Husk meg
Brukernavn
Passord

Manchester United 2011-2012

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 17 jun 11, 10:52

I dag er terminlisten for Premier League 2011-12 lagt ut, og det er jo en passende anledning for å starte en ny sesongtråd for de regjerende ligamestrene. Sesongen vil starte knallhardt, de første fem ser slik ut:

West Brom (B), Tottenham (H), Arsenal (H), Bolton (B), Chelsea (H).

Ellers skal det bli spennende å se hvem som forsvinner ut i løpet av sommeren. Van der Sar og Scholes har lagt opp, Phil Jones kommer inn fra Blackburn og Ashley Young kommer trolig fra Aston Villa. Det går rykter om at både Wes Brown, Darron Gibson og John O'Shea er på vei ut ... personlig håper jeg at O'Shea får bli, men om han får mulighet til å spille fast hos en annen PL-klubb unner jeg ham det. Han har gjort en god jobb for United i flere roller, mye på samme måte som Phil Neville gjorde.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 08 jul 11, 15:38

Status per nå er altså at David De Gea er klar som Uniteds nye keeper, mens både Wes Brown og John O'Shea flytter til nordøst-England for å spille under den gamle United-kjempen Steve Bruce. Det er vel bare å takke begge to for den gode innsatsen de har lagt ned for United og ønske lykke til videre.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 okt 11, 16:33

6 - 1 mot City er lovende.... eller..?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 11, 17:01

city kan forsatt rykke ned hehe...

 

lovende.. flaks sier bare jeg... så syns jeg du skal være litt forsiktig.. det er forsatt vondt for oss med hjerte i man.untd hehe

hvem som vinner premier Premier League er ikke lett og spå....

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 okt 11, 17:53

Har en storebror som er Unitedfan så skal ikke si noe jeg.. Bare flaks som du sier.. Holder en knapp på United som seriemester i år også.. Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 24 okt 11, 10:44

Det som virkelig sved var måten United ga opp de siste fem minuttene. 1-3 hadde vært vondt, men til å leve med. 1-6 er flaut, erkeflaut.

Imidlertid tror jeg Sir Alex er rett mann til å få noe godt ut av dette: Alle disse spillerne har fått seg en real vekker, og nå tror jeg det blir lenge til neste gang man ser et United-lag som ikke gir absolutt alt. Såret stolthet kan man bygge på. Dessuten er det tidlig i sesongen. United har ligget mye mer enn fem poeng bak andre lag, mye senere i sesongen, og blitt seriemestere. Husk vinteren 2008-2009 ... ved juletider lå Liverpool ti poeng foran.

Men det som skjedde i går er uansett utilgivelig. Og sjefen kommer til å minne spillerne om det, sann mine ord.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 11, 12:05

QPR slo Chelsea. lo litt godt der da

jeg er sikker på at vi slår tilbake.. allerede 29 da møter vi everton borte

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 27 okt 11, 10:14

Ja, for 3-0-seieren mot Aldershot i Ligacupen var vel litt for obligatorisk til å regnes som å slå tilbake ... Everton borte er ingen enkel kamp, og jeg husker med gru hvordan en 3-1-ledelse ble til uavgjort på samme bane i fjor. På overtid. Grøss.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 01 nov 11, 14:30

Everton-kampen endte lykkelig, men det var på ingen måte en solid forestilling av United. Frisparket like før pause var nærmere enn hva behagelig er. Hjemmekamp mot rumenerne i CL i morgen bør være en grei anledning til å rotere litt på mannskapet igjen, før Sunderland kommer på besøk til Old Trafford på lørdag. Heller ikke det en lett kamp, for på Sunderland er det flere gamle United-travere som nok gjerne vil vise sitt gamle publikum at de fortsatt kan spille fotball.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 23 nov 11, 13:43

Etter tre kamper uten baklengs sprakk det så til de grader mot Benfica, i en kamp som endte 2-2. Det er et resultat United ikke kan være fornøyde med, for det betyr at Benfica er foran på innbyrdes oppgjør (via bortemålsregelen), og at muligheten for gruppeseier ikke er særlig stor. Avansementet er trygt så lenge man unngår å tape mot Basel, men med andreplass er det flust av storkanoner å møte i 1/8-finalene.

