Husk meg
Brukernavn
Passord

Konate

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 nov 10, 21:17

2 mål scoreren Konate er i tottene på ledelsen i Hønebyen bare 3 dager for oppgjøret mot ffk ...

 

 

- Jeg ønsker meg bort fra HBK, uansett om de kommer med en ny kontrakt til meg, sier Konate, som er Bosman-spiller etter denne sesongen.

Frustrert og sint

HBK-spissen har ikke blitt tilbudt noen forlengelse av kontrakten med klubben, og nå beskriver Konate klubben som halvprofesjonell, og er frustrert og sint over måten han har blitt behandlet på.

 

Er jo lov og håpe kansje han blir benket til denne kampen og ikke kommer inn og avgjør det hele !!

---------------------------

R G


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 nov 10, 22:27
Endret: 18 nov 10, 22:27
Endret av: Patrioten

Kanskje for at Hønefoss har sikkret seg Hødds toppscorer i dag.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 nov 10, 20:46

Opprinnelig postet av Greaker

2 mål scoreren Konate er i tottene på ledelsen i Hønebyen bare 3 dager for oppgjøret mot ffk ...

 

 

- Jeg ønsker meg bort fra HBK, uansett om de kommer med en ny kontrakt til meg, sier Konate, som er Bosman-spiller etter denne sesongen.

Frustrert og sint

HBK-spissen har ikke blitt tilbudt noen forlengelse av kontrakten med klubben, og nå beskriver Konate klubben som halvprofesjonell, og er frustrert og sint over måten han har blitt behandlet på.

 

Er jo lov og håpe kansje han blir benket til denne kampen og ikke kommer inn og avgjør det hele !!

Og det ble ham :-) Syns det er meget amatørmesseig av Konate å gå ut på denne måten. Minner meg om Whermann og Kvisivk i fjor. Skjønner han ikke at klubben mest sannsynlig ikke har råd til å beholde ham når de rykker ned til torsdag ? Her er tydlgivis en spiller som setter seg selv forran klubben...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340