Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 70 29

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 des 10, 10:39

Etter hva Drammens Tidende erfarer skal det ikke være stor avstand mellom partene, og derfor kan det ikke utelukkes at forhandlingene tas opp igjen på et senere tidspunkt.

Det er jo oppløftende ihvertfall...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 des 10, 16:50
Opprinnelig postet av ophaug123

"Tidligere i dag signerte stopperen Jørgen Horn for FFK en 2-årskontrakt med FFK. Horn får draktnummer 3 når han inntar den røde og hvite FFK drakten i 2011-sesongen"

FLOTT !

Hvor ble det av Mads Hansen, var han ikke klar? Kanskje bedre å vente med å skrive noe før er han er klar neste gang?

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 17:19
Endret: 22 des 10, 17:19
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av ophaug123

"Tidligere i dag signerte stopperen Jørgen Horn for FFK en 2-årskontrakt med FFK. Horn får draktnummer 3 når han inntar den røde og hvite FFK drakten i 2011-sesongen"

FLOTT !

Hvor ble det av Mads Hansen, var han ikke klar? Kanskje bedre å vente med å skrive noe før er han er klar neste gang?

Helt enig. Dessverre har seriøsiteten her falt noen hakk med noen av tilskuddene til forumet (det gjelder IKKE alle nye, bare så det er sagt). Håper og tror moderatorene holder orden. Smile


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 des 10, 17:36

Opprinnelig postet av Balto
Hva skjer med Agim Shabani?

Ja, det lurer jeg også på.

De få innhoppene han fikk i 2010-sesongen leverte han varene, noe av cowboytaktene i forsvaret forsvant litt med hans innhopp, han oppførte seg mer som en sheriff.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 des 10, 17:52
Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Balto
Hva skjer med Agim Shabani?

Ja, det lurer jeg også på.

De få innhoppene han fikk i 2010-sesongen leverte han varene, noe av cowboytaktene i forsvaret forsvant litt med hans innhopp, han oppførte seg mer som en sheriff.

Jeg synes også han har forbedret seg og bør få fornyet kontrakten sin.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 17:57

Avgjørende for Shabani er vel hvordan det går med alle skadene hans, og om problemer med lårene og sånt er over. Noen som er oppdatert på hans situasjon der?


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 22 des 10, 18:41
Endret: 22 des 10, 22:59
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av Knuty

Avgjørende for Shabani er vel hvordan det går med alle skadene hans, og om problemer med lårene og sånt er over. Noen som er oppdatert på hans situasjon der?

Han var og heia på guttæne i østfoldhallen denne helga, med en STOR gips på høyre hånda. Aner ikke hva han har gjort, men helt heldig er han sjelden.....

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 22 des 10, 20:51

Slettet en del innlegg angående moderering og reaksjoner overfor enkelte brukere. Dette har ingenting i denne tråden å gjøre.

Eventuelle sanksjoner overfor brukere er heller ikke noe som blir tatt i plenum men med brukeren det gjelder i de tilfellene det er nødvendig.

Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 des 10, 21:05

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Knuty

Hva vet vi egentlig om denne Hansen? Hvordan er han som spillertype? Raidet hans i fjor husker jeg selvsagt.. Laughing

Som jeg skrev litt tidligere i tråden:

Mads Hansen ('84) er en topp adeccospiller, men det blir spennende å se om han eventuelt tar nivået i Tippeligaen. En god toveisspiller som er bra både med og uten ballen i beina. Besitter god teknikk, men er samtidig en fyr som produserer få målpoeng. Med 4.65 på 40 meter, så er han nok tiltenkt en plass på venstre kant. Jeg har sett fyren for lite til å uttale meg noe bastant om ham, men jeg har en litt dårlg magefølelse. Jeg klarer ikke helt å se hvor han skal passe inn i FFK, da han hovedsaklig har spilt ving og indreløper i 4-3-3. Alt i alt en signering som kan slå til.

Kjenner en del til MIF,od det du skriver er veldig bra.

