Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 77 3

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 nov 10, 15:12

tror Tarik bare blir en drøm gitt.. Vi trenger en venstreback :) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 nov 10, 15:50

Tarik hadde vel muligheten til å gå til Rosenborg tidligere, men mener at han sa nei til det og i Norge var det bare FFK som gjaldt for han.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 22 nov 10, 15:52
Endret: 22 nov 10, 15:57
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av mysthical

Ikke meningen å være negativ, men ja FFK ligger høyt, men tror RBK, enga og de klubbene er over oss så lenge de kan love fast plass. Spill i europa er jo gull verdt for å vise seg frem og der har FFK en lang vei igjen å gå før vi er på det nivå.

Men kan de love fast plass? Tarik var riktignok god under utlånet til LSK, men RBK og VIF er langt bedre enn LSK per dags dato, han vil nok få mer konkurranse om plassen der. Men selvsagt, dersom han blir lovet fast plass er nok dessverre valget enkelt. Muligheten for Champions League neste høst er forlokkende på hvem som helst.

Opprinnelig postet av Patrioten

Tarik hadde vel muligheten til å gå til Rosenborg tidligere, men mener at han sa nei til det og i Norge var det bare FFK som gjaldt for han.

Det var i 2007. På det tidspunktet lignet RBK på en falmet storhet. De ble nummer fem den sesongen, bare tre plasser og fem poeng foran FFK. Det fantes ingen god grunn for en 19-åring til å gå dit på det tidspunktet. Når det gjelder det han har sagt om at "kun FFK gjelder i Norge" tenker jeg bare at joda, slik er lett å si, men det er også lett å glemme når man sitter der med et lukrativt tilbud fra et topplag.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 22 nov 10, 16:04

Skal man følge logikken vedrørende Tarik, så eksisterer det ikke skilsmisser i Norges land. Man står jo i kirken og lover elske/ære til døden skiller...

Skulle Tarik bestemme seg for å komme tilbake til norge, så har selvfølgelig FFK en god mulighet, men avgjørelsen vil selvfølgelig avhenge av hva Tarik tror er best sportslig, og hvilket opplegg FFK har med tanke på trenere/spillere og annet..

Å tro at avgjørelsen er basert på et "løfte" som ble gjort for noen år tilbake er med respekt å melde en smule naivt..


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 23 nov 10, 19:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Han er vel opprinnelig Tæssegutt, er han ikke? Tæsseguttær bør selvsagt spille for Fredrikstad Cool (med mindre de, som meg, er for dårlige ...)

Hehe, Ole var den spilleren som dro igang sangen:

Drite, drite, driiite på fredrikstad byyyyyy, drite, drite, vi skal drite på fredrikstad by, under opprykksfesten.

Herlig gutt.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 23 nov 10, 19:34

Opprinnelig postet av sarpen

Hehe, Ole var den spilleren som dro igang sangen:

Drite, drite, driiite på fredrikstad byyyyyy, drite, drite, vi skal drite på fredrikstad by, under opprykksfesten.

Herlig gutt.

Jeg husker godt Steffen Iversen stod på toppen av rådhuset i Oslo og sang: "Rosenborg er ræva".

---------------------------

Fredd


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 nov 10, 05:30

Opprinnelig postet av becks723

...Og når det gjelder lønn, så skal det være mulig å matche lønna han får i S08 for øyeblikket...

Trodde ikke de fikk lønn i S08, men at de måtte betale. Eller får de dekket SFO

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Noik

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09
Innlegg: 35

Lagt til: 22 nov 10, 12:05
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av becks723

...Og når det gjelder lønn, så skal det være mulig å matche lønna han får i S08 for øyeblikket...

Trodde ikke de fikk lønn i S08, men at de måtte betale. Eller får de dekket SFO

Hehe... Morsomt at dere spøker med edruelig satsning.. Sier vel mer om dere enn om oss.

---------------------------

Evig blå


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 22 nov 10, 09:39
Opprinnelig postet av becks723

Ole Heieren Hansen fra S08, tror jeg kan være en spiller som passer bra inn i midtforsvaret. Han er en realtivt rask stopper, god med ball i beina, stor og sterk. En spillertype som jeg personlig tror bare vil bli bedre og bedre fremover.

Han er jo i tillegg Fredrikstad gutt.. Ingenting hadde gledet meg mer enn å sett Ole i rødt og hvitt, men jeg tror nok det skal veldig mye til før han går til FFK desverre..

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 nov 10, 18:53

Opprinnelig postet av Gardarson

Den som topper ønskelista mi er Tor-Kristian KarlsenLaughing

Er dette urealistisk??!

Desverre er det helt urealistisk !! Vi hadde muligheten, men alle vet hva vår eminente eks " sirkusdirektør" valgte å gjøre:(

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 nov 10, 01:27

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 10, 08:24

FFK i dialog med Tarik

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 nov 10, 09:02

Hva med Tommy Høiland fra Viking? http://fotball.adressa.no/eliteserien/article186429.ece


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 nov 10, 09:05

Opprinnelig postet av Patrioten

Hva med Tommy Høiland fra Viking? http://fotball.adressa.no/eliteserien/article186429.ece

NEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 nov 10, 09:12
Opprinnelig postet av keiko99

FFK i dialog med Tarik

Blir dette noe av, så blir det fullsatt på stadion til året. Men vi er nok avhengige av en velvillig Terje Høili og at ikke noen utenlandske klubber viser for stor interesse. (og at vi rykker opp selvfølgelig). Men en våt drøm vel verdt å sove på noen dager :-)

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 23 nov 10, 09:19

Våte drømmer, ja.

Tarik kommer til FFK på fri overgang, Høili sponser en fin sign-on-fee mot prosenter av eventuell salgssum. Tarik herjer hele sesongen, spiller seg inn på landslaget igjen, han og Moa dribler og skyter Norge like til EM og i desember får vi nye 20 mill når Tarik selges til en Bundesliga-klubb - hvor han fortsetter å herje.

Dog blir jeg slett ikke overrasket om han i stedet havner i en dansk toppklubb, da får han kamptrening allerede fra januar i stedet for å vente til slutten av mars - og har større sjanse for å komme seg på landslaget allerede til vårens kvalik-kamper.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 nov 10, 09:27

Hvem skal evt betale millionlønna til Tarik? FFK? Neppe.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 23 nov 10, 09:29
Dette kommer helt an på Tarik selv. Klubbber som FCK, Brøndby og RBK vil gi han en anledning til å spille E-cup. Det som skjer i Molde er nok også spennende. Men jeg tror at Tarik først og fremst ønsker å gi karrieren en ny boost, og det vil han nok lettest få til i kjente trygge og hjemlige omgivelser i Fredrikstad. Opprykk er dog en forutsetning(prøver å ikke forskuttere noe).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 nov 10, 09:36
Rent hypotetisk; hvis FFK kjøper Tarik fra Herenveen, vil da FFK få prosenter av dette salget (hvis de forhandlet seg fram til videresalgsprosenter den gang de solgte ham til Herenveen)? ;-) (hvorfor har jeg ikke smiley'ene lenger?)

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 23 nov 10, 11:14

Nå er det vel snakk om at Tarik kommer gratis fra Herenveen tror jeg. Hvis ikke så bør vi jo gi et kjempebud! Jo mer vi byr jo mer penger får vi.Tongue out

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 77 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340