Husk meg
Brukernavn
Passord

5. serierunde: Stabæk - FFK - mandag 25.04 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 25 apr 11, 16:11

To kamper på rad under pari for Borges nå.

 Askar har jeg sagt midt om tidligere til manges protester, men mener bestemt at i den kroppen er det ikke mange fotballfibre. Han er rask... Det er det....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 apr 11, 16:18

Av de få minuttene jeg har sett av Hussain i dag, så er jeg ikke i tvil; Han bør starte neste kamp!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 apr 11, 16:22

Opprinnelig postet av solano2

Av de få minuttene jeg har sett av Hussain i dag, så er jeg ikke i tvil; Han bør starte neste kamp!

Eeeeeh...??!?

Prøv heller Martin Elvestad som strødde rundt seg med gode pasninger.

Laget neste kamp bør bli:

Staw - Gamboa, Horn, Martinsen, Thomassen - Askar, Ramberg, Jabbie, Valencia, Borges, Elyounoussi.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 apr 11, 16:19

Jaja, dette gikk åt skogen. Men det er ingen grunn til å grave seg ned etter dette synes jeg.

Det er selvsagt enkeltspillere som ikke har hatt dagen i dag, som feks Ophaug, Ramberg, Borges, Hansen og Askar. Men det er andre spillere som har gjort det meget bra synes jeg.

De jeg vil trekke frem som positive i dag er Staw, Martinsen, Thomassen og en meget meget god Martin Elvestad. Rett og slett et strålende innhopp.

Vi taper fortjent, men neste kamp får vi tilbake fire gode spillere. Da skal vi slå kanarifuglane fra Romerike!

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 25 apr 11, 16:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt.

Istemmes! (til tross for at jeg ikke har sett kampen)

Dette er helt som vi må forvente med et lag med et ungt lag - prestasjonene vil variere, og da vil vi gå på noen smeller også.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 25 apr 11, 16:26

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt.

Istemmes! (til tross for at jeg ikke har sett kampen)

Dette er helt som vi må forvente med et lag med et ungt lag - prestasjonene vil variere, og da vil vi gå på noen smeller også.

Enig. Det er ikke noe skam å tape borte mot stabæk. Bare synd det blir på denne måten. Håper og tror det blir en annen innstilling neste kamp


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 apr 11, 16:52

Marginer har veldig mye å si i fotball....vi så det på vår scoring...der Stabæk hadde et skudd i stolpen,og vi gikk i angrep og scoret......samme ved det ene Stabæk målet,,,der Tveter bommer alene med keeper,og de kontrer og scorer-eller får straffe.

 

Vi vil få mange slike kamper,der vi mangler en spiller eller to som hadde vært i 11'ren. Vi har fått noen unødvendige gule kort. Men dette vil gjelde alle lag i TL...så det vil jevne seg ut.

 

Posetive: Vi hadde 4 eller 5 gutter under 20 år på benken,og de som kom innpå,gjorde seg ikke bort.....heller motsatt: : -de hevet spillet vårt. 

Nå får vi ca 14 dagers pause,og jeg regner med at noen av ungutta får sjansen fra start til helgas cupkamp.

En gutt som Elvestad-(som jeg ikke vet så mye om,men har hørt masse posetivt om), er jo en åpenbaring.....håper han holder seg skadefri,så er dette en spiller vi kan glede oss sammen med i mange år framover.

 

Helt ok tap.....regner med skjerpings til helga,og ikke minst 6 mai:))


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 apr 11, 16:26
Endret: 25 apr 11, 16:46
Endret av: Knuty

Fullt fortjent tap - ingenting å si på det. Rimelig forventet var det også, Stabæk kommer nok til å sparke godt fra seg i år de.  Kunne fort blitt stygge sifre, Staw gjorde flere gode redninger. Målene var det ingenting han kunne gjøre med.

Enig med de som vil se Elvestad fra start neste kamp - godt innhopp synes jeg.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 apr 11, 16:47
Synes det er mildt sagt utrolig at Ramberg for lov til å fullføre kampen idag. Han er en meter for seint ute ved alle scoringene til Stabæk, akurat som scoringen til Viking. Isolert sett kan man ikke slakte han, for det er sånt som skjer. Men når det skjer i overkant ofte er det ikke tilfeldig lenger. Etter min mening burde Ramberg vært byttet ut i pausen og Borges blitt dratt ned på midten, askar fram og simen inn. Ruud Tveter og Borges blir for like på topp og vi ble lette å fange opp.

