Husk meg
Brukernavn
Passord

22. serierunde: Odd - FFK, søn. 11.09 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 29 aug 11, 21:09
Endret: 13 sep 11, 22:26
Endret av: Arte et labore

Lenge til neste kamp grunnet landslagspause, men hiver opp en tråd likevel.

Morten Fevang må stå over for ODD etter at han fikk gult kort i 7-0 tapet mot Rosenborg, mens Raio må stå for oss. Regner med at ODD er veldig innstilt på å revansjere 7-0 tapet så det blir ingen lett kamp og vi har tradisjonelt slitt i Skien, men vant nå sist.

Spørsmålet blir hvordan Aune setter opp forsvarsfireren. Trekker han Vidar inn ved siden av Horn i Raios fravær eller får Dure sjansen (litt vel tidlig vil jeg tro) og lar Martinsen fortsette på backen. Vidar klarte seg bra defensivt mot Godset, men er begrenset offensivt. Eller kanskje Myrie endelig er klar? Han sliter tydligvis med det defensive men etter to uker med trening er han kanskje klar for å starte en kamp?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 29 aug 11, 21:24
Endret: 29 aug 11, 21:25
Endret av: Stoni


Pr. dags dato  vil jeg ha denne 11'ern, men det kan jo bli overganger og skader før kampen.

 

Staw

Myrie(Askar)- Martinsen-Horn-Thomassen

Tarik-Hussain-Landgren-Hansen

Borges-Ruud Tveter

 

Benk: Masalin,Dure,Ramberg,Jabbie, Ny spiss??

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 29 aug 11, 22:28

Opprinnelig postet av Stoni


Pr. dags dato  vil jeg ha denne 11'ern, men det kan jo bli overganger og skader før kampen.

 

Staw

Myrie(Askar)- Martinsen-Horn-Thomassen

Tarik-Hussain-Landgren-Hansen

Borges-Ruud Tveter

 

Benk: Masalin,Dure,Ramberg,Jabbie, Ny spiss??

Istemmes...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 aug 11, 22:34

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Stoni


Pr. dags dato  vil jeg ha denne 11'ern, men det kan jo bli overganger og skader før kampen.

 

Staw

Myrie(Askar)- Martinsen-Horn-Thomassen

Tarik-Hussain-Landgren-Hansen

Borges-Ruud Tveter

 

Benk: Masalin,Dure,Ramberg,Jabbie, Ny spiss??

Istemmes...

Her og, Tarik som ving er kansje en god løsning.

---------------------------

Heia FFK


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 aug 11, 22:59

Rimelig laber fotballinteresse i Skien om dagen.

Odd gir bort 10.000 billetter (!)

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 29 aug 11, 21:32

Opprinnelig postet av Rey

Spørsmålet blir hvordan Aune setter opp forsvarsfireren. Trekker han Vidar inn ved siden av Horn i Raios fravær eller får Dure sjansen (litt vel tidlig vil jeg tro)

Hvorfor er det for tidlig og hive innpå Dure?

Han har vært outstanding i løvham i år og er helt klart på nivå,

men det er vel noe med dem man spiller sammen med og at ting skal funke.

jeg vil gjerne se dure få prøve seg fra start, er det for ille er det jo bare og bytte han ut.

Håper på at erbekå har tatt fra oddrane selvtilliten og at det nok en gang blir rødhvit seier på plastikken i skien.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 aug 11, 23:21

Opprinnelig postet av Rey

Lenge til neste kamp grunnet landslagspause, men hiver opp en tråd likevel.

Morten Fevang må stå over for ODD etter at han fikk gult kort i 7-0 tapet mot Rosenborg, mens Raio må stå for oss. Regner med at ODD er veldig innstilt på å revansjere 7-0 tapet så det blir ingen lett kamp og vi har tradisjonelt slitt i Skien, men vant nå sist.

Spørsmålet blir hvordan Aune setter opp forsvarsfireren. Trekker han Vidar inn ved siden av Horn i Raios fravær eller får Dure sjansen (litt vel tidlig vil jeg tro) og lar Martinsen fortsette på backen. Vidar klarte seg bra defensivt mot Godset, men er begrenset offensivt. Eller kanskje Myrie endelig er klar? Han sliter tydligvis med det defensive men etter to uker med trening er han kanskje klar for å starte en kamp?

Hvis Myrie ikke er klar til denne kampen blir han aldri klar. Da kan vi sette han på første fly tilbake til mellom-Amerika.

Myrie skal rett inn på laget, med Vidar og Jørgen som stoppere. 

