Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-ULL/KISA

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 09 mai 13, 21:31
Endret: 09 mai 13, 21:32
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av keiko99

jeg gir blanke F i man.untd

her er det FFK og ikke noe annet så alt det du skriver om gidder jeg ikke og lese om en gang

amen

jeg har sagt at jeg er sur/skuffet

Høyt nivå keiko, høyt nivå.

Jeg trodde du kunne bedre. Jeg tok feil. Undecided


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 13, 21:32

enten leser du hva jeg skriver eller så lar du meg være

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 mai 13, 21:02

Opprinnelig postet av madserazzi

Hæ? De stod jo helt oppe ved midtlinja nesten hele kampen. Det var hav av bakrom vi ikke klarte og utnytte i det hele tatt. Momo satt vel ny rekord i offside. Enig angående Anier. Bare å sende tilbake igjen.

 

Du har selvfølgelig helt rett, de sto høyt i første omgang. Men de spilte på relativt lav risiko hele kampen, og derfor fikk vi ikke utnyttet rom i overgangspill. 

Synes forøvrig Stene fungerer svært dårlig i oppspills og oppbyggingsfasen. Anier enda dårligere. Ballen går fint når det kombineres på venstresiden. Da er gjerne Alesaami, Momo, Standerholen og Julius involvert. Ballen har en tendens til å stoppe i Ramberg, Stene og Halvorsen på andre siden.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 mai 13, 09:39

Henri Anier ut og Momo inn, Juan Madrigal ut og Ola Lønn Jensen inn, det er de to endringene som gjøres etter det ydmykende tapet på Kongsvinger.

 

Jon Masalin

Ola Lønn Jensen             Vidar Martinsen             Lars Grorud         Haitam  Aleesami

Ole Jørgen Halvorsen              Hans Erik Ramberg              Julius Adaramola             Simen Standerholen

Momo Guye                  Robert Stene

 

Benken: Håvard Jensen, Ole Strømsborg, Juan Madrigal, Kahlifa Jabbie. Nikolay Solberg, Henri Anier, Rozhat Shaswari

 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 mai 13, 10:00

Idag tror jeg jaggu det blir rekordlavt tilskuertall på stadion.. Kanskje vi kommer nedi 3000? Med det været som er her idag + de siste ukers resultater og 0 interresse for å jobbe blant spillerne de siste kampene så tror jeg dessverre det blir få som finner veien inn stadionportene idag Frown

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 13, 11:06

her er laget

Det er gjort 2 endringer.

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 13, 13:46

Opprinnelig postet av keiko99

her er laget

Det er gjort 2 endringer.

Gammelt nytt


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mai 13, 14:29

Eneste måten å få sett kampen på uten å gå på stadion er CSports eller?

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 09 mai 13, 14:59

Opprinnelig postet av Welhaven

Eneste måten å få sett kampen på uten å gå på stadion er CSports eller?

 

Ja  eller streame de gratis på nett.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 09 mai 13, 15:34

Opprinnelig postet av Blåmandag

Opprinnelig postet av Welhaven

Eneste måten å få sett kampen på uten å gå på stadion er CSports eller?

 

Ja  eller streame de gratis på nett.

Kampen går også på CMore Live 2 hvis man har sportspakka til CMore

 

 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 09 mai 13, 21:43

Synes egentlig Bakkerud skal ha litt ros i dag. Han benker de som har vært ræva i banespillet (Madrigal/Solberg) og lar uerfarne spillere prøve seg (Jenssen/Standerholen), samt at innsatsen var bra.

Det er vel også på tide å innse at det skorter på ferdighetene til spillerne... Hvor mange av våre spillere hadde startet i en TL-lag?

Kanskje tre...? Masalin, Aleesami, Adaramola...?

Klarer virkelig ikke å se hvem andre som holder TL-standard. I tillegg er de "beste" spillerne våre nå spillere som aldri har dominert i TL, eller spilt på det nivet noensinne.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 mai 13, 22:05

Greit at det var innsats i dag, men hva skal vi si om x-antall feilpasninger i det som skal være den nye spillestilen. Vi behersker det ikke, men det gjør motstanderene.

