Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Tromsdalen. Søn 31. Okt 13:00

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 okt 10, 11:41

Opprinnelig postet av Lemmy

Føler meg veldig sikker på seier i dag. Dette tror jeg vi tar greit i land.

Litt mer usikker på hvordan det går med Sarpsborg. Tøff kamp de har, og jeg tror faktisk de taper. Allikevel er det vanskelig å spå, og Sarpsborg på sitt beste er et bra lag.

Samtidig håper jeg på en bombe på Vestlandet, og at Bryne slår Løv-Ham. Da vil ikke Bryne ha noe å spille for neste uke, og det blir lettere for oss. Kan jo håpe på en Alta-seier også, for med de rette resultatene i noen andre kamper kan det gjøre at Alta også har noe å spille for neste runde (selv om dette er ganske usannsynlig).

Jepp...Tongue out...og det er dette som er så herlig......full spenning,masse teorier...masse følelser. Herregud å gøy det skal bli mellom 13 og 15Laughing


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 31 okt 10, 11:56
Snart kun en time til det braker løs! Gleder meg som en liten unge, men sov ikke akkurat bra i natt! Håper på seier, men er nervøs som bare det. Tap til Pæddene og seier idag ville vært en herlig avslutning på uken!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 okt 10, 11:16

Opprinnelig postet av keiko99

kan vi prøve og få tråden tilbake om kampen i dag.. sporer helt av dette

 

Har du stilt klokka gærne veien eller!!!! En tråd er så mangt, uten en tråd er enda mer.Tongue out


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 28 okt 10, 20:50

Opprinnelig postet av Tøfflus

Du vet da at 1947 er litt spesiell - men forumet berikes av sånne som ham. Tenk om alt som sto i kamptråder var skadesituasjonen før kamp, gledesutbrudd og stygge ord under kampen og "Aune må gå" etter kamp ...

Er det ikke sånn Tongue out

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 27 okt 10, 13:55

Lurer på hvor mange som tar turen til stadion på søndag, til det som forhåpentligvis blir årets siste hjemmekamp. Ser at det er solgt  5000 billetter. For å fylle opp stadion mest mulig hadde det kanskje vært en idè å dele ut gratisbilletter på skoler, idrettslag og lignende rundt omkring i Fredrikstad? Det er viktig med mye folk og god stemning på slike kamper, vet ikke hvor mye klubben taper økonomisk på å gjøre dette en kamp, men tviler på at det er veldig store summer når stadion kun hadde blitt halvfull uansett.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 okt 10, 22:10

Kjære folkens.Wink

 Ikke la oss miste motet,selv om vi kan si masse om trenere,styret,giddaløse spillere osv.

 SandnesUlf kommer til å spille for livet,og de kommer tl å slå et Sarpe-lag som for første gang er i forsvars posisjon. Jeg tror Sarp er nærvøse,og de vil tape denne kampen.Laughing

 Vi gjør jobben mot Tromsdalen+at vi sier 'takk for hjelpen' til Sandnes,ved å slå Bryne i siste kamp.

 For en fest det blir på Jæren i siste kamp,når gutta feirer opprykket.Cool

 Ja......jeg er faktisk helt frisk..Smile..og jeg er posetiv,og nekter å tro at dette er over.Det er faktisk  gode muligheter fortsatt.

 La oss støtte gutta 110%,så tar vi trener/spiller spørsmål etter sesongen.

Lykke til på søndag.Wink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 okt 10, 03:50

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kjære folkens.Wink

 Ikke la oss miste motet,selv om vi kan si masse om trenere,styret,giddaløse spillere osv.

 SandnesUlf kommer til å spille for livet,og de kommer tl å slå et Sarpe-lag som for første gang er i forsvars posisjon. Jeg tror Sarp er nærvøse,og de vil tape denne kampen.Laughing

 Vi gjør jobben mot Tromsdalen+at vi sier 'takk for hjelpen' til Sandnes,ved å slå Bryne i siste kamp.

 For en fest det blir på Jæren i siste kamp,når gutta feirer opprykket.Cool

 Ja......jeg er faktisk helt frisk..Smile..og jeg er posetiv,og nekter å tro at dette er over.Det er faktisk  gode muligheter fortsatt.

 La oss støtte gutta 110%,så tar vi trener/spiller spørsmål etter sesongen.

Lykke til på søndag.Wink

støtter den.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 26 okt 10, 09:07
Endret: 26 okt 10, 09:08
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kjære folkens.Wink

 Ikke la oss miste motet,selv om vi kan si masse om trenere,styret,giddaløse spillere osv.

