Husk meg
Brukernavn
Passord

Semifinale NM: FFK - Brann, ons. 21.09 kl. 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 sep 11, 21:50

Savner forresten Piiroja og Gamboa bak i der.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 21 sep 11, 21:48

Vi har jo for F*** ikke målscorere!Yell

Fortjent tap, Brann var best i 2 omg.

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 11, 21:51

Det var for godt til å være sant at vi skulle vinne fire av fire mot Brann på et år.

 

Skitt au, det blir et stort, stort plaster på såret om vi vinner mot smurfene på mandag. Da er jeg i hvert fall på kampen!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 21 sep 11, 21:54

Opprinnelig postet av stampede

Vi har jo for F*** ikke målscorere!Yell

Fortjent tap, Brann var best i 2 omg.

Det er ikke målscorer som var problemet i kveld, i alle fall. Vi spiller oss jo bare til 1 - EN - sjanse på hjemmebane!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 sep 11, 22:02
Endret: 21 sep 11, 22:03
Endret av: hasse33

Jeg synes igjen at vi gjør en bra kamp, spesielt første omgang. Det er ingen tvil at 0-2 til Brann ikke er rettferdig, men den som scorer flest mål (eller den som scorer mål) pleier stort sett å vinne. (og vi scorer jo ikke)

Halvard Thoresen må hate oss, makan til mega dust har jeg aldri hørt, sammen med han småsenile Arne Ball er det kommentatorer på bunn nivå.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 sep 11, 22:04

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg synes igjen at vi gjør en bra kamp, spesielt første omgang. Det er ingen tvil at 0-2 til Brann ikke er rettferdig, men den som scorer flest mål (eller den som scorer mål) pleier stort sett å vinne. (og vi scorer jo ikke)

Halvard Thoresen må hate oss, makan til mega dust har jeg aldri hørt, sammen med han småsenile Arne Ball er det kommentatorer på bunn nivå.

 

 

så veldig enig...NRK er jaggu den dårligste....selv Max er bedreWink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 sep 11, 22:12

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg synes igjen at vi gjør en bra kamp, spesielt første omgang. Det er ingen tvil at 0-2 til Brann ikke er rettferdig, men den som scorer flest mål (eller den som scorer mål) pleier stort sett å vinne. (og vi scorer jo ikke)

Halvard Thoresen må hate oss, makan til mega dust har jeg aldri hørt, sammen med han småsenile Arne Ball er det kommentatorer på bunn nivå.

Ble skikkelig forbanna på Thoresen et par ganger.. Ja FFK går ikke å skyte der.. Også: Bra Brann godt skuddforsøk :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 sep 11, 22:17

Nå har jeg roet meg litt :) Vi gjorde en god kamp, det var en kamp som florerte med feilpasninger og harde dueller.. 1 - 0 kommer da en uheldig Vidar Martinsen kaster seg inn i skuddet og endrer ballbane, mens 2 - 0 kommer på en retur fra Masalin.

Syntes Masalin gjorde en god kamp bortsett fra noen av utsparkene sine.. Borges var på og av, mest av..

Syntes også at fremover må vi fylle på i boksen og få lagt inn, ikke drible, eller prøve på fiks faks hele tiden, hadde vi gjort det idag og kommet mer langs kantene tror jeg vi hadde hatt flere sjanser.. 

Når det gjelder Aune, så har han gjort en god jobb md å få oss til Tippeligaen, men jeg er litt bekymra for han nå.. Håper han greier å snu det mot Sarpsborg og at vi vinner der..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 21 sep 11, 22:25

Synes Jabbie var BB...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 sep 11, 22:26

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

Skulle til å skrive det.. Spiller han som han har gjort idag og mot Molde tror jeg vi klarer å ta S********** på mandag..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 sep 11, 22:30

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

 

helt enig........den gutten blir stor,med litt bedre pasingspill,og en god trenings vinter. Da har vi en kanonspiller....gi han 3-4 års kontrakt. 

Han er kun på lån ennå?


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 sep 11, 22:37


Samme leksa igjen...

Hva er planen når vi nærmer oss motstanderens 16 meter? Da begynner vi å surre rundt... Ingen vil avslutte og det koker bort i kålen. Vi har bedrevet prøve/feile metoden i 2 år nå.

Vi klarer aldri å snu en kamp lenger, ingen fungerende plan B og vi fremstår bare mer og mer planløse etterhvert som motstanderenes forsvar "setter seg" og blir bedre utover sesongen.

