Husk meg
Brukernavn
Passord

Overganger i Tippeligaen

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 jan 11, 10:41

Annan er helt der oppe sammen med Hulsker, ja. Eirik Bakke er først og fremst en gris, synes ikke han fortjener å nevnes sammen med disse andre som er fulle av tjuvtriks og faenskap. Jeg liker spillere som spiller på kanten av det lovlige, så lenge de er ærlige. Det er blant annet derfor jeg har Paul Scholes som profilbilde - han takler elendig, koker innimellom over, men prøver aldri å sno seg unna når dommeren kommer med det gule kortet.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 28 jan 11, 14:46

Nå når annan er borte får Muri ha rompa si i fred.

Han Rodolph Austin er jo ikke akkurat helt borte når det kommer til stygge taklinger han heller da...

 

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 jan 11, 16:28

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jan 11, 16:50

ha ha snyter RBK.. det liker jeg

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 jan 11, 17:09

Oppskrytt spiller.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 jan 11, 00:55

Opprinnelig postet av Erikk
Hei takk for svar, Bakke, Hulsker, Riseth med fler ble vurdert, det samme med han som slo ned Barsom i Hamar. Men jeg mener likevel at Annan er den verste, og er sjeleglad for at han ikke skal spille i Norge neste sesong.

 

Martin Andersen??? Kvelingen av Roar Strand? og generel hard til og takle og når han selv ble taklet, så gråt han som en dritt unge.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 jan 11, 07:42

Opprinnelig postet av Erikk

Jippi :-)  Jeg tenker og prøver å finne en større drittsekk enn han i tippeligen de siste 10 årene, jeg finner ingen kan dere hjelpe meg?

mange kandidater i denne tidligere tråden

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 jan 11, 08:05

Apropos Bernt Hulsker; Står i Aftenposten i dag at han legger opp som fotballspiller og skal begynne som "feelgood"reporter i den nye fotballsatsingen til Max/TvNorge.

"Bernt har ikke et image på banen som er befengt med feelgood, men de som kjenner ham vet hvilken fantastisk feelgood-type han er. Bernt har også Norges styggeste latter som jeg regner med at folk får stifte nærmere bekjentskap med, sier Max-sjefen Kjetil Siem."

Han var vel muligens også klubbløs foran denne sesongen, så vi hadde kanskje ikke sett ham på banen uansett?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jan 11, 12:16

Bernt Hulsker (33) legger opp.

ville bare komme med link

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jan 11, 08:43

Brann er kommet til enighet med Serie A-klubben Bari om en overgangssum for Erik Huseklepp.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 31 jan 11, 09:22

Well, siden Huseklepp var alt som skilte Brann fra Hønefoss i fjor, lanserer jeg Brann som dumpekandidat med mindre de klarer å bruke dissse penga på beste mulige vis. Årets Brann-lag fremstår grått, og svekket.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 jan 11, 09:37

Helt utrolig hvordan den klubben har mistet spillere! De har fortsatt igjen spillere som Austin, Torp, Ojo, jaiteh og Gustavinho som alle er gode tippeligaspillere. Blir også spennende å se hvordan Haugen gjør det der i år. Jeg tror han kan overraske, og det må han også for at jeg skal ha troa på at Brann skal klare seg.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 jan 11, 09:40

Opprinnelig postet av Tøfflus

Well, siden Huseklepp var alt som skilte Brann fra Hønefoss i fjor, lanserer jeg Brann som dumpekandidat med mindre de klarer å bruke dissse penga på beste mulige vis. Årets Brann-lag fremstår grått, og svekket.

Jeg synes faktisk erstatterne ser veldig bra ut.

Brann har mistet følgende:

  • David Nilsen
  • Jan Gunnar Solli
  • Petter Vaagan Moen
  • Erik Huseklepp
  • Eirik Bakke
  • Gylfi Einarsson
  • Cato Guntveit
  • Cato Hansen
  • Kenneth Udjus
Selvsagt en del gode spillere, men mye overflødig også.

Brann har hentet inn følgende:
  • Kim Ojo
  • Fredrik Haugen
  • Carl-Erik Torp
  • Lars Grorud
  • Bjarte Haugsdal
  • Piotr Leciejewski
Fredrik Haugen, Kim Ojo, Carl-Erik Torp og Lars Grorud er solide forsterkninger i mine øyne. Brann vil savne Huseklepp, Vaagan Moen og Jan Gunnar Solli. Resten er bare stallfyll og vil ikke bli savnet mener jeg.

Dette Brann-laget rykker ikke ned.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 31 jan 11, 10:03
Endret: 31 jan 11, 12:56
Endret av: kanogvetalt

Brann mister flere gode spillere fra første elveren, men også en del som er sentrale i stallen med erfaring. Utfordringen blir å bygge ett nytt lag. Tipper dårlig tabellplassering og ny trener før vi er i august.

 

Og LSK Uja er på vei til Mallorca(ikke for å sole seg)

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jan 11, 13:11

Bare legger ut link om den saken: Lillestrøm er i ferd med å selge Anthony Ujah til Real Mallorca.

 

brann supportere er sinte på huseklepp: Erik Huseklepp var desperat etter å komme seg til utlandet.

 

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 11, 14:10

Opprinnelig postet av keiko99

Bare legger ut link om den saken: Lillestrøm er i ferd med å selge Anthony Ujah til Real Mallorca.

 

brann supportere er sinte på huseklepp: Erik Huseklepp var desperat etter å komme seg til utlandet.

 

 

Leser du i det hele tatt linkene du legger ut? Ingen i Brann som er sinte på Huseklepp, det står jo til og med i linken du la ut.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jan 11, 14:22

hva her jeg pm til tro ?

 

uansett.. jeg tok dette utspillet: Brann-fansen om Huseklepp: – Han har vært desperat.. nei jeg leste ikke resten, men igjenn så tittet jeg mpå overskriften.... PM neste takk

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 jan 11, 15:03
hehe, det er om og gjøre og være først ut med linkene vettu, da har han ikke tid til og lese mere en overskriften ;-)

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jan 11, 18:01

det har ikke noe med og være først ute lex om du og dere leser det samme som meg:

Det å gå til en klubb som ligger under nedrykkstreken i Italia er desperat. Han har vært desperat etter å komme seg ut lenge, derfor blir vi ikke overrasket. Det har bare vært et spørsmål om når, sier Hellebø til TV 2 Sporten før han legger til:

- Man har prøvd så mange løsninger nå. Farsen Husklepp og overganger har foregått i lang tid.

 

dette betyr kanskje ikke at Branns supporterleder hevder Erik Huseklepp var desperat etter å komme seg til utlandet.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 31 jan 11, 18:37
joda men det betyr IKKE at supporterne er sinte på huseklepp...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f