Husk meg
Brukernavn
Passord

4. Runde NM: Odd - FFK. Ons 22. juni

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 jun 11, 22:30
Endret: 22 jun 11, 22:33
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Arte et labore

Er det ikke total reiseavstand som gjelder, og ikke antall hjemme/bortekamper? I så fall kan det jo være lag som har hatt lengre reise totalt, selv med både en og to hjemmekamper fra før. Altas bortekamp mot Ranheim er jo lengre enn FFKs bortekamper samlet.

Det blir tatt hensyn til reiseavstand også ja, uten at det betyr alt. Det er nok av eksempler på lag med kort reiseavstand som likevel får hjemmekamper.

For eksempel, fjerde runde: Brann hjemme mot Sogndal.

Brann har hatt tre korte reiser mot lokale lag - Tertnes, Fana og Åsane, alle under 2 mil hver.
Sogndal har reist 120 km til Førde (Saga), og 230 km til Fyllingsdalen (Fyllingen).

Finner ikke noe konkrete retningslinjer på dette her - i kampreglementet står det bare "I 4. og 5. runde avgjør Forbundsstyret hvilke lag som skal ha hjemmebane."

I praksis er det vel miks av antall hjemme/bortekamper, reiseavstand, og NFFs "magefølelse".


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 22 jun 11, 20:40

Deilig!!

Det deiligste i dag var ikke å slå laget Odd, men å slå Fagermo!!!!!! Få trenere jeg nyter at FFK slår, men Fagermo er definitivt en av dem (hvis ikke den eneste)

Uansett, en fin lagseier hvor vi muligens var noe heldig med dommeravgjørelsene, men det er ikke så lett å se hva som skjer med tåkete nettsending og uten repriser...

Er det forresten noen som veit hva som skjedde med Thomassen? Så han halta rett før han ble bytta ut, men...

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 11, 20:42

Opprinnelig postet av ommb

Er det forresten noen som veit hva som skjedde med Thomassen? Så han halta rett før han ble bytta ut, men...

Lårhøne.

Ute 2-3 dager maks trodde han selv.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 22 jun 11, 23:17
Endret: 22 jun 11, 23:20
Endret av: Lars 29

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Lars 29

Etter en tung sesong i fjor hvor Aune nærmest var ferdig i FFK...

Det er nå vi som supportere bør vise vår besøkelsestid og støtte laget, det er nå i motgang laget trenger vår støtte.

Støtte skal du vise, men synes du nevner Aunes "nesten-oppsigelse" i hvert innlegg jeg.. Synes supportere skal støtte hele teamet jeg da, trenere inkludert... Ikke kun.. tja... Ramberg.

Fikk ikke sett kampen, men DEILIG å slå Odd! Kan noen fortelle meg raskt hva som var forskjellen fra nå og søndag? Eller spilte Odd dårligere eller hva?

Nå var det litt for å forklare hvem i klubben som ville ha vekk Aune og hvorfor at jeg stadfestet dette som skjedde i fjor. Jeg mente Aune var et helt feil valg for klubben. Men har uansett forholt meg relativt lojalt til dette.

Støtte hele laget? Og det synes du mennesker gjør her inne? Hetsing av en spiller er å støtte hele laget?

Jeg har reagert veldig negativt på den ensidige kritikken av "lokal lad" Ramberg her inne, selv når han er god får han aldri noe positiv kreditt. Han var Fredrikstad sin beste spiller sammen med Horn i de 5 første kampene, var på rundens lag, har så 3 - 4 dårlige kanper og så vil folk her inne ha han bort, ha han til å legge opp, han er ræva etc. Er så lei det. Ramberg er faktisk en veldig god fotballspiller og beviste i dag at han og Jabbie er vår beste midtbanekonstellasjon. Hussein er spennende og kan være et alternativ med Ramberg, tror ikke Hussein og Jabbie vil funke bra nok sammen ennå, har litt med rutine og gjøre. Føler ikke helt at Elvestad er på nivå med disse.

Vår seier i cupen i dag kan snu mye. Fotball er et psykologisk spill. Med Borges tilbake kan FFK komme tilbake på vinnersporet igjen

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 23 jun 11, 08:37

Jeg syns Aune svarer godt for seg i intervjuer for tiden. Klar, ærlig og sakelig. Han går rett på sak og forklarer hvorfor man spiller/ikke spiller slik som man gjør. Syns Aune svarer bedre for seg en mange av de andre mer profilerte trenerne.

Er egentlig veldig glad og stolt over at vi har en trener som bryr seg om klubben og ikke bare sin egen karriere. Tror det er slik med TFA.

 

Uansett seieren i går var viktig.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 jun 11, 18:52

Opprinnelig postet av kratos

OG DER var cupen over for i år. Vi fortsetter der vi slapp om søndan. Ingen press på ballfører, null forsvarspill, og null evne til  å slå passninger...

