Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med 2011 !

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 11, 15:44
Noen som vet hvordan det går med aksjonen, har det kommet inn mere penger?

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 apr 11, 16:12
Endret: 21 apr 11, 16:47
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten
Noen som vet hvordan det går med aksjonen, har det kommet inn mere penger?
Jeg gav kr. 1000.-, ingen har takket ennå.

Men det gjøkkeno, men en liten mail med en "Takk for ditt bidrag" hadde lagt en varm hånd over et bankende FFK-hjerte.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 apr 11, 04:18

I beynnelsen var Rafn og Inngunn flinke til å være inne og kommentere hvordan det gikk, men nå er det helt stilt fra dem, det tyder vel bare på at aksjonen går dårlig?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 23 apr 11, 06:18

Eventuelt så er det bare at ikke noe nytt har skjedd, ergo ikke noe å oppdatere?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 23 apr 11, 06:21

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten
Noen som vet hvordan det går med aksjonen, har det kommet inn mere penger?
Jeg gav kr. 1000.-, ingen har takket ennå.

Men det gjøkkeno, men en liten mail med en "Takk for ditt bidrag" hadde lagt en varm hånd over et bankende FFK-hjerte.

 

Enig med deg, kunne vært fint med en liten tilbakemelding. Jeg sendte også 1000.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 apr 11, 07:06

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten
Noen som vet hvordan det går med aksjonen, har det kommet inn mere penger?
Jeg gav kr. 1000.-, ingen har takket ennå.

Men det gjøkkeno, men en liten mail med en "Takk for ditt bidrag" hadde lagt en varm hånd over et bankende FFK-hjerte.

 

Enig med deg, kunne vært fint med en liten tilbakemelding. Jeg sendte også 1000.

 

Sist jeg sjekket så hadde det kommet inn 16 500 fra den aksjonen som ble startet her inne. Pengene er ikke brukt og står på konto i påvente av et nytt overgangsvindu.

Totalt så nærmer vi oss vel ca 300 000 inkl salg av headneckers og "Jeg er med ! " krus .

De av dere som har gitt kr 1000,- har jeg lovet en spesiell ting som takk for hjelpen. Hadde tenkt at denne skulle signeres av neste Folkets spiller, så dere må nok smøre dere med litt tålmodighet.

Men selvfølgelig skal dere ha takk alle sammen som har bidratt.

Håper dere er fornøyd med det laget har prestert hittil i år. Det er ihvertfall jeg, og regner med at kampen mot LSK blir en forestilling med smekkfulle tribuner.

Vil vel også se flest mulig av dere i "gymsalen" på mandag.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 apr 11, 08:02

Vet du hvor mange billetter det er solgt til Lillestrømkampen?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 apr 11, 08:03

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten

 

 

Men selvfølgelig skal dere ha takk alle sammen som har bidratt.

Håper dere er fornøyd med det laget har prestert hittil i år. Det er ihvertfall jeg, og regner med at kampen mot LSK blir en forestilling med smekkfulle tribuner.

Takk for takken!Smile

Og fornøyd? Fornøyd er ikke ordet, ubeskrivelig, det har vært strålende.

Jeg måtte klype meg i armen opp til flere ganger på mandag kveld, det var som om man svevde på en sky ut av stadion.

Nå ser vi virkelig fram til fortsettelsen, med 2 stappfulle hus den 6. og 16. mai!

Det er med stolthet og undring man ser det totale hamskiftet klubben har foretatt i løpet av ett års tid, noe som ytterligere understrekes når man leser intervjuet med Jokke i dagens f-b.no.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mai 11, 18:59

Rafn opplyste under dagens live-dekning at det er rundt 500.000 kr disponibelt til folkets spiller.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jun 11, 14:52

Jeg ønsker meg en spiss, hva er deres ønske?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 02 jun 11, 15:51

hvor mange eggeboller får man kjøpt med 500 000 kroner ???

og hvis det ikke blir eggeboller så syns jeg at vi burde legge inn et bud på en forsvars / midtbane spiller  Cool

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 jun 11, 16:50
Kanskje disse pengene kan være et bidrag til en lang kontrakt til Jabbie?

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 jun 11, 18:04

Jeg ønsker meg en Midtbane general som virkelig kan styre midtbanen og spillet sånn som wherman gjorde! og gi de riktig pasningene forover! Og nei jeg klager ikke på Ramberg el Jabbie men vi mangler en sånn midtbane spiller.El hva mener dere?

