Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Molde, søndag 18. novemer 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 19 nov 12, 20:18
Endret: 19 nov 12, 20:24
Endret av: Rey

Uten at jeg skal si hva Amundsen tenker, så vil jeg anta at han regner høsten for 1. september og ut av den grunnen at da var spillerstallen for resten av sesongen spikret. Og da er vi ikke langt fra topp 5. Det at vi er så nære topp 5 men likevel er nede på 9 plass på høsten sier litt om hvordan marginene dessverre har tippet i vår disfavør i enkelte kamper. Både på grunn av uflaks og ikke minst udyktighet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 12, 23:34

TA mente fra da vinduet ble stengt,og man fikk en 'sikker' tropp å jobbe med. Se intervjuet etter kamp igår på f-b.no .

Er også enig i at en grunn til at vi rykka ned,er disse 3-4 tapene på hjemmebane. Når man scorer 3 mål hjemme,skal mann liksom vinne...eller iallefall få 1 poeng. Men når vi slipper inn ca 2 mål pr kamp....og dermed må score 3...sier det seg sjøl at vi rykket ikke ned pga tapet igår.(eler...det gjorde vi jo,men dere skjønner hvor jeg vi hen) Wink


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 nov 12, 12:46

Litt annen statistikk. Jeg synes derfor at Thomas Holm var meget god de kampene han spilte. Sjekket derfor opp poengfangst for Thomas Holm vs. Tarik. Selvfølgelig er det mange faktorer som spiller inn her, men tendensen er klar.

Tarik: 16 kamper. 12 poeng. Snitt: 0,75

Holm: 13 kamper. 19 poeng. Snitt 1,462

Det største problemet er vel at vi ikke har hatt noe anker på midten når Holm har vært skadet. Jabbie er til tider god som ballvinner, men spiller ofte på høy risiko.

Innsluppne mål med og uten Holm:

Med: 1,385

Uten: 1,967

---------------------------

Fredd


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 20 nov 12, 15:27

Mer statistikk

Tom Freddy: 0,71p pr kamp

Trond: 1,09p pr kamp

 

Og rammene var vel bedre de første rundene og ikke spesiellt vanskeligere kamper.

---------------------------

Thomas


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 20 nov 12, 16:48
Endret: 20 nov 12, 16:50
Endret av: Plankekæll

Glem det. Tulleinnlegg fra min side.... 


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 12, 18:55

Opprinnelig postet av Fredd

Litt annen statistikk. Jeg synes derfor at Thomas Holm var meget god de kampene han spilte. Sjekket derfor opp poengfangst for Thomas Holm vs. Tarik. Selvfølgelig er det mange faktorer som spiller inn her, men tendensen er klar.

Tarik: 16 kamper. 12 poeng. Snitt: 0,75

Holm: 13 kamper. 19 poeng. Snitt 1,462

Det største problemet er vel at vi ikke har hatt noe anker på midten når Holm har vært skadet. Jabbie er til tider god som ballvinner, men spiller ofte på høy risiko.

Innsluppne mål med og uten Holm:

Med: 1,385

Uten: 1,967

Helt enig. Så de kampene Holm spilte hvor viktig han var. Hadde ikke han blitt skada igjen, tror jeg faktisk ganske sikkert FFK hadde spilt TL neste år.


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 12, 05:59

Opprinnelig postet av Tøfflus

Men på det andre punktet har han selvsagt så evig rett. Det er ikke til å undres over at vi rykker ned når dette var situasjonen ikke bare én, men gjentatte ganger. Et profesjonelt lag som ikke klarer å stille fem innbyttere på bortekamp? Det måtte gå galt. Og enda var vi bare ett poeng bak laget som havnet på kvalik. Vi hadde vært foran dem med uavgjort i én av de to innbyrdes kampene ...

Link til kamper med 1-2 innbyttere på benk?


larsemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 12
Innlegg: 15

Lagt til: 20 nov 12, 07:05

http://vglive.no/#match=10004795

Blant annet


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 12, 18:54

Opprinnelig postet av larsemann

http://vglive.no/#match=10004795

Blant annet

3 mann på benk i kampen du henviser til.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 12 nov 12, 20:16

Kjære vakre vene, nå er vi her igjen! Hvor mange ganger skal vi tåle det.. Nedturene begynner og ta overhånd for alle disse gode årene. 

Vær så snill og hjelp!! Jeg orker ikke en hel vinter uten og glede meg til tippeligaen Frown 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 11 nov 12, 23:12

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Når fikk Landgren gult kort? På NFF sin nettside står det ingenting i kampreferatet om dét.

På samme tidspunkt hvor det står at Halvorsen fikk gult kort. Holters har fått bekreftet fra Jocke Jonsson at Landgren har fått gult kort og må sone karantene mot Molde, og Landgren har visstnok også skrevet på Twitter at han har karantene i siste kamp.

Det jeg lurer på nå er om både Halvorsen (for stempling) og Landgren (sparke bort ballen) fikk gult. Landgren sitt er jo klart, men fikk også Halvorsen gult kort?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 11 nov 12, 23:14

I følge referatet jeg linket til på NFFs egne sider, fikk Halvorsen ikke gult kort. Men det hadde ikke spilt noen rolle om han hadde fått - han sto ikke i fare for å måtte stå over mot Molde.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 11 nov 12, 23:21

Neida, vet det. Men statistikken vår på ffksupporter er jo grei å få riktig.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 nov 12, 20:07

Nå kommer jeg til å gå på robot-modus resten av uken. Søndag blir fokuset nå. Er UTROLIG lettet for at det ikke ble tap idag, det hjalp greit.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 11 nov 12, 20:11

Og går alt vår vei slipper vi jaggu å spille kvalik også! Surprised Kommer til å bli 90 uutholdelige minutter på stadion neste søndag.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340