Har tro på evnene til spillerne, men ikke personen som skal samhandle disse evnene.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 21 sep 11, 22:40


Jeg mener spillerne våre kjempet og jobbet bra stort sett hele kampen. Desverre ble det svært få målsjangser ut av det noe som bekymrer veldig. Å dra fram ordet uflaks igjen får jeg sikkert litt pepper for, men 1-0-målet var jævlig. Vi sliter med en forferdelig motgang for tiden og jeg mener vi trenger ekstern hjelp av en idrettspsykolog for å komme ut av denne krisa. Hvis jeg skal spå taper vi mot Særp også, noe som igjen vil gjøre veien mort nedrykk kortere.

 

 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 sep 11, 23:00

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

 

Helt klart enig. Vi er totalt sett best, frem til Brann sin scoring. Da går lufta ut av spillerne, og det virker som om trua ikke er der på at de kan snu det. Ok å ha mening om trenerteamet, men at folk skriker seg opp og roper "korsfest", etter dagens kamp forstår jeg ikke. Vi er ikke giftige nok, men synes vi til tider er gode i banespillet!

Vi er mer enn gode nok til å slå 08 på mandag! Nå må vi smitte spillerne med trua på seier, det er bare det som skal til!"!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 sep 11, 23:09

Vi gjør nok en gang en god kamp som vi også gjorde mot Molde, men  marginene er ikke med oss. Både Brann og Molde er topplag i årets TL. Det kan vi bli neste år eller året etter.Cool

Jeg har tro på laget og trenerene og gleder meg til neste kamp, for ikke snakke om neste år med den flotte ungdomslinja vi har lagt oss på.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 sep 11, 23:15

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

 

Helt klart enig. Vi er totalt sett best, frem til Brann sin scoring. Da går lufta ut av spillerne, og det virker som om trua ikke er der på at de kan snu det. Ok å ha mening om trenerteamet, men at folk skriker seg opp og roper "korsfest", etter dagens kamp forstår jeg ikke. Vi er ikke giftige nok, men synes vi til tider er gode i banespillet!

Vi er mer enn gode nok til å slå 08 på mandag! Nå må vi smitte spillerne med trua på seier, det er bare det som skal til!"!

Skal vi vinne kamper må vi scoore mål. Det greier vi tydeligvis ikke per dags dato. Tragisk

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 sep 11, 17:47

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

Helt enig.

De som klarte å stemme frem Tarik til BB burde skamme seg. Hva gjorde han for noe positivt da? Løp rett i motspillerne gang på gang og rotet bort ballen gang på gang? Eller var det for de to skuddforsøkene som tilsammen gikk 43 meter over og 69 meter utenfor?

Jabbie har vært strålende de to siste kampene sammen med Ramberg.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 sep 11, 22:28


Det er vel bare å gratulere Brann og takke Aune for nok en god kampledelse. Hva med å skrive en langtidskontrakt meg han allerede i kveld. Da ser alt så lysere ut. 

Ser vel ingen vits i å dra til Sarp, når det er sikkert med borteseier.

Gleder meg til fortsettelsen  ! og at neste hjemekamp er i høstferien, noen som ønsker en gratis billett, den kan hentes i Oredalen.

Mulig den blir ledig resten av sesongen, lite som er mindre underholdene for tiden. 


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 21 sep 11, 23:14

Har blitt hengt er i forumet tidligere men jeg sier det igjen. For mange spillere om på sitt beste bare holder ok adecco-nivå.

Når vi samtidig har en trener som ikke har noen evner til forandring kan det bare ende dårlig. Dette ender med nedrykk dessverre, og det mye pga TFAs disposisjoner!!

Hva med BB i dag Tarik????? Det burde vært forbudt for fjortisjenter å stemme. Han var faktisk FFK svakeste i dag(igjen). Jabbie spilte sin beste kamp i FFK-drakta og var helt klart BB.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 sep 11, 23:24

Opprinnelig postet av Bærra

Har blitt hengt er i forumet tidligere men jeg sier det igjen. For mange spillere om på sitt beste bare holder ok adecco-nivå.

Når vi samtidig har en trener som ikke har noen evner til forandring kan det bare ende dårlig. Dette ender med nedrykk dessverre, og det mye pga TFAs disposisjoner!!

Hva med BB i dag Tarik????? Det burde vært forbudt for fjortisjenter å stemme. Han var faktisk FFK svakeste i dag(igjen). Jabbie spilte sin beste kamp i FFK-drakta og var helt klart BB.

Muligens at endel av spillerne våre holder Adecco nivå i likhet med spillere fra alle andre lag i TL (bortsett fra RBK og Molde).. er dog usikker på hvem av spillerne i dagens FFK som holder "ok Adecco nivå" ut fra ditt syn



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340