Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 42 25

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 11, 20:03

Blir mer og mer tydelig at 30 poeng holder til sikker plass i hvert fall. To seire til og vi er der, og vi har blant annet Start og Sogndal hjemme.

Tydelig at alt som gikk stang inn med Sarp i halvannen-to sesonger nå definitivt har blitt stang ut. Nedturen måtte komme, men det må være tungt å ligge under 0-3 til pause, en førstestraffe som så vidt lirker seg i mål, det er glissent på tribunen til tross for at Rosenborg gjester, det er skikkelig drittvær og høsten ser mørk ut.

Vi var der i 2004 vi også, og moro var det ikke, men etter alle signeringene så ble det jo fart i sakene.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 12 sep 11, 20:41
Endret: 12 sep 11, 20:41
Endret av: hasse33

En skikkelig sluttspurt av 08 nå så har de muligheten til å putte 5 på de 10 siste minuttene.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 12 sep 11, 20:43

vi får trøste med oss en ting med at FFK ikke spiller så bra for tiden.

Start og 08 spiller dårligere og vi har ihvertfall gått på en sån smell som det ser ut til å skje i sarp Cool


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 sep 11, 20:48

Jeg tror ikke 08 tar et eneste poeng til i år. Total resignasjon.

Håpløse både fremover og bakover

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 11, 21:12
Endret: 12 sep 11, 21:13
Endret av: Arte et labore

Jeg har ikke hørt noe mer om at de støtter laget helt ut i hvert fall. Var ikke akkurat trangt om plassen på stadion mot slutten.

De hever seg nok mot oss, samtidig som de fortsatt vil være ræva i forsvar. 5-5?

Drillo sier jo at et lag som vinner 5-0 eller mer "aldri" vinner neste kamp. 7-0 mot Odd sist, og 6-0 mot Sarpsborg nå. Dæven, det er stekt!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 12 sep 11, 21:15

En fyr jeg kjenner fra Særp sa at resultatet var som kjærlighetslivets hans om dagen 0 -6 Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 11, 23:41

meg god økonomi kan en kjøpe seg til ett bredre lag Frown

liker ikke at RBK skal være så høyt oppe, men dem har åpna lomme boka og viser nå at dem skal være med i topp kampen.

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 11, 00:46
Endret: 13 sep 11, 00:49
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av rasle

Jeg tror ikke 08 tar et eneste poeng til i år. Total resignasjon.

Håpløse både fremover og bakover

Det betyr i såfall at vi slår S08 for aller første gang.

Jeg håper du har rett, men tviler sterkt.

I dag hadde de utrolig uflaks med tverrliggerskudd, og bom på omtrent åpent mål på stillingen 0-1. Det var ekstremt mye marginer på det første straffesparket som gikk imot også, selv om jeg mener at straffa var grei. Den andre straffa var soleklar etter en klønete inngripen fra Torsnes-Heieren.

Alt i alt et fantastisk resultat i Sarpsborg!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 11, 00:52
Endret: 13 sep 11, 00:52
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av Arte et labore

Jeg har ikke hørt noe mer om at de støtter laget helt ut i hvert fall. Var ikke akkurat trangt om plassen på stadion mot slutten.

De hever seg nok mot oss, samtidig som de fortsatt vil være ræva i forsvar. 5-5?

Drillo sier jo at et lag som vinner 5-0 eller mer "aldri" vinner neste kamp. 7-0 mot Odd sist, og 6-0 mot Sarpsborg nå. Dæven, det er stekt!

 

Nja, det kan jo hende at det hadde noe med at det  regnet sidelengs også da... men det er nå vi ser hvem som er de ekte supporterene av 08 og de som bare vil disse fredrikstad... Sarp kommer garantert til å heve seg mot oss. Håper bare vi klarer å heve oss like mye. Med den stallen vi har, bør vi klare å knuse dem. Selv Start klarte det jo... ;-)

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 11, 00:55

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Det betyr i såfall at vi slår S08 for aller første gang.

Jeg håper du har rett, men tviler sterkt.

I dag hadde de utrolig uflaks med tverrliggerskudd, og bom på omtrent åpent mål på stillingen 0-1. Det var ekstremt mye marginer på det første straffesparket som gikk imot også, selv om jeg mener at straffa var grei. Den andre straffa var soleklar etter en klønete inngripen fra Torsnes-Heieren.

Den første straffa var helt grei, selv om det så ut som om 08 skulle hatt frispark rett i forkant med en gang. Reprisen fjernet all tvil....

 

Opprinnelig postet av Plankekæll

Alt i alt et fantastisk resultat i Sarpsborg!

Går ikke ann å være uenig i den nei :-D

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 13 sep 11, 08:46
Endret: 13 sep 11, 08:55
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det betyr i såfall at vi slår S08 for aller første gang.

Jeg håper du har rett, men tviler sterkt.

I dag hadde de utrolig uflaks med tverrliggerskudd, og bom på omtrent åpent mål på stillingen 0-1. Det var ekstremt mye marginer på det første straffesparket som gikk imot også, selv om jeg mener at straffa var grei. Den andre straffa var soleklar etter en klønete inngripen fra Torsnes-Heieren.

