Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kongsvinger-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 06 mai 13, 12:55

Opprinnelig postet av Willy René

Det mangler nok ikke bare gøts og vilje, jeg tror det skorter på evnen også. Det spørs nok om lagey er bedre pr. dags dato, Snullåtte er milevis foran oss med det meste, det eneste vi er bedre på er stadion, men hva skal vi med den når vi er i skyggenes dal?

 

Med tanke på at du ikke bryr deg det spøtt om Sarpsborg, så er det jo hyggelig at 08 blir brukt som referanse for TL-standard, men det er kanskje tilfeldig..


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 mai 13, 13:47

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Willy René

 

Med tanke på at du ikke bryr deg det spøtt om Sarpsborg, så er det jo hyggelig at 08 blir brukt som referanse for TL-standard, men det er kanskje tilfeldig..

Jeg bryr meg ikke nevneverdig om Sarp., det er sant, men jeg er såpass realist at jeg ser at de for øyeblikket er bedre enn FFK i det meste bortsett i fra stadionfacilitetene da.

Allikevel støtter jeg laget i motgang, møter opp på kampene og håper at det skal snu. Som Tøfflus sier så er det ingen lag i adecco som utmerker seg med stabilitet.

Og så er jeg ikke med i noe hylekor som krever trenerens avgang o.l., men i skuffelsens stund så er det vel lett å uttale seg litt for bombastisk både om det ene og det andre.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 06 mai 13, 13:57

Ett globalt faktum uansett land, språk og kultur, er at når laget taper, så klager supporterne på spillernes innsats og ønsker trenerens avgang.

Så forutsigbart. Og så lite presist og nyansert. Man kan ganske enkelt ikke ta det særlig seriøst.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 06 mai 13, 14:00

Det gikk flere år før ManU vant noe med Alex Ferguson....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 06 mai 13, 14:05

Opprinnelig postet av Balto

Det gikk flere år før ManU vant noe med Alex Ferguson....

Nå skal det vel sies at United aldri var like skakkjørte som FFK, med en stadion med gjeld opp til seterad 20 og en skandalehistorikk som fikk folk flest til å finne en annen hobby enn å gå på kamp ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 05 mai 13, 18:37

Har vært tålmodig med Bakkerud til nå og har fremdeles troen. Men byttene idag fikk meg til å tvile litt på Bakkerud, får håpe han ser et potensiale blant spillerne han velger som ikke vi ser!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mai 13, 19:40

Ser ut som dette laget er som best et lag som vil kjempe mitt på tabellen i adecco-ligaen. (som ventet dessverre)

Hvis Værste AS fortsetter å selge unna de spillerene som har litt verdi (stammen til laget) og erstatte de med billige leiesoldater, hente juniorspillere og fortsetter å tømme FFK-kassa. Så blir dette en kamp for å unngå nedrykk til 2 div.

---------------------------

VÆRSTE AS TIL HÆLVETE UT AV FFK!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 mai 13, 16:59

Minner mye om det som skjedde på begynnelsen av 80 tallet, Rykket ned i 84 for så bli i fotballens bakgård i 20 år.

Kommer aldri til å rykke opp i år! Og kommer vel ikke til å få noe bedre lag dem neste åra. Ikke finns det penger til å få tak i bra fotballspillere,og ikke er det så mange gode spillere som har innteresse av å komme til klubben sånn ståa er nå heller.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 mai 13, 16:49

Opprinnelig postet av Holters

Mange lyspunkter i de siste kampene...

Jeg finner nesten ingen.

Vi har en gjeng spillere som er konfortable med spill i Adeccodassen. Viljen til å rykke opp er helt fraværende.

Henri Anier kan vi bare sette på første fly tilbake til vestlandet. Helt elendig.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 mai 13, 16:44

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Tiger

Du er nok i drømmeland hvis du har forhåpninger på at dette laget skal rykke opp.

Det er ikke bare at "bakkerud systemet" feiler totalt, med det er drepende kjedelig å se på.

Hva er det systemet går ut på?Han sa etter kampen mot vard at han ikke hadde vært bekymret hvis dem hadde tapt,lurer på om han sier det samme i dag.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 mai 13, 16:36

Så ut som om Stian Aasen tok seieren på forskudd allerede..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 mai 13, 16:44

Det som er mest skuffende er at vi taper på likegyldigghet og elendig innsats på for mange spillere.

KIL ville noe i denne kampen. Hva FFK tenkte på før og under kamp må fåglarne vite :(

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 05 mai 13, 16:19
Endret: 05 mai 13, 16:24
Endret av: Knuty

Og der var det andre "obligatoriske" baklengsmålet unnagjort.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 mai 13, 16:05
Endret: 05 mai 13, 16:06
Endret av: Welhaven

"Forventer en helt annen innstilling og innsats i 2. omgang." sier Bakkerud.

Og samtidig synes han de gikk ut på banen som smågutter og Grorud kalte 1. omgang for jåleri. Regner med at gutta skal være bra skjerpet nå da, så gjenstår det å se hvor tungt spillerne veier ordene til vår kjære Bakkerud.

God 2. omgang.

EDIT: For treeeeeeg med dette innlegget ja!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 mai 13, 15:58

Vil vi vinne fotballkamper? Er det godt nok bare å være på laget? Er det kjedelig å bli slitne? Vi triller ballen frem og tilbake, til tider også med god presisjon. Men så blir vi brutt og kommer joggende etter. Kongsvinger kunne fort hatt 2-3 mål til pause.

Jeg bare spør, for dette her er labert. Vi kjemper jo ikke i dueller engang. Dette Kongsvinger-laget er utrolig svakt, så dette er en kamp vi bør vinne.


Masalin - gjør en fin jobb. Noen gode redninger, gode utspark og er trygg.

Madrigal - spiller på det jevne. Har forhåpentligvis endel å gå på. 
Grorud - spiller enkelt og greit. Ok omgang.
Martinsen - spiller en bra førsteomgang.
Aleesami - god offensivt, brukbar defensivt. Ballsikker. Svake innlegg.

Halvorsen - mye slurv, feilvalg og dårlige pasninger. Må ta mer tak i kampen. Klassespiller på dette nivået hvis han gidder.
Ramberg - gjør en helt grei første omgang. Spiller enkelt. Blir som vanlige puslete og snill.
Adaramola - banens beste spiller. Bør brukes enda mer offensivt.
Standerholen - positiv. Må bare tørre å utfordre mer. Mye bedre omgang enn Halvorsen.

Stene - banens svakeste. Har ikke gjort noe riktig. Virker helt uinteressert. Gult kort. Skjerpings!!!!
Anier - også fryktelig svak. Jobber innimellom. Ikke akkurat fotballens mesterhjerne. Virker sur.

 

Inn med Shaswari for Stene. Noe må gjøres. Jeg vet det er tidlig, men jeg har enda til gode å se FFK gode i en eneste kamp etter at Bakkerud tok over.


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 05 mai 13, 16:20

Hvorfor satser Bakkerud slik på Anier? Han er er jo klart ikke bedre enn de andre vi har, og det er bedre å satse på egne spillere!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 mai 13, 14:58

Dagens opptur: Zappe gjennom kanalene og oppdage at man har TV2 Zebra uten å være klar over det :)

Så får vi håpe spill og resultat gjør at dette virkelig ER en opptur! Kom igjen FFK!!!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 mai 13, 19:27

Splittet ut debatten om stadion, mv i en egen tråd.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340