Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem har vært det beste spillerkjøpet i FFK siste 40 åra ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 04 aug 11, 14:28

Opprinnelig postet av Scout

Finnen som pådro seg rødt kort etter omtrent 5 minutter på banen har også imponerende dårlig statistikk i vår kjære klubb. Kommer ikke på navnet.

 

Kan ikke komme på andre enn Vuorinen og Multeharjo? Multeharjo var vel ingen stjernespiller, men mins å huske at han jobbet veldig bra!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 aug 11, 14:33
Endret: 04 aug 11, 14:33
Endret av: Knuty

Finnen Mathias Lindström fikk i alle fall en kort FFK-karriere (3 kamper) inkludert rødt kort mot Tromsø.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 04 aug 11, 14:36

Vuorinen ja... Pådro seg to gule kort i cupsemifinalen mot Start i 2006. Var han som fikk fremprovosert det røde kortet til Startkeeperen også. Han spilte forøvrig veldig godt de minuttene han var på banen i den kampen. Tror mye kunne vært anderledes hvis han hadde scoret på det stolpeskuddet han hadde.

Multaharju var vel ikke akkurat guds gave til fotballen, og enkelte juniorspillere mente han var dårligere enn de fleste på juniorlaget det året han kom. I 2007 derimot ble han på mange måter en liten kulthelt på grunn av arbeidsinnsatsen som alltid var upåklagelig. En ypperlig squadlpayer som kunne brukes omtrent overalt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 04 aug 11, 14:36

Opprinnelig postet av Knuty

Finnen Mathias Lindström fikk i alle fall en kort FFK-karriere (3 kamper) inkludert rødt kort mot Tromsø.

 

 

Stemmer det! Han har vel vært svensk i mitt hode.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 aug 11, 14:37

Faktisk en av de beste minnene jeg har fra en nyervervelse (dog han her ble ikke med videre) var han Iren, Cieran eller noe var det vel. Husker han gikk skikkelig inn i den første duellen han fikk, og satt skapet på plass der det skulle stå. Synd ikke egenskapene hans var like gode som viljen. Han kunne fort blitt en publikumsyndling.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 04 aug 11, 14:55
Endret: 04 aug 11, 14:55
Endret av: ffkmats

Opprinnelig postet av endre

Faktisk en av de beste minnene jeg har fra en nyervervelse (dog han her ble ikke med videre) var han Iren, Cieran eller noe var det vel. Husker han gikk skikkelig inn i den første duellen han fikk, og satt skapet på plass der det skulle stå. Synd ikke egenskapene hans var like gode som viljen. Han kunne fort blitt en publikumsyndling.

Stemmer det., Jeg også fikk en god feeling på han i første kampen, lurer på om det var mot Lyn. Cieran Martyn var det han het.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340