Alt i alt et fantastisk resultat i Sarpsborg!

Jeg synes det er en latterlig straffe. RBK-spilleren rygger inn i keeper først, og når dommer ikke gir frispark der har han lagt lista. Han kan ikke da ett sekund senere senke lista slik at når keeper går i duellen på nytt, blir det straffe. Svakt dømt. Jeg synes også RBK slapp unna et par klare gule kort i siste del av 1. omgang, tenker særlig på situasjonen som ender opp med at Breive kjefter på seg gult kort.

Det er ikke dermed sagt at jeg ikke koste meg storlig over resultatet Cool

Med Starts og Særps dårlige form er jeg overbevist om at hjemmeseire mot Start og Sogndal er nok til å sikre plassen, men jeg ser gjerne at vi vinner litt mer enn det ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 13 sep 11, 09:22


Typisk Rosenborg og alltid ha dommerne på sin side.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 11, 11:10

Jeg synes det er en helt grei straffe. Svensson gjorde ingen feil, det var en fair duell. Det er ikke lov for keeper i neste situasjon å kaste seg over spissen og tro at han ikke får straffe imot. 

Situasjonene med gule kort er helt uvesentlig for straffesituasjonene.

Det var forøvrig Berge som kjeftet på seg gult kort. Han burde vel nesten fått ett til etter nok en tirade i pausen.

Pinlig intervju av Heier etter kampen også. Godt det er mye vann i elva om dagen, for han var flink til å ro...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 sep 11, 12:41

Opprinnelig postet av rasle

Jeg tror ikke 08 tar et eneste poeng til i år. Total resignasjon.

Håpløse både fremover og bakover

Jeg tror de tar poeng neste kamp... Siden de ble gruset av Rosenborg. Statistikk-messig skal de jo gjøre det. Bra at vi skal spille mot dem etterpå DER igjen da - liker ikke ha sånne statistikker i mot.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 sep 11, 12:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

Pinlig intervju av Heier etter kampen også. Godt det er mye vann i elva om dagen, for han var flink til å ro...

Hehe - nice one :-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 13 sep 11, 15:15

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Plankekæll

Pinlig intervju av Heier etter kampen også. Godt det er mye vann i elva om dagen, for han var flink til å ro...

Hehe - nice one :-)

Har du tid til å være her og a welhaven ? Trodde du bare var på fossefallet om dagen jeg Kiss

Skal du ha noe tyngde bak signaturen din, så må du komme på besøk også når det går dårlig vet du..


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 sep 11, 13:36

Opprinnelig postet av foyn

Har du tid til å være her og a welhaven ? Trodde du bare var på fossefallet om dagen jeg Kiss

Skal du ha noe tyngde bak signaturen din, så må du komme på besøk også når det går dårlig vet du..

Nei - Fossefall-besøk er kun litt av og på. Klarer ikke være like aktiv der som du er aktiv her, desverre. Ikke frister det heller Kiss

Hehe jasså? Så hvis jeg er en stolt motgangssupporter, så kan dette kun opprettholdes ved Fossefallet-besøk? Tok ikke den helt! Utdyp gjerne, du er her inne så du kan vel like godt skrive litt også!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 14 sep 11, 13:49


hei igjen,

Du bruker en signatur om at du er en "stolt motgangssupporter". Samtidig oppsøker du kun fossefallet i forkant av en kamp eller når det går bedrøvelig med sarpsborg...

Jeg har aldri sett deg på fossefallet i etterkant av et tap eller uavgjort for ffk. Det er en smule motstridende med signaturen, syns du ikke ?

Det er i motgang man skal stå opp vet du - ikke rømme skuta..Cool Wink

 

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 sep 11, 13:54

Opprinnelig postet av foyn


hei igjen,

Du bruker en signatur om at du er en "stolt motgangssupporter". Samtidig oppsøker du kun fossefallet i forkant av en kamp eller når det går bedrøvelig med sarpsborg...

Jeg har aldri sett deg på fossefallet i etterkant av et tap eller uavgjort for ffk. Det er en smule motstridende med signaturen, syns du ikke ?

Det er i motgang man skal stå opp vet du - ikke rømme skuta..Cool Wink

 

Ser på dette med å være motgangssupporter som å støtte laget sitt jeg da, ikke være aktiv på andre klubber sitt forum :-) Kan hende jeg er heeeelt på jorde her, mister! Meeeeeen.... tviler.

Også skal det sies da, jeg var faktisk inne og gratulerte dere med opprykket når det var i boks. Da var ikke FFK sikret opprykk.. Betyr det at jeg da fortsatt er på skuta? For hvis det er tilfellet, vil jeg gjerne forlate den før den synker.. Nedover om du skjønner... CoolWink

PS: Før jeg leste dette opprettet jeg faktisk kamptråd for dere for Strømsgodset-kampen! Og vi tapte sist kamp! Nå er jeg vel motgangssupporter per din definisjon også :-) <3

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 14 sep 11, 14:02


Fortsett med engasjementet ditt Welhaven; flott det Laughing - men jeg tror vi lar denne diskusjonen renne ut i sanden.



Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 42 25

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f