På lørdag bør man igjen finne fram litt revansjelyst, og la det gå ut over Newcastle. Strekkodene gikk på en smell lenger øst i byen sist lørdag.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 nov 11, 17:55

faen så irriterende 1-1 kamp... faen jeg kan ikke fatte hva som skjer med united

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 26 nov 11, 19:31

Spillet var det ingenting å si på i dag. Newcastle var oppofrende foran eget mål og fikk godt betalt for det. At dommeren idømmer et feilaktig straffespark kan man ikke klage på spillerne for. Dog er det irriterende at ikke det blir uttelling på noen av de fete sjansene det siste kvarteret. Det ble produsert såpass etter utvisningen at med normal uttelling ville kampen vært vunnet lett.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 des 11, 22:51

 Der røyk vi ut av Champions League... hva faen skjer med klubben  ???

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 08 des 11, 08:52
Endret: 08 des 11, 09:16
Endret av: Tøfflus

Skjer med klubben? A-laget har prestert dårlig i Champions League i høst. Det skjer med klubben. Det er selvsagt skuffende, men det er ingen grunn til å lage dommedagsstemning. Det samme laget dengte Arsenal med 8-2 og rundspilte Chelsea så sent som i september. Serien er fortsatt viktigst, og i serien har United plukket mer poeng enn vanlig i høst. 33 poeng på de første 14 kampene skal man ikke kimse av. At Mansour Al-Citeh har åpnet bedre, får vi ikke gjort så mye med.

Det verste med gårsdagens kamp var at Vidic ble skadet og antagelig er ute i flere måneder.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 des 11, 12:23
Endret: 08 des 11, 12:24
Endret av: Arte et labore

Rundspilte Chelsea, den får du ikke med deg mange på tror jeg? Det var i bunn og grunn en jevnspilt kamp sett utfra sjanser, hvor United vant fortjent etter å ha vært mest effektiv i førsteomgang.

Det kan fort bli en tittelløst år for United, og hvor lenge er det siden? 15 år eller noe? Eller 04/05-sesongen?

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 des 11, 12:30

Opprinnelig postet av Arte et labore

Rundspilte Chelsea, den får du ikke med deg mange på tror jeg? 

I tillegg scoret Un%¤d 2 mål i denne kampen som skulle vært annulert for Offside. Det ble egentlig 1-1.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 08 des 11, 12:56
Endret: 08 des 11, 13:04
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Arte et labore

Rundspilte Chelsea, den får du ikke med deg mange på tror jeg? Det var i bunn og grunn en jevnspilt kamp sett utfra sjanser, hvor United vant fortjent etter å ha vært mest effektiv i førsteomgang.

Det kan fort bli en tittelløst år for United, og hvor lenge er det siden? 15 år eller noe? Eller 04/05-sesongen?

OK, rundspilte er å ta hardt i. Deler av kampen var jevn, og Chelsea hadde jo et par enorme sjanser til å redusere (Torres sin bom er legendarisk). Poenget mitt var at toppnivået United har vist denne sesongen er så bra at det ikke er noen grunn til å svartmale situasjonen og tro at "nå går alt åt skogen". Det er mange unge spillere i årets lag, så det er naturlig at prestasjonene varierer. Om exiten fra Champions League forteller oss noe, så er det at Ferguson tok for lett på hjemmekampen mot Basel.

Forrige tittelløse sesong for United var ganske riktig 2004/05, ja. I 2006 vant man ligacupen, og det ble starten på en rimelig lang opptur. Om det nå kommer en troféløs sesong, skal jeg og mange med meg tåle det greit. Klubben tåler det helt fint. Ferguson også.

Men skuffende? Ja, det vil det være.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 des 11, 23:20

grei seier i dag.. 5-0 liker det

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 21 des 11, 23:22

United begynner å finne juleformen, Fulham langt derifra, og den kombinasjonen førte til en meget komfortabel United-seier i dag. Særlig stas å se Berbatov krone kampen med et frekt hælspark. Håper han kommer inn i varmen igjen og får spille regelmessig.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 des 11, 23:24

håper city snubler litt mere

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f