Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 42 29

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 sep 11, 19:31

Start opp i 2-0, da er vel den kampen avgjort..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 sep 11, 19:33


Lillestrøm spiller med 10 mann også, den kampen er avgjort desverre og vi er ikke lengre 7 poeng unna nedrykk


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 sep 11, 19:37

Håper i alle fall Tarik, Aune & Co endelig kvitter seg med den utrolig provoserende holdningen de synes å ha, om at vi er for gode til å rykke ned. Høyst upassende i den situasjonen vi har rota oss opp i..


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 25 sep 11, 19:38

Opprinnelig postet av Erikk


Lillestrøm spiller med 10 mann også, den kampen er avgjort desverre og vi er ikke lengre 7 poeng unna nedrykk

  Vi har heldigvis to kamper færre spilt enn Start og Sogndal


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 sep 11, 19:40


Tja etter i morgen er det EN kamp og vi har igjen Rosenborg borte


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 sep 11, 19:40

Start øker ledelsen til 2 - 0 over LSK.. Mens Brann sliter uten Ojo mot Sogndal.. I morra MÅ FFK vinne, koste hva det koste vil..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 sep 11, 19:45

Nå kommer Start----og Sogndal får poeng...med tap imorra....er vi faktisk i sumpa.....jeg tror ikke vi skal regne med poeng i Trondheim.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 25 sep 11, 19:45


Ser som vi får det "lett" mot Sogndal neste helg.

Hopen, Halvorsen og Elvis må stå overSmile

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 sep 11, 19:45

3 - 0 til Start

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 11, 19:51

Opprinnelig postet av Kai Roger

Nå kommer Start----og Sogndal får poeng...med tap imorra....er vi faktisk i sumpa.....jeg tror ikke vi skal regne med poeng i Trondheim.

Ikke oppdaget det før nå ?  Der har vi vært lenge. Formen til Start kom, akuratt som jeg spådde. La oss håpe formen våres kommer i morra mot smurfene, hvis ikke, kommer formen dems, og da er vi praktisk talt i adecco neste år, og jeg må legge til, uten at FFK-ledelsen løfter en finger, ihvertfall uten effekt...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 sep 11, 19:51


Da har vi griseflaks med tanke på suspenderte Sogndalspillere, men de har nå i løpet av få dager hatt Rosenborg på knærne på Lerkendal, sistenevnte måtte ha hjelp av elendig dommer for å vinne kampen. I dag slår de formlaget Brann. Hvis vi ser på "høsttabellen" så sier den tydelig at dette er et bra lag. Aldri i verden at de rykker ned slik det ser ut nå.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 sep 11, 19:55

Så lenge både Start og Sarp har tapt,har vi vært 'trygge'.....men nå begynner ihvertfall Start å vinne,og de skal møte oss også.

At Sogndal får poeng er i mine øyne en stooor posetiv overaskelse....de var liksom dømt nedenom og hjem av alle.

Jeg håper vi har samme innsats imorra,som mot Brann.........og hvis vi har fått litt mere orden på siste 1/3 delen av banen......vil vi få en ketchup effekt------håper jeg.Wink

Men ----dette er nervepinene altså Surprised


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 11, 19:57

Finnes det ett sted der vi kan regne ut ossen tabbellen vil bli ? 

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 11, 19:59
Endret: 25 sep 11, 20:02
Endret av: Ghost of Sparta

Opprinnelig postet av Kai Roger

Så lenge både Start og Sarp har tapt,har vi vært 'trygge'.....men nå begynner ihvertfall Start å vinne,og de skal møte oss også.

At Sogndal får poeng er i mine øyne en stooor posetiv overaskelse....de var liksom dømt nedenom og hjem av alle.

Jeg håper vi har samme innsats imorra,som mot Brann.........og hvis vi har fått litt mere orden på siste 1/3 delen av banen......vil vi få en ketchup effekt------håper jeg.Wink

Men ----dette er nervepinene altså Surprised

At Sogndal vinner, spiller ingen rolle, derimot, skulle vi mot for modning ta smurfene i morra, er avstanden opp til trygg plass for dem større, dvs 10 poeng, og vi har samme avstand ned til nedrykk som før, dvs 7..