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 25 apr 11, 17:05
Jeg skjønner det blir vanskelig å vinne kamper med 4-5 faste ute. Men dette var allikevel for dårlig. Tyelig savn av midtstoppere. Bevegeligheten på topp var også borte med Tarik. Nå må det skjerpings til i cupen og mot Lillestrøm for å komme i gang igjen! Merkelige bytter av TFA forresten, men det gidder jeg egentlig ikke å bry meg om lenger fordi det er blitt en vane. Ramberg fikk nok engang fullføre en kamp, og denne gang som MIDTSTOPPER!!??!!!??

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 25 apr 11, 17:31

Hadde vel håpa på en bedre prestasjon, men dette burde vi nesten forventa. Innsatsen kunne nok vært bedre, men ting vil variere, det må vi bare bli vant med.

Et par positive ting i dag da:

  • Ruud Tveter scorer sitt første Tippeligamål!
  • Ingen gule kort!
  • Mange unge som fikk prøvd seg i dag, vil ikke si at noen gjorde seg bort.
BB? Vidar får min stemme, han redder oss flere ganger. Med Staw på en god andreplass. Uten de to hadde det sett stygt ut i dag.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 apr 11, 17:35

Ned på jorden igjen. Men etter stoor fotball forrige runde mot RBK tar jeg ikke dette så ille tungt. Vi kommer sterkere tilbake. Skjønte ikke byttet Jabbie Elvestad, men. Ophaug så ikke ut som han hadde lyst i hele tatt. Ramberg var litt uheldig i dag, men det er vel dette vi kan kalle en dårlig dag. Vi tar 3 poeng neste kamp, for det holder med 1 dårlig dag.

 

---------------------------

Heia FFK


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 apr 11, 17:45

http://www.dagbladet.no/

Dette svinet bør få tidenes pipekonsert i returoppgjøret i hvert fall. Møkkamann!

Fint mål av FFK, men du verden som jeg savner Horn og Piiroja i dag. Skulle tro flere av Stabæk-spillerne hadde stinkdyr under drakta, for forsvaret og midtbanen holdt til tider veldig god avstand til dem, og de fikk gå rimelig upressa igjennom flere ganger. Skuffende!

Hadde regnet med tap i dag uansett, så greit nok.

Hva skjedde egentlig i Supras-grupperingen i dag? Så noe tumulter nede i der i førsteomgang. Og hva i all verden var det de tre luringene på toppen sang igjennom store deler av kampen alene? Ultras bavianer og Tom Freddy et eller annet?

Synd ikke samtlige supportere bidro på tribunen. De inn mot langsiden var ikke mye delaktig i tribunelivet akkurat. Uansett hvor høyt forsangeren skreik om de skulle være med, så satt de der bom fast. Kunne sikkert trengt et par stykker over der som dro i gang litt. Det var liksom ingen som ville være førstemann til å synge høyt der...


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 26 apr 11, 07:55

Opprinnelig postet av Arte et labore

Hva skjedde egentlig i Supras-grupperingen i dag? Så noe tumulter nede i der i førsteomgang. Og hva i all verden var det de tre luringene på toppen sang igjennom store deler av kampen alene? Ultras bavianer og Tom Freddy et eller annet?

Snakket med dem etterpå, de sang "barmy army", ikke bavianer :) Mange ble visst provosert av dette, men det var ikke deres hensikt. Siden det tidvis var laber stemning og også en del "tull" på tribuner (krangling, fyring av blink), begynte de å synge dette for å h det litt gøy, samt for å prøve å dra i gang supras. De sluttet jo å synge "barmy army" når det ble fellessang, og ble med på dette istedet. At noen lar seg provosere av dette, får stå på deres regning tenker nå jeg. For intensjonen var IKKE å ødelegge noe, men bare å skape litt humør og liv.

Etter kampen var det ei ung jente (FFK supporter) som tømte et glass brus i hodet på en av de tre som sang. Dette er mer kritikkverdig enn at noen har det gøy på tribunen!