Har ikke til vane og hakke på folk, men hvorfor i HÆ"##¤%( følger du med på FFK !!!

Du klager på det minste og bare etter 20 min så er alt håp i dine øyne borte ? Du kaller deg selv en supporter, jeg kaller deg en VITS !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jun 11, 18:57
Endret: 22 jun 11, 19:01
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av kratos

OG DER var cupen over for i år. Vi fortsetter der vi slapp om søndan. Ingen press på ballfører, null forsvarspill, og null evne til  å slå passninger...

Har ikke til vane og hakke på folk, men hvorfor i HÆ"##¤%( følger du med på FFK !!!

Du klager på det minste og bare etter 20 min så er alt håp i dine øyne borte ? Du kaller deg selv en supporter, jeg kaller deg en VITS !!!

 

En vits med sesongkort på PH-feltet sammenhengende siden 2007....

Du ser altså ikke hvordan FFK spiller ? Vi fortsetter akuratt der vi slapp om søndan. Hadde vært greit å ligge under hvis vi spillet hadde vært bra, men det er jo ingenting. Null evne til å sentre, null evne til å forsvare seg. Vi skaper overhodet ingenting.

 

Jeg fikk også mye pepper i 2009 etter Moldekampen da jeg utalte at vi kom til å rykke ned. Hva ble fasiten den gang ?

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 11, 18:59

Og så bytter vi ut en av våre beste spillere, Alexander Ruud Tveter. 

Inn med Celso ihvertfall.

Hva faen har Mads Hansen gjort for noe i kampen da??


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 22 jun 11, 19:07

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og så bytter vi ut en av våre beste spillere, Alexander Ruud Tveter. 

Inn med Celso ihvertfall.

Hva faen har Mads Hansen gjort for noe i kampen da??

 

Jeg tror nok poenget var å sette inn Borges, som spiss, da hadde man vel ikke så mange valg med mindre man vil bruke Ruud-Tveter på kant?

---------------------------

Svaberget for alltid!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 22 jun 11, 19:05
Rafn,du er min helt. hvorfor gjør du ikke mere sånn :-)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 22 jun 11, 19:06

Opprinnelig postet av tynter
Rafn,du er min helt. hvorfor gjør du ikke mere sånn :-)

... fordi han så å si aldri blir spilt på. Vanskelig å utrette noe om man ikke blir benyttet av medspillere. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 11, 19:07

raio gult.. for munn bruk ?  

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 11, 19:10

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av tynter
Rafn,du er min helt. hvorfor gjør du ikke mere sånn :-)

... fordi han så å si aldri blir spilt på. Vanskelig å utrette noe om man ikke blir benyttet av medspillere. :)

Det er vel ikke helt sant. Han har fått mange muligheter til å utfordre.

Håper han snart forstår hvor god han er. Det er bare å fortsette å utfordre backene!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 11, 19:12

BORGES    1-2

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 11, 19:12

1-2 Borges.

Hvem hadde assist?? Hadde noen assist?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 11, 19:13

Nå er vi gode!!!

Kom igjen nå. Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 22 jun 11, 19:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av tynter
Rafn,du er min helt. hvorfor gjør du ikke mere sånn :-)

... fordi han så å si aldri blir spilt på. Vanskelig å utrette noe om man ikke blir benyttet av medspillere. :)

Det er vel ikke helt sant. Han har fått mange muligheter til å utfordre.

Håper han snart forstår hvor god han er. Det er bare å fortsette å utfordre backene!

Forsøk å tell neste kamp hvor ofte kantene (spesielt Rafn) blir spilt opp i løpet av kamp. Det er ikke ofte.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 jun 11, 19:19

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av tynter
Rafn,du er min helt. hvorfor gjør du ikke mere sånn :-)

... fordi han så å si aldri blir spilt på. Vanskelig å utrette noe om man ikke blir benyttet av medspillere. :)

Det er vel ikke helt sant. Han har fått mange muligheter til å utfordre.

Håper han snart forstår hvor god han er. Det er bare å fortsette å utfordre backene!

Forsøk å tell neste kamp hvor ofte kantene (spesielt Rafn) blir spilt opp i løpet av kamp. Det er ikke ofte.

Det har du rett i Holters.

Og så tror jeg at bare det at Borges er på banen er nok til å heve FFK.

Når kommer reisebrevet?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 11, 19:21

Deilig med Borges tilbake.

Han er til nå andre episodes store spiller!


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 22 jun 11, 19:25

Opprinnelig postet av Willy René

Og så tror jeg at bare det at Borges er på banen er nok til å heve FFK.

Det er isåfall helt hårreisende, at et lag skal være så fullstendig avhengig av én mann for å prestere. Surprised

Vi må da ha flere spillere på laget som kan ta ansvar.

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340