Husk meg
Brukernavn
Passord

Adecco-saker

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jan 13, 12:16
Endret: 26 jan 13, 18:02
Endret av: Holters

Her er spissen som Bryne håper på http://fotball.bt.no/forstediv/


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jan 13, 14:32
Endret: 26 jan 13, 14:34
Endret av: Patrioten

Kan noen lage en tråd om bare Adeco saker?

Stabæks sportslige leder: – Vi skjærer helt ned til beinet

http://www.budstikka.no/sport/stabeks-sportslige-leder-vi-skjerer-helt-ned-til-beinet-1.7733610

 

 

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jan 13, 15:20

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 feb 13, 00:33
Endret: 01 feb 13, 00:34
Endret av: FFKgutt1

 

Armin Sistek ferdig i Strømmen pga jobb

Roger Risholt klar for Kristiandsund for 1 år

Christian Bwamy trener med Stabæk - Unorsk i spillerstilen og har spilt for Valdres og Follo

Stamsø Møller har tatt et år til i Strømmen

Jesper Tørnquist prøver seg i Hødd og har erfaring fra Alta

Christer Jensen ferdig i Ham Kam, Victor Adebahr er klar for Hamarklubben

Morten Giæver klar for Ull Kisa!

Sandefjord har signert Lars Iver Strand, Bryne har Kallevik på prøvespill, Andreas Moen er ferdig i Kongsvinger og er på vei til Lyn.

Alle sakene er hentet herfra 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 feb 13, 07:20
Endret: 16 feb 13, 07:37
Endret av: Patrioten

Stabæk-supporterne krever forklaring om mulig spillersalg

 
 

Stabæk-supporterne er svært lite fornøyde med at klubben vurderer å selge fjorårets toppscorer Fredrik Brustad til Bodø/Glimt.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 feb 13, 09:16
Endret: 17 feb 13, 09:24
Endret av: Patrioten

 

– Vi satser på å få inn to eller tre nye spillere så snart som mulig. Først og fremst jakter vi en spiss og en kantspiller, sier Stabæk-trener Petter Belsvik skriver Budstikka


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 feb 13, 20:54

Denne passer kanskje her også: Adeccoligakamper kan havne på tirsdag. Cantona forby!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mar 13, 15:08

Martin klar for stabæk

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 apr 13, 18:43

Da er årets første kamp i Adeccodassen ferdigspilt. Ham-Kam tok imot Stabæk, og resultatet ble 2-2. Referat fra VG:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10102046

Tviler vel på at disse to lagene blir våre sterkeste rivaler i kampen om opprykk. Sandefjord og Glimt, og kanskje Mjøndalen, er de jeg frykter mest.

 

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 apr 13, 18:49

Stabæk spilte 0-0 mot kristiansund

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 apr 13, 10:07
Endret: 20 apr 13, 18:06
Endret av: Tøfflus

Helgens runde i Adeccodassen, mine tips:

  • Kongsvinger-Stabæk H
  • Bodø/Glimt - Elverum H
  • Follo - Hødd H
  • Ham-Kam - Ullensaker/Kisa U
  • Kristiansund - Vard Haugesund H
  • Ranheim - Bryne H
  • Strømmen - Mjøndalen B
  • Fredrikstad - Sandefjord U

Jeg synes ikke vi virker så solide at jeg kan føle meg trygg på seier på mandag, men ingenting vil glede meg mer enn om jeg tar feil. Av opprykksfavorittene er det Sandefjord som har startet best poengmessig, med fire poeng.

Forøvrig er det mange lag som bare har spilt én kamp, da det har blitt noen avlysninger pga baneforholdene (Follo - Bryne, Hødd - Ham-Kam) og anleggsarbeid på stadion (Elverum-Strømmen, Vard Haugesund - Kongsvinger) i de to første rundene. Noen av disse skal først spilles langt uti mai, så først da får vi en tabell hvor alle har spilt like mange kamper.

PS: Kongsvinger og Stabæk spilte 2-2, og dermed har gjengen fra Bekkestua spilt uavgjort i alle sine første tre kamper.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 apr 13, 21:06

Hødd - Ham-Kam 2-1 i en utsatt kamp fra første runde.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 apr 13, 21:45

Både Sandefjord og Glimt med tap denne runden - Glimt sågar med stygt tap, Bryne vant 4-0. Vinner vi i morgen er vi ett poeng fra andreplassen.