Noe annet ville vært fullstendig tullete.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 aug 11, 00:04

Dure kan ihvertfall gå rett in n i 11'ern.....han har tempo,forståelse og spenst nok,til knuse Frode Johnsen i lufta (håper jeg) Wink

 

Ellers blir dette en spenende kamp,ettersom Odd gikk på et Hockey resultat mot RBK. Kan slå begge veier dette,og vi vant der i cupen.

Tror at gutta er revansjesugne,og vil gi alle en ny sjanse,med Dure inn for Piroja. Er spent på om noe skjer før onsdag kl 2359 Laughing


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 31 aug 11, 09:42

Opprinnelig postet av Kai Roger

Ellers blir dette en spenende kamp,ettersom Odd gikk på et Hockey resultat mot RBK. Kan slå begge veier dette,og vi vant der i cupen.

I en artikkel i DB om Drillo og FIFA rankingen står det noe interessant om dette. I England så er det slik at de lagene som taper en kamp 5-0 eller mer nesten aldri taper neste kamp og aldri slipper inn mer enn et mål. Så kan vi jo se om det er overførbart til norsk tippeliga også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 aug 11, 00:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Lenge til neste kamp grunnet landslagspause, men hiver opp en tråd likevel.

Morten Fevang må stå over for ODD etter at han fikk gult kort i 7-0 tapet mot Rosenborg, mens Raio må stå for oss. Regner med at ODD er veldig innstilt på å revansjere 7-0 tapet så det blir ingen lett kamp og vi har tradisjonelt slitt i Skien, men vant nå sist.

Spørsmålet blir hvordan Aune setter opp forsvarsfireren. Trekker han Vidar inn ved siden av Horn i Raios fravær eller får Dure sjansen (litt vel tidlig vil jeg tro) og lar Martinsen fortsette på backen. Vidar klarte seg bra defensivt mot Godset, men er begrenset offensivt. Eller kanskje Myrie endelig er klar? Han sliter tydligvis med det defensive men etter to uker med trening er han kanskje klar for å starte en kamp?

Hvis Myrie ikke er klar til denne kampen blir han aldri klar. Da kan vi sette han på første fly tilbake til mellom-Amerika.

Myrie skal rett inn på laget, med Vidar og Jørgen som stoppere. 

Noe annet ville vært fullstendig tullete.

Har vi hentet en back som er dårlig defensiv? El er det han som ikke har klart helt å omstille seg til norsk fotball enda? for jeg synes det høres rart ut om vi har hentet en defensiv dårlig back.Kan ikke stemme!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 11, 08:00

Jeg er så enig plankekæll.. 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 aug 11, 08:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis Myrie ikke er klar til denne kampen blir han aldri klar. Da kan vi sette han på første fly tilbake til mellom-Amerika.

Myrie skal rett inn på laget, med Vidar og Jørgen som stoppere. 

Noe annet ville vært fullstendig tullete.

Hehe.. Hør hør!

Enig der altså. Jeg har fått et litt negativt inntrykk på Myrie uten å det hele tatt ha sett gutten, så får gi han en sjanse først. Derimot feiler han nå, når hele kjøpet dreide seg om at han skulle ta over for Gamboa, så er det ikke annet å gjøre enn å merke dette som et realt bomkjøp av Jokke & Co.

Håper selvfølgelig at dette ikke er tilfellet.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 30 aug 11, 11:32

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis Myrie ikke er klar til denne kampen blir han aldri klar. Da kan vi sette han på første fly tilbake til mellom-Amerika.

Myrie skal rett inn på laget, med Vidar og Jørgen som stoppere. 

Noe annet ville vært fullstendig tullete.

Hehe.. Hør hør!

Enig der altså. Jeg har fått et litt negativt inntrykk på Myrie uten å det hele tatt ha sett gutten, så får gi han en sjanse først. Derimot feiler han nå, når hele kjøpet dreide seg om at han skulle ta over for Gamboa, så er det ikke annet å gjøre enn å merke dette som et realt bomkjøp av Jokke & Co.

Håper selvfølgelig at dette ikke er tilfellet.

" Dave Myrie (23) kommer til Fredrikstad sent i kveld og vil signere avtale ut året med opsjon på nye 3 år."

Myrie er vel ikke kjøpt ennå,så noe bomkjøp er det ikke ennå i hvertfall.Han har avtale ut året,da skal dem bestemme om det blir kjøp.Da haster det vel med å se han i kamper for å få et inntrykk om han er god nok .Ser ikke ut som han blir noe erstatning for Gamboa dette året i hvertfall?