Nervepirrende er bare forbokstaven. Lurer litt på om jeg orker å se på, samtidig blir det enda mer nervepirrende å leve uvitende.... Hvis noen som leser her, tilfeldigvis skulle ha funnet flagget mitt som jeg glemte på PH om onsdagen (rett ved supras) setter jeg pris på om de kunne gi lyd fra seg og ta det med til Paddeby Stadion i morra...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 25 sep 11, 20:00

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/index.jsp?stats=true&type=tableCalculator

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 11, 20:49

Takk Dokka 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 sep 11, 21:00

Carl-Erik Torp fikk et illebefinnende mot Sogndal, og Branns legeteam måtte gjøre livredning.. Hjertestarter og greier.. Sender varme og gode tanker til Torp!

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/brannspiller-kollapset-paa-banen-hentet-med-luftambulanse-3594369.html

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 26 sep 11, 08:34

Opprinnelig postet av Kai Roger

Så lenge både Start og Sarp har tapt,har vi vært 'trygge'.....men nå begynner ihvertfall Start å vinne,og de skal møte oss også.

At Sogndal får poeng er i mine øyne en stooor posetiv overaskelse....de var liksom dømt nedenom og hjem av alle.

Jeg håper vi har samme innsats imorra,som mot Brann.........og hvis vi har fått litt mere orden på siste 1/3 delen av banen......vil vi få en ketchup effekt------håper jeg.Wink

Men ----dette er nervepinene altså Surprised

Så Start-LSK på tv i går. Ikke la dere lure, Start har på ingen måte funnet formen, men LSK var fryktelig dårlige. I tillegg gjorde Berg genistreken å bytte 3 ganger før Kippe ble skadet og måtte ut etter ca 65 minutter. LSK spilte altså de siste 25 med 10 mann.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 sep 11, 08:56


Jeg tror dette er starten på en sterk sluttspurt fra Start. De har hatt mye motgang og jeg er sikker på at denne kampen hvor marginene var på deres side vil gi et stort utbytte også mentalt for laget.

 

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 21:35
Endret: 26 sep 11, 22:14
Endret av: Knuty

En liten oppdatering i bunnstriden. Det står vel trolig mellom fire lag, to skal ned.

Sogndal:    
     
           Poeng
FFK Borte 27
Godset Hjemme 37
Tromsø Borte 42
Stabæk Hjemme 33
Odd Borte 35
Molde  Hjemme 49
     
  Snitt 37,2
  Median 36,0
     
Start:    
           Poeng
Ålesund Borte 28
Brann Hjemme 39
FFK Borte 27
Odd Hjemme 35
Viking Borte 31
Tromsø Hjemme 42
     
  Snitt 33,7
  Median 33,0
     
FFK:    
           Poeng
Sogndal Hjemme 27
Haugesund Borte 36
Start Hjemme 17
Rosenborg Borte 39
Vålerenga Borte 38
Ålesund Hjemme 28
Lillestrøm Borte 31
     
  Snitt 30,9
  Median 31,0
     
Sarpsborg:    
           Poeng
Stabæk Borte 33
Tromsø Hjemme 42
Brann Borte 39
Viking Hjemme 31
Molde Borte 49
Odd Hjemme 35
     
  Snitt 38,2
  Median 37,0

 

Først og fremst, levner ikke Sarpsborg mye håp her. Ganske så tøft kampprogram, og 10 poengs luke opp til trygg plass (i realiteten 11, pga råtten målforskjell). Det blir adeccofotball ved fossen neste år.

Starts program er heller ikke enkelt, dog noe bedre enn 08s. Tror nok de vil ta en del poeng, ser ut til at Mjelde begynner å få litt skikk på mannskapet sitt. Kampen mot FFK blir selvsagt en nøkkelkamp.

Sogndal har også et tøft program igjen, synes jeg. Dog behøver nok ikke de så mange poeng for å berge plassen.

FFKs program er absolutt ikke det verste. De tre neste kampene blir avgjørende. Her har vi en gylden mulighet til å berge plassen. Holder vi oss foran Sogndal er jeg ganske så sikker på at vi berger plassen. Egentlig bør et par seire holde greit, tror jeg.

Alt i alt ser det ut til at Start og Sarpsborg går ned.



Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 42 29

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f