Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 4 serierunde Fredrikstad - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 13 apr 12, 20:24

RBK hever seg med Prica. Kom igjen guttær!!

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 apr 12, 20:37

Det var da som f**n. Tviler på vi kommer tilbake nå. Veldig svak andre omgang.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 apr 12, 20:38


Nei,var vel ikke annet å vente etter utviklingen på kampen,gir jo bort ballen alt for enkelt,og dem baklengsmåla er jo for jævlig.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 13 apr 12, 20:39

Drittmål x 2

---------------------------

Svaberget for alltid!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 apr 12, 20:44


Fy f... helt ræva 2omg,klarer jo ikke slå en enkel passning. Helt håpløst.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 apr 12, 20:45


For øvrig grundig lei av kommentatorene på Max. Makan til slitsomt tomprat.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 apr 12, 20:51


Han er enda dårligere å høre på enn det er å se på kampen,hyggelig kar,men sorgens kapittel å høre på.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 apr 12, 20:54

Seier hadde definitivt hjulpet på de 16,5 timene jeg skal/har sittet på jobb. Blir lange timer til 0800 med dette resultatet.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 apr 12, 20:55


Ja ja ble ikke mye til fest detta,ok 1omg,2omg er ikke verdt å nevne engang.skuffende.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 apr 12, 20:59


Vi var fryktelig dårlige i 2 omg....traff ikke med enkle pasninger,og var ikke dyktige nok i posisjoneringen. Itillegg hadde vel ingen av spillerne 'dagen',med unntak av Vidar Martinsen som var vår desiderte bestemann.

RBK har klassespillere i hvert ledd,og det er ikke mot RBK og de andre topplaga vi skal ta poeng-det er desverre sånn denne sesongen blir.

Redd det blir tøft neste kamp borte imot Odd...1 poeng der,vil være som en seier....før vi skal ut i en '6 poeng' kamp imot ULF----slike kamper MÅ vi vinne,skal vi ha TL i 2013.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 apr 12, 21:03

2. omgang er en katastrofe! Når Ramberg kommer inn er det et par oppspill han og samtlige midtbanespillere løper på, og resultatet er at vi åpner oss som høyhæla piker i skippergata. Jeg skal se om jeg finner noen bilder om dette snart. I dag igjen sitter jeg også med en følelse av at det blir gitt beskjeder om å ta mindre risikoer med ball for å trygge et resultat ekstremt tidlig. 


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 apr 12, 21:04


Det rosenborg presterte var ikke mye å skryte av det heller,men var litt mindre dårlige enn FFK.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 13 apr 12, 21:26

nok en 1 omgangskamp, håper det ikke blir en uvane i år også.

Jeg forstår lite av at Tveter blir foretrukket for Momo.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 apr 12, 21:39
Endret: 13 apr 12, 21:42
Endret av: Holters

Vi spiller jevnt med RBK frem til 1-0. Deretter faller vi helt sammen og får panikk. Baller blir slått til alle kanter uten mål og mening. I tillegg blir vi liggende for lavt.

FFKs beste var Vidar Martinsen. Helt udiskutabelt. Ble faktisk imponert da stadion stemte ham frem som banens beste. Wink Martinsen har hatt en veldig god sesongstart!

Duré sliter med hurtige vendinger, veldig treig rundt sin egen aksje.

Jabbie var god på midten, selv om han lager noen unødvendig frispark, så rydder han unna mye.

Tarik fungerer - nok en gang - dårlig som midtspiss og lykkes med svært lite, men vi har jo ingen andre, da Ruud Tveters ikke får til noe som helst. Hussain var heller ikke til å kjenne igjen og spilte langt under pari. Valencia vant overraskende mange hodedueller, men er nok en gang svak. Håpløs sesongstart av ham. Halvorsen jobber og sliter, men er lite produktiv.

Den som derimot skiller seg ut i ekstremt negativ retning er katastrofen på venstreback. Det ble sagt at Dahl Hagen er tobeint, men i dag hadde han ingen bein. Forferdelige oppspill og pasninger. Slo den utover sidelinjen helt upresset. Han var FFKs dårligste tett fulgt av Thomas Holm. Bare målet (som for øvrig sklir av foten, det ser man på skruen og ballbanen) trekker opp. Holm virker utrent og helt ute av form. Ramberg gjør et positivt innhopp, og så fort han er fit, vil Holm havne på benken.

Jeg må se 1-0-målet om igjen, men 2-0-målet er klønete. Først er Knudsen på bærtur i ei mølje av fotballspillere. Deretter står tre FFK-spillere pent og pyntelig og ser på Larsen styre ballen i mål. Ingen av dem går i kroppen eller i hodeduellen.

Alltid surt å tape når man leder 1-0, men det var ikke akkurat ufortjent...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 13 apr 12, 21:39

Høye baller opp på Ruud Tveter funker ihvertfall ikke. Elendig timing og dårlig spenst. Så vidt han letter fra bakken.

Ole Jørgen Halvorsen har vel dessverre heller ikke overbevist enda. Anonym i de siste kampene.

Thomas Holm var bedre framover i dag enn han har vært tidligere i sesongen, men virker litt utrent.

Igjen er jeg enig med kåringen på stadion av banens beste. Vidar Martinsen var igjen god og har fått en fin start på sesongen. Syns Ramberg gjør et positivt innhopp også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 apr 12, 21:47
Mest provoserende 2. omgang denne sesongen. Der ute løper det gutter som ikke vil, og da går det rett vest. Fy faen så skuffende..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 apr 12, 21:49

Pokkerpokkerpokker...

En håpløs andreomgang koster oss poeng i dag. FFK  virka veldig passive fra avspark i andre og lot Rosenborg ta over initiativet litt for lett etter min smak.

Rosenborg skapte heller ikke all verden, så det kunne godt blitt igjen et poeng i Fredrikstad. Kampen sett under ett synes jeg også at det hadde vært greit.

Ekstra surt når det gjøres opptil flere guttefeil i forsvar på 1-2-målet. Det burde definitivt vært unngått.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 apr 12, 21:56

Synes 1 omgang var stort sett bra, når vi spilte langs bakken. Synes det er pinlig når vi nok en gang legger oss bakpå og slipper til RBK. To møkkamål mot oss, men tross alt ikke noen overkjøring.... ser positivt på fremtiden og la Momo få mer spilletid... Ruud Tveter får det ikke til ..

Vidar M imponerer meg i dag igjen!!


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 13 apr 12, 22:05

Jeg ser jeg stort sett er enig i det som blir skrevet her, og jeg syns også det ser ut som "noen" har sagt at man skal ta det roligere i 2. omg. for å sikre en tynn ledelse. Faktisk virket det som om de gikk til 4-5-1 i andre mot 4-3-3 i første. Syns FFK stort sett fungerer best når de er offensive og presser på, ellers blir det baluba.

Og ja, jeg klarer ikke å se den store verdien i Ramberg heller, han gjør jo ikke noe annet enn å sentre ballen bakover. Vet mange er uenig i meg, men det er fortsatt mitt synspunkt.

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 13 apr 12, 22:14

kan ikke helt si meg enig i at de gutta ikke vil vinne kampen for de jobber faktisk ganske bra slik jeg så det fra tribunen ...

i dag er det litt panikk og slurv som gjør at vi ikke får mer ut av kampen (slurvete pasninger var det nok av ) men at ikke gutta jobber det syns jeg er pissprek

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f