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 02 jun 11, 18:20

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg ønsker meg en Midtbane general som virkelig kan styre midtbanen og spillet sånn som wherman gjorde! og gi de riktig pasningene forover! Og nei jeg klager ikke på Ramberg el Jabbie men vi mangler en sånn midtbane spiller.El hva mener dere?

 


Uten tvil. Den sentrale midtbanen vår er den klart svakeste lagdelen og trenger forsterkning asap.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 jun 11, 20:21

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg ønsker meg en Midtbane general som virkelig kan styre midtbanen og spillet sånn som wherman gjorde! og gi de riktig pasningene forover! Og nei jeg klager ikke på Ramberg el Jabbie men vi mangler en sånn midtbane spiller.El hva mener dere?

 

Med en slik spiller du ønsker så vil antall minutter FFK er i angrep i forhold til i forsvar øke kapitalt.

Intet galt om de som spiller på midtbanen nå, det har vært veldig gode i år, men en Wehrmann-type (ikke oppførselen hans utenfor banen) vil kunne heve laget til å bli et skikkelig topplag.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 jun 11, 17:43

Opprinnelig postet av Willy René

 Med en slik spiller du ønsker så vil antall minutter FFK er i angrep i forhold til i forsvar øke kapitalt.

Intet galt om de som spiller på midtbanen nå, det har vært veldig gode i år, men en Wehrmann-type (ikke oppførselen hans utenfor banen) vil kunne heve laget til å bli et skikkelig topplag.

Uenig med deg her. Tror en Wehrmann-type ved siden av Jabbie hadde sunket tempoet så mye at vi hadde endt opp på samme måte som i 2009. Det som gjorde at vi rykka ned var det latterlig lave tempoet i spillet vårt. Det har vi gjort masse med, vær så snill og drit i å signer enn sånn gammel treig travhest som bare lever på rutinen sin. Er motsatt av hva jeg ser for meg for FFK hvertfall.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 03 jun 11, 19:17
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Willy René

 Med en slik spiller du ønsker så vil antall minutter FFK er i angrep i forhold til i forsvar øke kapitalt.

Intet galt om de som spiller på midtbanen nå, det har vært veldig gode i år, men en Wehrmann-type (ikke oppførselen hans utenfor banen) vil kunne heve laget til å bli et skikkelig topplag.

Uenig med deg her. Tror en Wehrmann-type ved siden av Jabbie hadde sunket tempoet så mye at vi hadde endt opp på samme måte som i 2009. Det som gjorde at vi rykka ned var det latterlig lave tempoet i spillet vårt. Det har vi gjort masse med, vær så snill og drit i å signer enn sånn gammel treig travhest som bare lever på rutinen sin. Er motsatt av hva jeg ser for meg for FFK hvertfall.

Jeg snakket ikke om en gammel seig travhest, jeg snakket om et defensivt midtbaneanker. Du misforstår hvis du tror jeg mener vi skal resignere Wehrmann.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 jun 11, 19:27
Endret: 03 jun 11, 19:28
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Willy René
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Willy René

 Med en slik spiller du ønsker så vil antall minutter FFK er i angrep i forhold til i forsvar øke kapitalt.

Intet galt om de som spiller på midtbanen nå, det har vært veldig gode i år, men en Wehrmann-type (ikke oppførselen hans utenfor banen) vil kunne heve laget til å bli et skikkelig topplag.

Uenig med deg her. Tror en Wehrmann-type ved siden av Jabbie hadde sunket tempoet så mye at vi hadde endt opp på samme måte som i 2009. Det som gjorde at vi rykka ned var det latterlig lave tempoet i spillet vårt. Det har vi gjort masse med, vær så snill og drit i å signer enn sånn gammel treig travhest som bare lever på rutinen sin. Er motsatt av hva jeg ser for meg for FFK hvertfall.

Jeg snakket ikke om en gammel seig travhest, jeg snakket om et defensivt midtbaneanker. Du misforstår hvis du tror jeg mener vi skal resignere Wehrmann.

Det var ikke du som snakket om Wehrmann. Cool Det var Kjell. Jeg mener vi har vårt midtbaneanker i Jabbie.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 jun 11, 19:30

Dessuten mener jeg en sånn spillestil ligger bak oss. FFK per nå fremstår som et spennende lag, med fart, kreativitet og vinnervilje. Det er hva jeg vil se i FFK framover også.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 jun 11, 22:39

Det vi trenger er vel en off midtbanespiller/hengene spiss som kan være i klassen til Celso når han forsvinner. Er veldig på diamant om dagen, siden jeg spiller FFK slik på FIFA :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f