Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørn Andersen til Grekenland?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 10, 14:44

Den greske eliteserieklubben Larissa kan bli neste stoppested for Jørn Andersen. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7421493


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 des 10, 15:08

Det heter forresten Hellas.

Da står det mellom Jørn Andersen og Chris Coleman da. Ikke akkurat top of the pops noen av dem.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 des 10, 23:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det heter forresten Hellas.

Da står det mellom Jørn Andersen og Chris Coleman da. Ikke akkurat top of the pops noen av dem.

Kjenner ikke noe til Chris Coleman og lite til Jørn A, men hva sammenligner du med? Morinho? Ferguson? Og når det gjelder laget i Hellas så er ihvertfall IKKE det noe top of the pops... Gi meg gjerne et resume av de nevnte herrers trenerkarrierer og legg gjerne til hva som er "top of the pops" for et ræva gresk lag i dine øyne..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 des 10, 15:23

http://no.wikipedia.org/wiki/Chris_Coleman

http://no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8rn_Andersen


Chris Coleman på toppen, og Jørn Andersen under.

Les og kos deg hvis du har tid Ymer. Masse spennende lesning om to "fantastiske" trenere. Foot in mouth


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 des 10, 15:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

http://no.wikipedia.org/wiki/Chris_Coleman

http://no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8rn_Andersen


Chris Coleman på toppen, og Jørn Andersen under.

Les og kos deg hvis du har tid Ymer. Masse spennende lesning om to "fantastiske" trenere. Foot in mouth

Ja. og et gresk lag på full fart ned i 2 divisjon skulle signere hvem som trener mener du? Jeg tror kanskje de 2 nevnte herrer er noe av det beste de kan regne med å få tak i. "Top of the pops" i dine øyne (hvilket nivå snakker vi om?) er nok ganske fjernt fra  hva Larissa kan regne med å få som trener... At de 2 nevnte herrer er nær "top of the pops" for et realistisk Larissa tror jeg nok er ganske nær sannheten...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 des 10, 16:29

Ny trener til Larissa (Lazutina) har jeg ingen formening om.

Jeg synes bare Andersen og Coleman er rimelig begrensede begge to. Men hvis det er det nivået Larissa leter på så gjerne for meg. Det var bare en slengkommentar. Så noen stor debatt orker jeg ikke.

Å fortsette å diskutere dette videre gidder jeg ikke.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 13 des 10, 16:54

Jørn Andersen var i 3 samtaler med det tyske fotballforbundet om å bli asistenttrener til Tyskland,han var innstilt til jobben,men da tok en "keiser kontakt" det passet seg ikke med en nordmann som trener for supermakten innen fotball..Jørn har et godt navn i tyskland,og ingen tysk fotball mann fniser av han,Om de eller vi er dumme,det får andre avgjøre.Jeg tror jeg vet hva jeg syns!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 des 10, 18:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Jeg synes bare Andersen og Coleman er rimelig begrensede begge to. Men hvis det er det nivået Larissa leter på så gjerne for meg. Det var bare en slengkommentar. Så noen stor debatt orker jeg ikke.

 

Når du gjør det helt klart for alle som gidder å lese at du syns herrene Jørn A og Coleman er dårlige trenere så må du nok regne med at det er noen som reagerer. Særlig når kilden din er Wikipedia (!). Jørn A  byggde laget og rykket opp til 1.bundesliga med Maintz. Det er så og si det samme Maintz som idag kjemper helt i toppen av Bundesliga. Lett det...Eller?

Hvilket nivå Larissa leter etter trener på vet jeg ikke, men ting kan vel tyde på at de leter nettopp etter de 2 nevnte herrene siden de er aktuelle?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 des 10, 19:18

Jeg ga deg Wikipedia siden du tydeligvis ikke orket å google navnet.

På Wikipedia står det hvilke klubber de to herrene har trent. Enten du vil eller ikke. At det står mye annet rart der inne får så være. 

At andre synes de to herrene er gode trenere er helt i orden for meg.

Jeg tror jaggu Larissa leter etter akkurat de to herrene (pluss fler) siden de er aktuelle. Dæven, det burde jeg tenkt på før.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 des 10, 21:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

 At andre synes de to herrene er gode trenere er helt i orden for meg.

Jeg tror jaggu Larissa leter etter akkurat de to herrene (pluss fler) siden de er aktuelle. Dæven, det burde jeg tenkt på før.

Jeg gidder ihvertfall ikke "kappe hodet" av noen jeg kjenner svært lite til. Sånne hensyn tar ikke du. og Jørn A gjorde en meget god jobb med Maintz. Det kan ikke noen ta fra ham..

Jeg tror jammen de går ut med navnet på de 2 herrene for å skjule at de egentlig skal henter Mourinho fra RM


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 des 10, 21:42

Hva vet du om min kjennskap til Coleman og Andersen?

For å være ærlig bryr jeg meg katta om hva du gjør og ikke gjør. De to har ikke imponert meg nevneverdig. Jeg kjenner faktisk til Coleman også, tro det eller ei. 

Men nå har vi sagt vårt om dette tror jeg. Du får ha din mening, og jeg har min.

Mourinho tror jeg det blir ja. Vi får krysse fingrene for Larissas del. Sealed


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 des 10, 23:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hva vet du om min kjennskap til Coleman og Andersen?

For å være ærlig bryr jeg meg katta om hva du gjør og ikke gjør. De to har ikke imponert meg nevneverdig. Jeg kjenner faktisk til Coleman også, tro det eller ei. 

Men nå har vi sagt vårt om dette tror jeg. Du får ha din mening, og jeg har min.

Mourinho tror jeg det blir ja. Vi får krysse fingrene for Larissas del. Sealed

He he, jeg klarte faktisk å få ganske mye ut av denne totalt uinteressante tråden. Sealed.. Bra noen er litt lette å dra med. Ha en god kveld Laughing 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 des 10, 17:12

han har skrevet under for en greskklubb

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 jan 11, 16:00

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 jan 11, 16:16
Sier det mest om gresk fortball, eller om Andersen?

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 jan 11, 17:58

Opprinnelig postet av Erikk
Sier det mest om gresk fortball, eller om Andersen?

 

Ja........... vil jeg svare Cool


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 jan 11, 11:21

Opprinnelig postet av Erikk
Sier det mest om gresk fortball, eller om Andersen?

Det sier mest om en fullstendig kunnskapsløs gresk ledelse. De sparker Jørn fordi han ikke har nok kunnskap om gresk fotball. 

Hvorfor i all verden ansetter de da Jørn Andersen?


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 jan 11, 21:04

har vi fått noe annet enn Jørn sine uttalelser? For meg virker Jørn Andersen som en blanding av Ivar Hoff og Ari Behn, altså ikke en helt god type.. Men han er sikkert god på bunnTongue out



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f