Ta også med at han er veldig plaget med pollen,noe kanskje har satt han litt tilbake i sommer-månedene. Mads er ihvertfall en knakande kjekk kar,som har værti MIF i 8 år,som kaptein de siste år. Fått et rykte som en *mr Mjøndalen* pga sin lojalitet,og at han representerer klubben på en meget god måte.

 Alle i MIF skjønner at han vil prøve seg litt høyere,for å se om han tar nivået. Smart spiller,som vil innrette seg i 4-4-2 likeså godt som 4-3-3.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 des 10, 21:58
Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Knuty

Hva vet vi egentlig om denne Hansen? Hvordan er han som spillertype? Raidet hans i fjor husker jeg selvsagt.. Laughing

Som jeg skrev litt tidligere i tråden:

Mads Hansen ('84) er en topp adeccospiller, men det blir spennende å se om han eventuelt tar nivået i Tippeligaen. En god toveisspiller som er bra både med og uten ballen i beina. Besitter god teknikk, men er samtidig en fyr som produserer få målpoeng. Med 4.65 på 40 meter, så er han nok tiltenkt en plass på venstre kant. Jeg har sett fyren for lite til å uttale meg noe bastant om ham, men jeg har en litt dårlg magefølelse. Jeg klarer ikke helt å se hvor han skal passe inn i FFK, da han hovedsaklig har spilt ving og indreløper i 4-3-3. Alt i alt en signering som kan slå til.

Kjenner en del til MIF,od det du skriver er veldig bra.

Ta også med at han er veldig plaget med pollen,noe kanskje har satt han litt tilbake i sommer-månedene. Mads er ihvertfall en knakande kjekk kar,som har værti MIF i 8 år,som kaptein de siste år. Fått et rykte som en *mr Mjøndalen* pga sin lojalitet,og at han representerer klubben på en meget god måte.

 Alle i MIF skjønner at han vil prøve seg litt høyere,for å se om han tar nivået. Smart spiller,som vil innrette seg i 4-4-2 likeså godt som 4-3-3.

Har du hørt noe mer om Mjøndalen har ombestemt seg i forhold FFKs tilbud og at de vil slippe han?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 10, 06:58
Endret: 23 des 10, 07:46
Endret av: Patrioten

I ett intervju med FB sier Tarik at han trenger en ny start på karrieren sin og at den sansynlig blir i Norge. Virker som han er ferdig med Herrenveen, siden han ikke skal være med på deres treningsleir 6. januar.

Han kommer til å bruke den nærmeste uken til å tenke igjennom en del ting.

Han sier at favortittklubben er FFK og stråler opp, når han snakker om den. Men, han har verken snakket med Terje Høili, eller Jocke. Men, Tom Freddy har han snakket mye med. Rart at Terje Høili ikke har vært i kontakt med han, siden han vil ha tilbake til FFK.

 Han sier sannsyligvis at det blir en norsk klubb han kommer til å velge og er åpen for både Lillestrøm og Molde. Og at det er viktig at den han klubben han går til satser, for han vil proff igjen.

Hmmm, han stråler når han snakker om FFK, da lukter det FFK igjen. Men, det er viktig at klubben satser, da har vi kanskje en hemsko, siden vi ikke har penger til det.

Men, Molde ønsker å satse og har fått Solskjær, da velger han kanskje Molde?

Når det gjelder Lillestrøm, så fikk han fart på karrieren sin med Henning Berg igjen. Så hva tror dere, hvem velger han? Jeg tror han velger FFK.