 SandnesUlf kommer til å spille for livet,og de kommer tl å slå et Sarpe-lag som for første gang er i forsvars posisjon. Jeg tror Sarp er nærvøse,og de vil tape denne kampen.Laughing

 Vi gjør jobben mot Tromsdalen+at vi sier 'takk for hjelpen' til Sandnes,ved å slå Bryne i siste kamp.

 For en fest det blir på Jæren i siste kamp,når gutta feirer opprykket.Cool

 Ja......jeg er faktisk helt frisk..Smile..og jeg er posetiv,og nekter å tro at dette er over.Det er faktisk  gode muligheter fortsatt.

 La oss støtte gutta 110%,så tar vi trener/spiller spørsmål etter sesongen.

Lykke til på søndag.Wink

Jeg liker positiviteten. Er ikke helt der ennå selv, men jeg satser på at jeg har det på plass innen avspark på søndag Cool

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 okt 10, 09:41

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kjære folkens.Wink

 Ikke la oss miste motet,selv om vi kan si masse om trenere,styret,giddaløse spillere osv.

 SandnesUlf kommer til å spille for livet,og de kommer tl å slå et Sarpe-lag som for første gang er i forsvars posisjon. Jeg tror Sarp er nærvøse,og de vil tape denne kampen.Laughing

 Vi gjør jobben mot Tromsdalen+at vi sier 'takk for hjelpen' til Sandnes,ved å slå Bryne i siste kamp.

 For en fest det blir på Jæren i siste kamp,når gutta feirer opprykket.Cool

 Ja......jeg er faktisk helt frisk..Smile..og jeg er posetiv,og nekter å tro at dette er over.Det er faktisk  gode muligheter fortsatt.

 La oss støtte gutta 110%,så tar vi trener/spiller spørsmål etter sesongen.

Lykke til på søndag.Wink

Greit nok det, men positiv er jeg ikke lenger.

Nå må vi faktisk håpe på hjelp fra andre etter at FFK i lang tid har hatt muligheten til å avgjøre selv.

Den ene etter den andre matchballen er skuslet bort på grunn av feighet og "kælking", da kan ikke jeg forstå at det nå skal snu og vi skal få 6 poeng på de 2 siste kampene. At Sarp lar muligheten går fra seg nå tror jeg ikke på, de er mye bedre taktisk enn FFK, holder ballen i laget og har en mer definert spillestil.

Når sarpingene nå lukter tippeliga så tror jeg ikke de lar dette gå fra seg, de er faktisk gode nok.

Og kvaliken, kan man virkelig tro at FFK makter 3 rake seire slik de har fremstått i høst? Det ser jo ut som om de spiller med centimetre av nerver utenpå drakta, bare se det siste kvarteret mot Ranheim.

Jeg håper, men tror ikke.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 26 okt 10, 09:45

Opprinnelig postet av Willy René

Og kvaliken, kan man virkelig tro at FFK makter 3 rake seire slik de har fremstått i høst? 

Man trenger ikke å vinne tre kamper i kvaliken for å rykke opp. Wink


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 okt 10, 09:53

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Willy René

Og kvaliken, kan man virkelig tro at FFK makter 3 rake seire slik de har fremstått i høst? 

Man trenger ikke å vinne tre kamper i kvaliken for å rykke opp. Wink

Det vet jeg, men den første må vinnes, og så sammenlagt borte mot muligens Hønefoss.

At FFK skal avgjøre en kvalik over 3 kamper til sin fordel tror jeg ikke på. Se også hva Demmo sier:

http://www.demokraten.no/ffk/article5359563.ece

 

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 26 okt 10, 09:57

All statistikk tilsier at TL laget klarer seg i kvalik, med mindre Tom Nordli trener TL laget.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 24 okt 10, 21:55

Det medfører riktighet. Dog må vi vel unnvære Thomassen, som så ut til å gå på en real strekk i dag. Synd, siden han er en av få på laget som vanligvis har en akseptabel arbeidsmoral kampen igjennom.

Tromsdalen stinker på bortebane, 10 poeng er faktisk svakest av alle i Adeccodassen. Men siden de har kniv på strupen og alt det der, blir dette ikke lett.

Uansett håper jeg publikum har anstendighet til å takke spillerne for sesongen som om dette er årets siste hjemmekamp (det kan fortsatt bli det). Om ikke annet, så for å sette pris på innsatsen til de som faktisk har gitt jernet og gjort sitt beste. Likeledes bør spillerne takke de som står igjen når fløyta går.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340