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 aug 11, 13:06

Opprinnelig postet av Haarek

Dave Myrie (23) kommer til Fredrikstad sent i kveld og vil signere avtale ut året med opsjon på nye 3 år."

Myrie er vel ikke kjøpt ennå,så noe bomkjøp er det ikke ennå i hvertfall.Han har avtale ut året,da skal dem bestemme om det blir kjøp.Da haster det vel med å se han i kamper for å få et inntrykk om han er god nok .Ser ikke ut som han blir noe erstatning for Gamboa dette året i hvertfall?

 

Stemmer - kun på lån han med opsjon om kjøp. Da er det jo langt ifra et bomkjøp - heller en bomerstatter om man skal kverulere på seg noe Tongue out Han må uansett få ildåpen snart, enten fungerer han eller ikke. Hvis Martinsen spiller nogenlunde, kanskje et par hakk bedre enn mot  Strømsgodset, og holder pasningsspillet 100% trygt, så føler jeg vi klarer oss ut denne Tippeliga-runden iallefall. Vi har evt Askar også da - han har ikke imponert sånn veldig på kanten sin.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 aug 11, 13:22

Det er nå litt synd at han får så lite tid på seg. Jocke bruker selv Wass som et eksempel på spiller som ble halshugget for tidlig og som ikke fikk nok tid på seg. En vil nok være mye mer tålmodig med Myhrie, men hva om han ikke klarer å prestere denne sesongen. Hva gjør man da? Historien med Wass beviser jo at han egetlig var en knallspiller som nå er i landslagsvarmen til Danmark, men som vi ikke fikk noe glede av.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 aug 11, 13:45

Opprinnelig postet av matsinho

Det er nå litt synd at han får så lite tid på seg. Jocke bruker selv Wass som et eksempel på spiller som ble halshugget for tidlig og som ikke fikk nok tid på seg. En vil nok være mye mer tålmodig med Myhrie, men hva om han ikke klarer å prestere denne sesongen. Hva gjør man da? Historien med Wass beviser jo at han egetlig var en knallspiller som nå er i landslagsvarmen til Danmark, men som vi ikke fikk noe glede av.

Man skal være forsiktig med å halshogge for tidlig selvsagt, og er ingenting i veien med å gi en spiller litt ekstra tid, bare man har en plan med det. Og det er faktisk de som ikke får tid i det hele tatt, som heller ikke hadde blitt bedre med tid. Se f.eks Gilmak - ikke noe toppsignering på han etter han forlot Fredrikstad.

Er en hårfin balansegang det der, så man kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å vedlikeholde en god oppfølging, samt ta litt (men ikke alt for mye) tid til hjelp.

Greia er bare at hvis Myrie skal fungere som en erstatter, så blir det jo litt ekstra plass når personen han skal erstatte er solgt. Hadde vært lettere om han kunne fungert som et andrevalg, om Gamboa fortsatt var her. Da hadde han hatt mer tid på seg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 aug 11, 16:01

Jeg tror ikke Myrie er klar for 11'ern ennå....jeg har ikke sett 2.lags kampene,men det jeg har lest,så har han overhodet ikke prestert der i det hele tatt.

 

Jeg tror Myrie er en spiller som trenger mere tid,enn vi kanskje ønsker. Han har vel ikke spilt kamper på en stund,så han skal trenes opp,OG han skal drilles i et -for han-uvant system.

La han komme inn,og avgjøre mot Odd på en corner,hvor han stanger ballen i krysset i det 89 min,og blir matchvinner Wink


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 31 aug 11, 10:21

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg tror ikke Myrie er klar for 11'ern ennå....jeg har ikke sett 2.lags kampene,men det jeg har lest,så har han overhodet ikke prestert der i det hele tatt.

 

 

 

Han var veldig god mot Østsiden. God med ball og trygg defensivt

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 31 aug 11, 11:51

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Han var veldig god mot Østsiden. God med ball og trygg defensivt

Deilig å lese :-) Vi får være positive, og håpe han vokser inn i rollen raskt :-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 sep 11, 08:14
Endret: 01 sep 11, 08:15
Endret av: Holters

Hva tror dere laget blir med Keene på plass?

Staw

Myrie/Dure - Horn - Martinsen - Thomassen

Askar - Landgren - Hussain - Hansen

Elyounoussi - Borges

Jeg tror nemlig ikke at Borges danker ut de to sentralt på midten, og det vil være vanskelig å sette ham ut av laget...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f