo de RBK 1-0 i april. Dersom 11 voksne mennesker løper 100% gjennom en kamp så er det sinnsykt vanskelig å score på dem. Ofte handler det om flyt. Det er vel kun Tom Nordli som klarer å skape en vinnerkultur fra dag en for det tar lang tid. 

FFK er et lett bytte for adeccoklubber. Og med det mener jeg; Omtrent ingen norske lag klarer å spille ut andre lag kamp etter kamp. Bare ta en titt på cuprunden i går. Lag nr 1,3,4 og 5 i adeccoligaen er slått ut av cupen mot lag fra lavere divisjoner enn TL, og det burde egentlig si (nesten) alt. 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340