I løpet av to-tre  kamper er vi nok hektet av totalt.  Mulig det er en plan fra Værste, det ser ut som om de sammen med Bakkerud klarer å drepe siste rest av fotballinteressen i Fredrikstad blant supportere og sponsorer.  Har stillt opp på stadion i tykt og tynt, men har ikke den store gleden med å være på stadion lenger. Når vi satt i 2. div sist var det jo håp om bedre tider i alle år, men ser ikke lystet lenger i den settingen klubben er i.

Det hadde snart vært hyggeligere å flytte over på sentralbaneanlegget og startet på nytt, og håpet på at kommunen kunne laget et nytt anlegg der. Om jeg sitter på Lisleby eller som gissel på Værste er et fett i noen år. Tror mange med meg trenger håp om bedre tider.

 


 


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 mai 13, 22:23

kan skjønne at folk er misfornøyde med resultatet idag. men hvis dere ser litt på prestasjonene og innsatsen vi har idag, så blir det for dumt å si at det er for dårlig. ull kisa hadde vel et par sjangser som de klarte å skore på. vi styrte omtrent hele kampen. kampen idag er den beste jeg har sett av ffk i år, så det er fremgang. kan jo selvfølgelig være at vi spilte bra, fordi vi møtte et lag som mest sannsynlig kommer til å kjempe i bunn.

når folk snakker om å sparke treneren etter 6 kamper, så må jeg bare si at jeg sitter å rister på hue.. må da gi nye spillere, trener og spillesystem litt tid før vi kan gi opp.  trur de fleste av oss vet at det ikke er lett å cruise igjennom adeccoligaen og rykke opp. håper bakkerud fortsetter å vise baller. vil ha dette laget i neste kamp.

                                            masalin

lønn            grorud          martinsen         alesami

halvorsen        jabbie        julius           standerholen

                         shaswari          momo

velger å sette inn jabbie for en svak ramberg, kanskje vi kan få brukt julius litt lenger frem i banen.

velger å bytte ut en forferdelig svak stene, som ikke klarer å dempe en ball for tiden. velger shaswari foran anier, dette pga at anier ikke har vist noe, og shaswari er vår spiller. ikke en leiesoldat.

syns lønn jensen og standerholen gjorde jobben idag, så de bør fortsette.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mai 13, 06:48
Endret: 10 mai 13, 06:59
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av scheien

kan skjønne at folk er misfornøyde med resultatet idag. men hvis dere ser litt på prestasjonene og innsatsen vi har idag, så blir det for dumt å si at det er for dårlig. ull kisa hadde vel et par sjangser som de klarte å skore på. vi styrte omtrent hele kampen. kampen idag er den beste jeg har sett av ffk i år, så det er fremgang. kan jo selvfølgelig være at vi spilte bra, fordi vi møtte et lag som mest sannsynlig kommer til å kjempe i bunn.

når folk snakker om å sparke treneren etter 6 kamper, så må jeg bare si at jeg sitter å rister på hue.. må da gi nye spillere, trener og spillesystem litt tid før vi kan gi opp.  trur de fleste av oss vet at det ikke er lett å cruise igjennom adeccoligaen og rykke opp. håper bakkerud fortsetter å vise baller. vil ha dette laget i neste kamp.

                                            masalin

lønn            grorud          martinsen         alesami

halvorsen        jabbie        julius           standerholen

                         shaswari          momo

velger å sette inn jabbie for en svak ramberg, kanskje vi kan få brukt julius litt lenger frem i banen.

velger å bytte ut en forferdelig svak stene, som ikke klarer å dempe en ball for tiden. velger shaswari foran anier, dette pga at anier ikke har vist noe, og shaswari er vår spiller. ikke en leiesoldat.

syns lønn jensen og standerholen gjorde jobben idag, så de bør fortsette.

Det er vel spillerne og treneren, som har bestemt at målsettingen er opprykk og da må vi jo stille krav til de?

Hva med Riddo, som vet hvor målet står,siden han har scoret flere mål i det siste kampene. er det ikke 5-10 kamper i jr og FFK2? Da er han vel vært å prøves


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 10 mai 13, 14:37

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Hva med Riddo, som vet hvor målet står,siden han har scoret flere mål i det siste kampene. er det ikke 5-10 kamper i jr og FFK2? Da er han vel vært å prøves

først må han vel bli tatt opp i A stallen. når jeg setter opp et lag, så setter jeg det opp etter de som er i A stallen. Jeg kan ikke regne med at spillere blir tatt opp i mellomtiden.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340