Husk meg
Brukernavn
Passord

Overganger i England

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 31 jan 11, 14:52

Artig å følge ryktebørsen i England i dag. Det meste handler om Torres og Chelsea. For noen timer siden var Torres på vei fra treningsfeltet i Liverpool med helikopter. Dette ble motbevist med bilde av ham i en bil, tatt på samme tidspunkt. Det siste skal være at han er sett på vei opp Themsen i en speedbåtSurprised.

 

to be continued by anyone?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 jan 11, 17:54
Endret: 31 jan 11, 18:01
Endret av: Knuty

Liverpool har bekreftet at de har fått godkjent sitt bud på Andy Carroll. (Liverpools nettsider blir nok svært ustabile fremover).

Personlige betingelser, og medical mangler fortsatt.

Summene det spekuleres i (35 mill pund) høres fryktelig dyrt ut for en urokåke som har scoret brukbart med mål i halvannen sesong..

--

Jeg tror nok også Charlie Adam fullfører en overgang til Liverpool i løpet av dagen.

At Torres signerer for Chelsea senere i kveld overrasker vel heller ingen lengre.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 31 jan 11, 18:29

Opprinnelig postet av Knuty

Liverpool har bekreftet at de har fått godkjent sitt bud på Andy Carroll. (Liverpools nettsider blir nok svært ustabile fremover).

Personlige betingelser, og medical mangler fortsatt.

Summene det spekuleres i (35 mill pund) høres fryktelig dyrt ut for en urokåke som har scoret brukbart med mål i halvannen sesong..

Aaaaaaaaaargh. også til Liverpool da.

Men når den største skuffelsen har lagt seg, så er det jo en akseptabel sum for en som har spilt 19 kamper i PL og satt 11 mål. ~£3 mill pr. mål.

Jeg har mine tvil, men en får håpe Pardew klarer å bruke pengene på en god måte!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 jan 11, 21:23

Da har liverpool bekreftet at de er enige med Chelsea om en overgangssum for Torres også. Også her mangler de personlige betingelsene foreløpig.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 jan 11, 23:20

Carroll bekreftet klar for Liverpool, signert for fem og et halvt år. Han får drakt nr 9.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 01 feb 11, 07:59

Altså Torres ut, Suarez og Carroll inn, og totalt har de vel da ikke betalt så mange millioner mer enn de har fått. Jeg synes £35 mill hørtes mye ut, men mannen er vel mindre skadeutsatt enn sippegutten fra Spania.

Jeg noterer meg også at denne gangen ventet Liverpool-fansen til overgangen var i boks før de begynte å brenne drakter Cool

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 feb 11, 10:47

Liverpool kunne vel nesten ha fått Sergio Agüero for samme pris som de ga for Carroll. Agüero har faktisk samme målsnitt som Torres hadde i nettopp Atletico Madrid. Å hente Carroll for den summen der virker som et desperat sjansespill for å få noen som kan spille E-cup. Er det virkelig så viktig å lykkes i Europa League, at de skal svi av så mye penger på dette?

Tipper Carroll gjør det halvgreit resten av sesongen og blir en gedigen flopp etterpå. Kim Rune Hellesund var jo god i halvannen sesong han også. Så ble det stopp... ;)

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 feb 11, 15:49

Opprinnelig postet av ffk1903

Liverpool kunne vel nesten ha fått Sergio Agüero for samme pris som de ga for Carroll. Agüero har faktisk samme målsnitt som Torres hadde i nettopp Atletico Madrid. 

Litt rart å sammenligne en liten fyr på 170cm med et monster på over 190cm som er en kopi av Christian Vieri.

Men jeg er enig i at det er litt merkelig å hente en spiller som Carroll når man ikke har en eneste spiller som kan komme rundt på kanten for å slå innlegg til han. I tillegg er prisen på 350 millioner fullstendig galskap.

Nå har jeg ikke noen anelse om hvordan Kenny vil spille heller.

Uansett tror jeg Liverpool er styrket med Carroll og Suarez inn og Torres ut.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 feb 11, 16:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men jeg er enig i at det er litt merkelig å hente en spiller som Carroll når man ikke har en eneste spiller som kan komme rundt på kanten for å slå innlegg til han.

Whut? Er det en ting Liverpool har er det brukbare kantspillere. Glen Johnson, Dirk Kuyt,  Maxi Rodriguez, Joe Cole og Fabio Aurelio har alle spilt kant i år og klart seg greit. Maxi og Johnson har tidvis vært strålende de siste kampene.

Den som overhodet ikke har noe på en kant å gjøre er Raul Meireles. Han bør og skal spille sentralt. Men det er annen historie.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 feb 11, 07:21

Opprinnelig postet av Plankekæll
Litt rart å sammenligne en liten fyr på 170cm med et monster på over 190cm som er en kopi av Christian Vieri.

Egentlig ikke. Jeg ser heller ingen likhetstrekk med spillertypene, kun ved prisen og prestasjoner. Den ene er en spiss som har levert varene over flere år på et høyt nivå og nesten for en verdensklassespiss å regne. Den andre ei brøkebøtte som har spilt en halv god sesong i Premier League og gjort det godt på nivå to.

Å signere Ageüro hadde vært et trygt kjøp, mens Carroll vil jeg karakterisere som et realt sjansespill. Men prisen er muligens den samme på de to.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f