Mod (Per Egil): For 'nte gang, flyttet til eksisterende tråd. Spillere som er bekreftet klare for FFK kan få egen tråd. Alle andre spekulasjoner, rykter og ønsker samler vi her.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 des 10, 07:31

Det kommer ann på kun en ting, og det er PENGER. Spiller invest, hva med en julegave til Fredrikstad supportere og FFK :-) God Jul

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 10, 08:26
Endret: 23 des 10, 08:29
Endret av: Patrioten

Viking vurderer å gå til sak mot Horn http://fotball.adressa.no/eliteserien/article188490.ece

Har sendt krav til FFK – klubbene krangler. Viking sendte onsdag et krav til Fredrikstad. De krever kompensasjon for Jørgen Horn, som signerte en toårskontrakt med Fredrikstad tirsdag. - Jeg oppfatter dialogen med Fredrikstad som god, og det er også de som har bedt oss om å sende dem et krav. Det oppfatter jeg som positivt. Jeg tror Fredrikstad ser problemstillingen vår, sier sportsdirektør i Viking Egil Østenstad. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article188558.ece


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 des 10, 10:50

FFK hadde selvsagt aldri gått for Jørgen Horn hvis det var snakk om en betydelig overgangssum. De har jo hentet gutten fordi han var gratis.

Viking kan ikke da i ettertid komme å kreve penger av FFK. De pengene Viking krever av FFK er penger FFK ikke har. 

Egil Østenstad må rett og slett bare la denne saken ligge. FFK skal ikke bli straffet for dette.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 23 des 10, 11:28

Det som er litt artig i ene artikkelen så trekker de inn Adrian Mutu saken. Siden han ble dømt til å dekke kjøpesummen så bruker de denne saken som referansepunkt. Forskjellen her er at Mutu ble tatt for doping "narko" og dermed utestengt og kunne ikke spille mer for klubben. Det skjedde jo ikke med Horn så litt drøy sammenligning fra avisen

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 des 10, 11:44
Jeg er usikker på hva som taler i Østenstads favør her. Er det slik at Horn sa opp kontrakten sin og at Østenstad følte seg presset til å akseptere det? En annen sak er at jeg ikke forstår hva Østenstad mener at Horn skal gjøre framover. Litt interessant hvis han hadde sluttet med fotball og la oss si fått jobb i et firma med noe helt annet. Ville da hans nye arbeidsgiver fått probleemer med Østenstad selv om den nye jobben ikke hadde noe med fotball å gjøre?

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 des 10, 12:33

Horn sa opp kontrakten sin ettersom han følte det var det riktige å gjøre. Klubben kunne valgt å suspendere ham inntil videre, eller til han fikk ny klubb. Viking valgte dog å løse ham fra kontrakten! Ingen tvang dem til å gjøre det, kan ikke helt se problemet til Viking her. Østenstad er og blir en sopp!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 des 10, 16:41
Trodde Horn sa opp fordi han ble bedt om og gjøre det jeg, og at det ville se bedre ut for han selv og ikke få sparken pga hendelsen.

---------------------------

Heia FFK


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 des 10, 16:44

Opprinnelig postet av Lex
Trodde Horn sa opp fordi han ble bedt om og gjøre det jeg, og at det ville se bedre ut for han selv og ikke få sparken pga hendelsen.

Det inntrykket hadde jeg også. I pressemeldingen sto det følgende:

"- Jeg har tatt konsekvensen av mine handlinger og har bedt om å bli løst fra min stilling som fotballspiller i Viking F.K. med umiddelbar virkning.

- Jeg vil ikke kommentere denne avtalen ytterligere, men kommer til å benytte tiden fremover til å tenke nøye over hva fremtiden vil bringe.

- Jeg beklager overfor alle i Viking og Stavanger, og er lei meg for at jeg har misbrukt de sjanser som klubben har gitt meg.

Jørgen Horn"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 des 10, 17:21
Østenstad gir seg ikke og har hyret inn toppadvokater iht f-b.no Intereassant å se om det blir NØFF, FFK eller Horn som blir motparten. Slik det står i f-b.no er det FFK som blir motparten og da må det jo hyres inn advokater mm for å møte Viking. Jeg håper virkelig at ikke FFK går med på et forlik som medfører betaling til Viking i denne saken, hvor Østenstad og Viking oppfører seg helt urimelig slik jeg ser det.


Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 70 29

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f