Vår motstander neste søndag, Kongsvinger, måtte nøye seg med ett poeng i Glåmdals-derbyet mot Elverum.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 mai 13, 17:26

Stabæk fortsetter å spille uavgjort, denne gangen 2-2 hjemme mot Bryne. Det resultatet sender Bryne opp på andreplass, og de er fortsatt ubeseiret.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 mai 13, 22:38

To hengekamper fra tidlige runder ble spilt i dag: Elverum-Strømmen 1-1, Vard Haugesund - Kongsvinger 2-2. Da gjenstår Follo-Bryne og Follo-Hødd, som spilles henholdsvis søndag 2. juni og torsdag 13. juni.

Disse kampene forandrer ikke på vår tabellsituasjon (bortsett fra at Strømmen nå bare er bak oss på målforskjell, ikke lenger på poeng). Men vi må jo pent få sydd sammen noen seire på rad nå, avstanden fram bør ikke øke noe mer dersom vi skal ha mulighet til å kjempe om opprykk utover høsten.

Per dags dato har vi like mange poeng opp til 6. plass (kvalik) som ned til nedrykk. Vi er ergo så middels som vi kan få blitt.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 mai 13, 23:08

Jeg er veldig godt fornøyd med dagens resultater slik at bunnlagene holder seg på ok avstand. Det er helt urealistisk å snakke om opprykk 2013, vi må sørge for å unngå 2 div 2014! Vi taper mot middelmådige lag gang på gang, og selv seirene våre er med ett unntak lite imponerende. 8 av 9 kamper har vært særdeles skuffende. Hadde vi hatt økonomi til det tror jeg Bakkerud hadde vært historie. Dette minner mer og mer om et skikkelig "bomkjøp".

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 mai 13, 23:30

Opprinnelig postet av bateman

Hadde vi hatt økonomi til det tror jeg Bakkerud hadde vært historie. Dette minner mer og mer om et skikkelig "bomkjøp".

Hadde vi hatt økonomi til det hadde Bakkerud hatt en sterkere stall. Jeg kan ikke se at mange trenere kunne fått dagens FFK-stall til å dominere i 1. divisjon.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 13, 07:20

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av bateman

Hadde vi hatt økonomi til det tror jeg Bakkerud hadde vært historie. Dette minner mer og mer om et skikkelig "bomkjøp".

Hadde vi hatt økonomi til det hadde Bakkerud hatt en sterkere stall. Jeg kan ikke se at mange trenere kunne fått dagens FFK-stall til å dominere i 1. divisjon.

Enig med Tøfflus.

Med bedre stall og bedre ballspillere sentralt i banen (midtstoppere og sentrale midtbanespillere) hadde FFK gjort det mye bedre. I tillegg hadde det ikke gjort noe med en ordentlig god offensiv midtbanespiller (playmaker) som hadde satt fart på det offensive spillet.

Bakkeruds filosofi er helt topp den, bare så synd at mange av dagens spillere ikke er gode nok til å spille slik han vil. Bytter vi trener nå igjen mister jeg helt motet. Da er det fullstendig sirkus.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 mai 13, 17:52
Endret: 28 mai 13, 17:54
Endret av: Tøfflus

Adecco-saker: Til helga spilles to kamper. Den ene, Follo-Bryne, er den utsatte kampen fra første runde. Den ble utsatt fordi banen til Follo fortsatt besto av tæle. Den andre er Elverum-Hødd, som er en framskutt kamp fra runde 15. Årsak? Hødds forberedelse til Europaliga-kvalifisering!

Forøvrig har vi fått mandagskamp igjen i runde 14, hjemmekampen mot Kristiansund. Takk, kjære NFF og TV2, for at dere hjelper oss å få opp tilskuertallene.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 jun 13, 21:06

Kun Follo-FFK gjenstår av den 11. runden i Adeccokokoko-ligaen. Litt blanda drops for topplagene. Bodø/Glimt slo Mjøndalen overbevisende 3-0 borte. Sandefjord, på sin side, måtte nøye seg med 1-1 mot Ullensaker/Kisa og var bare en strafferedning i sluttminuttene unna å tape kampen. Ranheim fikk sekken full på Nadderud, Stabæk vant 4-1. Alt i alt må vel vi være fornøyd med det. Slår vi Follo i morgen er vi bare sju poeng unna direkte opprykk, dere!

Bryne-Elverum ble forøvrig utsatt fordi Bryne har to mann med i troppen til "Nye U-21" som spiller på Fredrikstad Stadion i morgen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f