Husk meg
Brukernavn
Passord

Blå og hvite er de beste? advarsel, sterke scener

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 22 nov 10, 17:43

Jeg er fra Varteig og er ikke en av de som ønsker Sarpsborg rett ned, syns også det er moro at de rykka opp (så lenge vi gjør det selv også) Men å få meg selv til å like at de står og synger blå og hvite er de beste. Har hørt at de har gjort det på kamper også, like vondt i øra hver gang. Nå er sikkert ikke dette noe FFK har funnet på, men kan ikke huske å ha hørt andre synge dette, iallefall ikke i Norge. Tar jeg feil?

Flere eksempler på stjeling av sanger? Syns forøvrig også at supporterne skal støtte sitt eget lag og ikke fokusere på andre ting

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 nov 10, 17:47

Faktisk ganske enig med deg. Det er klart at enkelte sanger vil finnes hos mange supportere, men jeg syns det er merkelig at naborivalen velger å bruke et av "varemerkene" til Fredrikstad-publikummet.

La også merke til i kampen mot Alta at de hadde mange andre av sangene vi bruker. Som tidligere nevnt har jeg et avslappet forhold til "copyright" på supportsersanger, men det var bemerkelsesverdig mange av sangene som vi også bruker.

Men nå skal det sies at Sarpsborg 08 fortsatt er en ny og liten klubb på mange måter, og vi får vel la dem bruke noen år på å bygge opp en anstendig supportergjeng.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 22 nov 10, 18:02

Opprinnelig postet av Lemmy

Men nå skal det sies at Sarpsborg 08 fortsatt er en ny og liten klubb på mange måter, og vi får vel la dem bruke noen år på å bygge opp en anstendig supportergjeng.

Nå er det mange år siden jeg har vært på hockeykamp (må vel tilbake til 90-tallet), men jeg mener å huske at Sparta har/hadde endel forskjellige sanger. Det er vel "fare for" at tribunefolka i Sparta kan komme opp med noe til fotballklubben Sarpsborg 08 også.

De har ihvertfall forutsetninger for å klare å skape en god tribunekultur i Sarpsborg også vil jeg tro.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 nov 10, 18:51

Opprinnelig postet av Lemmy
Det er klart at enkelte sanger vil finnes hos mange supportere, men jeg syns det er merkelig at naborivalen velger å bruke et av "varemerkene" til Fredrikstad-publikummet.

Merkelig? Er vel samme folka som synger? :) Sarpingene som har vært på Fredrikstad stadion i årevis har krøpet hjem til Sarp siden de har gjort det bedre enn FFK og synger sangene de har lært hos de pene naboen i sør.

 


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 nov 10, 20:35

Opprinnelig postet av Dokka

Jeg er fra Varteig og er ikke en av de som ønsker Sarpsborg rett ned, syns også det er moro at de rykka opp (så lenge vi gjør det selv også) Men å få meg selv til å like at de står og synger blå og hvite er de beste. Har hørt at de har gjort det på kamper også, like vondt i øra hver gang. Nå er sikkert ikke dette noe FFK har funnet på, men kan ikke huske å ha hørt andre synge dette, iallefall ikke i Norge. Tar jeg feil?

Flere eksempler på stjeling av sanger? Syns forøvrig også at supporterne skal støtte sitt eget lag og ikke fokusere på andre ting

 

Finnes ikke fotballsupportere i Sarp. Det eneste de er opptatt av er å være bedre enn Fredrikstad

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340