Husk meg
Brukernavn
Passord

13 runde: Fredrikstad - Odd Grenland

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jun 11, 22:16

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Var det bare meg el sa Rafn før kampen at Simen Brenne er FFK spiller neste år?

Hadde han sagt det hadde det stått i alle aviser nå.

Det var nok bare deg.

Han intervjuet Simen Standerholen, men jeg husker ikke om det var før kampen eller i pausen. Mulig du blander med han.

Han intervjuet Brenne før kamp og da avsluttet han med å si at en ting er hvertfall sikkert og det er at simen Brenne er FFK spiller 2012.Jeg kan ikke ha hørt så feil.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 19 jun 11, 21:09

skjønner ikke hvorfor vi slår 90 innlegg når vi er to mot 5 i feltet. og de to vi har der ikke er noe spesielt god på hue. skal vi rundt på kant så må de sette fart mot 16 og slå 45 eller harde lave innlegg. var jo når vi gjorde det som det først ble farlig.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 19 jun 11, 21:17

Det årnær sæ. :)

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 11, 21:53

Fy faen sååååååååååååå dårlig FFK var.. banens beste er lasse staw

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 19 jun 11, 20:03
Bare en ting og si, trist...... Nå blir det en kamp for og overleve ijen da. Håper vi kan bruke Borges litt vertfall til onsdag.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 19 jun 11, 20:06

Jeg fikk litt følelsen av fjoråret i denne kampen. Vi har ballen en del men kommer ikke til noen sjanser. De gangene vi først får innlegg så er det alt for få i feltet, og alt for lite/dårlig bevegelse i feltet. Ser mang en gang at Tarik løper på første stolpe, mens Ruud Tveter følger etter. Dermed står vi med to på første stolpe og ingen på bakerste.

Savner Borges og ikke minst Valencia. Vi klarer jo ikke å skape noe på dødballer.

Bakover spiller vi inn et mål på dødball. Det er noe vi har hatt problemer med i flere år nå. Burde være en enkel sak å rette på.

Ellers i dag ble jeg skremt over innsatsen. I de aller fleste kampene i år har den vært på topp, men i dag var den langt i fra det.

Ellers er dommeren svak som ikke gir Odd flere gule kort.

---------------------------

Fredd


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 jun 11, 20:07
Dette er for svakt,enkelt og greit!! Kan jo ikke akkurat skylde på Ramberg i dag heller.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 19 jun 11, 20:09

Opprinnelig postet av GurrBass
Dette er for svakt,enkelt og greit!! Kan jo ikke akkurat skylde på Ramberg i dag heller.

Wink

---------------------------

Fredd


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 jun 11, 20:10
Synes som mange andre at dette var en dårlig kamp av oss. Men.......vi har ikke noen andre spillere enn de vi har,og disse gutta gjør så godt de kan. Simen Rafn har hatt 2 stk-to ganger han har utfordret back,og kommet rundt for innlegg,siden Sarpe-kampen. Noen må fortelle han at han må utfordre oftere,fordi han er god nok til det. Og her kommer kjernen: maaaaange unge spillere,som trenger tid og tillit på dette nivået. Jeg håper bare vi ikke havner i 'sumpa'.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 jun 11, 22:31
Opprinnelig postet av madcow

Simen Standerholden inn for Mads Hansen a gett. moro det iallefall. :)

Mulig du synes det, selv synes jeg det er tragisk at det er grepa vi har å by på...

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jun 11, 22:35

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av madcow

Simen Standerholden inn for Mads Hansen a gett. moro det iallefall. :)

Mulig du synes det, selv synes jeg det er tragisk at det er grepa vi har å by på...

Når vi mangler fire faste spillere i kamptroppen blir det tynn suppe igjen.

FFK har dessverre ikke noen stor og bred tropp.

Håper på et par nykommere i sommer, altså et par spillere mer inn enn ut.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jun 11, 23:07

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper på et par nykommere i sommer, altså et par spillere mer inn enn ut.

 

Det tror jeg du bare kan glemme med en gang, med den økonomien vi har for tiden. Simen Standerholden syns jeg var et frisk pust på slutten. Selv om han ikke fikk til så mye var insatsen 10 ganger så stor som de andre utpå der. Og ikke minst et imponerende fotarbeide når han skal finte :-)

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jun 11, 23:25

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper på et par nykommere i sommer, altså et par spillere mer inn enn ut.

Det tror jeg du bare kan glemme med en gang, med den økonomien vi har for tiden. Simen Standerholden syns jeg var et frisk pust på slutten. Selv om han ikke fikk til så mye var insatsen 10 ganger så stor som de andre utpå der. Og ikke minst et imponerende fotarbeide når han skal finte :-)

Vi får se. Man finner billige løsninger hvis man leter godt. Gode eksempler er Hussain, Ruud Tveter og Jabbie.

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 jun 11, 19:13

FOR DÅRLIG av FFK

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 18 jun 11, 18:23
Endret: 18 jun 11, 18:37
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av oleoleole

Bare jeg slipper å se Ramberg, så er jeg fornøyd uansett.

Du blir fornøyd i morgen. Ut i fra dagens trening blir det Jabbie og Hussain sentralt på midten.

Også artig at Strømsborg hospiterte på treningen. Aner ikke om han har gjort det tidligere, men artig likevel

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 jun 11, 18:33

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 18 jun 11, 18:42

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av oleoleole

Bare jeg slipper å se Ramberg, så er jeg fornøyd uansett.

Du blir fornøyd i morgen. Ut i fra dagens trening blir det Jabbie og Hussain sentralt på midten.

Også artig at Strømsborg hospiterte på treningen. Aner ikke om han har gjort det tidligere, men artig likevel

Ja, jeg fikk med meg den nyheten, og ja igjen, jeg gleder meg. ;]


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 jun 11, 20:18

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av niggle

FFK satser på unge spillere, og da vil prestasjonene variere. La spillerne vokse og spille seg gode i FFk. Har trua på seier og gla'ball på søndag!

Normalt vil det stemme, men er det ikke de erfarne som feiler mest om dagen? (Raio, Martinsen, Askar, Ramberg). Hansen har lite erfaring med TL spill, men med sin alder må han gå foran, til nå har han kun vist seg som en ok spiller å sette inn siste 10min. De gangene han har startet har det virkelig ikke sett bra, tviler på om han holder mer enn Adecconivå...

Noe av det samme med Ruud Tveter, det går for sakte, men han er ung og vil ta nivået etterhvert (tror jeg).

 

Jeg tror Mads Hansen ofg Ruud Tveter kommer sterkere tilbake til neste år, da har de fått et år i tippeligaen og fått "avklimatisert" seg der... Jeg har ihvertfall tenkt til å avente før jeg lfeller noen dom over dem...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 16 jun 11, 22:23

Opprinnelig postet av kratos

Ang kampen til søndan, ser jeg ingen muligheter til poeng. Da må drastiske ting skje på 3 dager....

For no tull! Sov på det så skal du se at det ikke er så fælt. :)

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340