Se forøvrig: http://www.youtube.com/watch?v=Yy8WtXCw1oE 

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 apr 11, 17:53

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av Arte et labore

Hva skjedde egentlig i Supras-grupperingen i dag? Så noe tumulter nede i der i førsteomgang. Og hva i all verden var det de tre luringene på toppen sang igjennom store deler av kampen alene? Ultras bavianer og Tom Freddy et eller annet?

Snakket med dem etterpå, de sang "barmy army", ikke bavianer :) Mange ble visst provosert av dette, men det var ikke deres hensikt. Siden det tidvis var laber stemning og også en del "tull" på tribuner (krangling, fyring av blink), begynte de å synge dette for å h det litt gøy, samt for å prøve å dra i gang supras. De sluttet jo å synge "barmy army" når det ble fellessang, og ble med på dette istedet. At noen lar seg provosere av dette, får stå på deres regning tenker nå jeg. For intensjonen var IKKE å ødelegge noe, men bare å skape litt humør og liv.

Etter kampen var det ei ung jente (FFK supporter) som tømte et glass brus i hodet på en av de tre som sang. Dette er mer kritikkverdig enn at noen har det gøy på tribunen!

Se forøvrig: http://www.youtube.com/watch?v=Yy8WtXCw1oE 

TOM FREDDYS - BARMY ARMY! 

Jeg var en av luringene.

Se linken over som RC2 la ut og let rundt på emnet Barmy Army og sett inn klubbnavn fra engelsk fotball, så finner du mere av samme -  F.eks West Ham Barmy Army.

Ser at du kun er 31 år gammel og da har man ikke levd så lenge. :-) Var du ofte i England på 80- og 90-tallet? Ser at du er Blackburn fan. SurprisedBLACKBURN - BARMY ARMY! Surprised Morro......

http://www.youtube.com/watch?v=a97Dpp78qrE

K Stand - Barmy Army 

Vi begynte etter at blinkers og hångemengd opplegget mellom Supras og noen PH folk var over. Da var stemningen ikke helt på topp. Synes at det var på tide å bryte forsangerdiktaturet....... når den til de grader IKKE fungerte der inne.

Tror ikke den sangen var det verste som skjedde på telenor Arena den kvelden.

Takk for oppmerksomheten!

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 11, 18:40

Det var da veldig til informasjon jeg skulle bli tildelt og belærende man skulle være ;) Jeg spurte da bare hva som ble sunget, da det ikke var lett å høre mange meter unna.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 27 apr 11, 03:52

Opprinnelig postet av Arte et labore

Det var da veldig til informasjon jeg skulle bli tildelt og belærende man skulle være ;) Jeg spurte da bare hva som ble sunget, da det ikke var lett å høre mange meter unna.

Det er klart at litt belæring fra en av luringene, er ikke å forakte.  Wink Har du vært på Ewood å hørt dem synge den? 

TOM FREDDYS BARMY ARMY Laughing

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 25 apr 11, 17:47

Ramberg frikjent for straffesparket. Gilles Ondo derimot, han erklærer seg skyldig!

 

- Det var filming, som Drogba.

Men det var bra for Veigar å få det målet, og vi tar det vi får, sier Gaboneseren.

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


1978

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 mar 06
Innlegg: 17

Lagt til: 25 apr 11, 17:45

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes det er mildt sagt utrolig at Ramberg for lov til å fullføre kampen idag. Han er en meter for seint ute ved alle scoringene til Stabæk, akurat som scoringen til Viking. Isolert sett kan man ikke slakte han, for det er sånt som skjer. Men når det skjer i overkant ofte er det ikke tilfeldig lenger. Etter min mening burde Ramberg vært byttet ut i pausen og Borges blitt dratt ned på midten, askar fram og simen inn. Ruud Tveter og Borges blir for like på topp og vi ble lette å fange opp.

 

Helt enig.

Virker som Aune ikke vil bytte ut Ramberg, uansett hvor dårlig han spiller..


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 25 apr 11, 17:47

BILLIG LEDELSE: Veigar Páll Gunnarson var sikker fra straffemerket, og Gilles Ondo jublet godt. Etterpå innrømmer han at han filmet seg til det straffesparket

 

Kan denne innrømmelsen få etter spill fra nff ??

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340