Innvasjon Særp 25. september - Vi fyller stadion der oppe ved fossen!
Nå er tiden inne for en innvasjon av Smurfelandsbyen. FFK skal møte de med blåhvite striper den 25. september. Jeg oppfordrer alle FFK fans til å kjøpe billetter overalt på Sarpsborg stadion. Stadion der oppe ved fossen er så liten og enda så klarer de ikke å fyller den opp selv. La oss hjelpe dem med å fylle deres stadion med rød og hvite fans. Felt E, Felt D og felt C vet jeg at er besatt av mange Rødhvite. "Vårt" bortefelt blir fylt uannsett! Her kommer linken du trenger for å farge Særp i riktge farger. http://www.billettservice.no/event/SARPSBORG-08-FREDRIKSTAD-billetter/SSA1211
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Jonek
Nå er tiden inne for en innvasjon av Smurfelandsbyen. FFK skal møte de med blåhvite striper den 25. september. Jeg oppfordrer alle FFK fans til å kjøpe billetter overalt på Sarpsborg stadion. Stadion der oppe ved fossen er så liten og enda så klarer de ikke å fyller den opp selv. La oss hjelpe dem med å fylle deres stadion med rød og hvite fans. Felt E, Felt D og felt C vet jeg at er besatt av mange Rødhvite. "Vårt" bortefelt blir fylt uannsett! Her kommer linken du trenger for å farge Særp i riktge farger. http://www.billettservice.no/event/SARPSBORG-08-FREDRIKSTAD-billetter/SSA1211
Støttes!!! Løp og kjøp....dette skal vi vinne.... jeg springer
Er det sikkert at kampen går søndag 25?
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Morgaine
Er det sikkert at kampen går søndag 25?
Helt sikkert er det kanskje ikke, men vil i hvert fall tro at den blir flyttet til 2000 for å være hovedkamp.
Da har billetter blitt bestillt på felt E
"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"
5 billetter er kjøpt på E. Spre dette i alle kanaler så tar vi over stadion. Billettene på E er forøvrig unummererte sitteplasser ved siden av borteseksjonen. Dette er egentlig helt suverent, for folk kan sitte sammen uansett når dem har bestilt billetter.
Whiskeypætt med dusk
Husk at man sannsynligvis blir bortvist fra plassene hvis man møter opp på et annet sted enn bortesupporterfeltet ikledd supporterutstyr for motstanderlaget. Særlig i "høyrisiko-kamper" som et lokaloppgjør mellom Sarp og FFK.
Whiskeypætt med dusk
Lenge siden jeg har vært på Sarpsborg stadion.
Hvordan er plasseringen av tribunene på kortsidene?
Er de bak løpebanen/langt unna?
Sarpingene har fått provisoriske tribuner på begge kortsidene. Disse er plassert like bake målene, og gjør at man heldigivs slipper å stå i svingen cirka ti kilometer fra banen. Jeg går ut i fra at FFK-supporterne får hele den ene kortsiden til disposisjon, uten at jeg vet dette sikkert.
Kråkerøy
Det gjør vi ikke. Derfor er det greit at flest mulige kjøper billetter på E.
Whiskeypætt med dusk
Det var det jeg fryktet. Da får folk få fingeren ut av ræva og kjøpe billetter som aldri før...
Kråkerøy
Og der var 3 billetter på E-feltet i boks.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Billetter kjøpt på E! Kjører du den dagen, Gøran?
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Billetter kjøpt på E! Kjører du den dagen, Gøran?
Da sitter jeg på med Gøran! :-)
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Skal vi ta toget. Koselig se. Mange av de gamle på E under den kampen da. Hyggelig.
Når starter du opp med quiz igjen, Jon??
Whiskeypætt med dusk
jeg har bestilt 3 billeter på E tribunen
Det er der PH står?
Felt E blir min plass under kampen. Blir det togtur for Fredrikstad ICF, Gøran?
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Folk er sikre på at man ikke blir nektet tilgang ved bestilling utenfor bortesupporter-feltet? Jeg møter ikke opp på Pædde-kamp uten rød-hvite farger.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914