Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi solgt til Rosenborg

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 12, 16:58

Opprinnelig postet av RuneT

Opprinnelig postet av Kai Roger

Vi kan oppleve at Tarik lengter hjem etter å ha tilbragt vinteren i Trondheim også. Hvis så skjer,er han jo veldig hjemmekjær.

Noen spillere lykkes kun i den klubben/byen de er ifra. Kanskje Tarik er en sånn spiller? Da kommer han hjem igjen om et år eller 2 og skriver 5 års kontraktWink

Jeg tror ikke dette blir glemt så fort dersom det at Tarik stikker til Bartebyen nå fører til at FFK rykker ned... Tarik er ikke så stor at han kan gjøre hva som helst, og så bare glemmer vi det.


 

Hjemlengsel ? Han er ikke i trygge FFK lenger nå, som har gjort alt for at Tarik skal lykkes. Nå er han i en klubb som fler en en gang har latt sine spillere få gå ut kontraktstiden sin, så det er ikke lenger opp til Tarik om han går eller ikke... Desuten hjelper det ikke om han skriver 10 årskontrakt. Han har vist at han ikke er til å stole på når det gjelder det der. Nei, jeg vil ikke ha Tarik tilbake til FFK etter dette.. La oss bare håpe på at FFK-ledelsen har hatt vett nok i skallen til å sette på en solid videresalgsklausul (selv om jeg frykter det motsatte).


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 11 aug 12, 18:07

Opprinnelig postet av Gargamel

La oss bare håpe på at FFK-ledelsen har hatt vett nok i skallen til å sette på en solid videresalgsklausul (selv om jeg frykter det motsatte).

Spør deg selv: Hvorfor skal Rosenborg gå med på en videresalgsklausul når det er nok at dem byr 1 mill euro? Det har i hvert fall ikke noe med vettet til de som sitter i ledelsen i FFK å gjøre

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 aug 12, 18:09

Opprinnelig postet av Gargamel

La oss bare håpe på at FFK-ledelsen har hatt vett nok i skallen til å sette på en solid videresalgsklausul (selv om jeg frykter det motsatte).

Det er jeg ganske sikker på at de ikke har noen mulighet til å gjøre.

De MÅ akseptere alle bud på over 1 mill €.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 aug 12, 18:11

Er denne klausulen noen gang bekreftet på noen måte, eller er det bare noe vi tror?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 aug 12, 18:13

Opprinnelig postet av solano2

Er denne klausulen noen gang bekreftet på noen måte, eller er det bare noe vi tror?

Den er reell. Du velger selv om du vil tro på det... Tongue out

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 aug 12, 18:20

Ser bare ikke hvem som evt skulle hatt noe å tjene på den klausulen, utenom Tarik selvfølgelig, men han satt jo ikke akkurat med de beste korta på hånda når han gikk tilbake til FFK. Merkelig at Heerenveen gikk med på en sånn klausul også egentlig.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 11 aug 12, 18:33

Klausulen er mellom de to klubbene og ikke noe Tarik var innblandet i. Regner med at Herenveen ville ha en slik klausul for å være litt mer sikre på å få noe penger for han. På denne måten kunne ikke FFK prise han ut av markedet i hvert fall.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 aug 12, 18:35

Men å sette den så lavt som €1mill da. Amatørmessig i mine øyne.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 11 aug 12, 18:39

Herenveen hadde vel ikke så høye tanker om Tarik da Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f