Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvalifiseringsspill til Tippeligaen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 nov 10, 15:20

Opprinnelig postet av Patrioten

De sa det på radioen, men nå sier TF at det ikke er bestemt.

Vi spiller vel hjemme pga vi ligger over på tabellen, akuratt som Hønefoss får hjemmekamp  mot Ranheim

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 07 nov 10, 15:21
Endret: 07 nov 10, 15:22
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Patrioten

De sa det på radioen, men nå sier TF at det ikke er bestemt.

Vi spiller vel hjemme pga vi ligger over på tabellen, akuratt som Hønefoss får hjemmekamp  mot Ranheim

Vi vet jo at det er hjemmekamp fra før.

Usikkerheten går jo på om kampen går på fredag eller ikke.


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 07 nov 10, 16:12

Forstår jeg dette rett så gjelder ikke sesongbillettene på kval-kampene? (les hjemmekamper)

Men vi som har sesongkort får vel forkjøpsrett?....

Hmmm....

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 07 nov 10, 16:16

Opprinnelig postet av Mustang

Forstår jeg dette rett så gjelder ikke sesongbillettene på kval-kampene? (les hjemmekamper)

Men vi som har sesongkort får vel forkjøpsrett?....

Hmmm....

Det står dette på FFKs offisielle sider:

"Det er fortsatt usikkert om kampen mot Løv Ham spilles på torsdag eller fredag i neste uke. Følg med på våre hjemmesider for mer informasjon.

Alle som har sesongkort har forkjøpsrett til denne kampen på sine plasser.
Reservasjonen går ut på tirsdag klokken 1800 og du kan fra mandag klokken 0800 fornye din billett på Internett (print ut selv) eller i FFKs billettluke på Stadion."


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 07 nov 10, 16:29
Ranheim er vel det laget nest etter S(æsj)p som har ødelagt mest for oss i år. Jeg tenker på det sure tapet hjemme i en kamp hvor vi var klart best pluss den forbannede utligningen på overtid i Ranheim for noen uker siden. Av den grunn er jeg glad for at det ble Løv Ham isteden.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 07 nov 10, 16:36

Opprinnelig postet av Erikk
Ranheim er vel det laget nest etter S(æsj)p som har ødelagt mest for oss i år. Jeg tenker på det sure tapet hjemme i en kamp hvor vi var klart best pluss den forbannede utligningen på overtid i Ranheim for noen uker siden. Av den grunn er jeg glad for at det ble Løv Ham isteden.

Men ikke i nærheten av å være de to lagene som har ødelagt mest for FFK i år.

Laget som i særklasse har ødelagt mest for FFK i år er:

F F K


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 nov 10, 16:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Erikk
Ranheim er vel det laget nest etter S(æsj)p som har ødelagt mest for oss i år. Jeg tenker på det sure tapet hjemme i en kamp hvor vi var klart best pluss den forbannede utligningen på overtid i Ranheim for noen uker siden. Av den grunn er jeg glad for at det ble Løv Ham isteden.

Men ikke i nærheten av å være de to lagene som har ødelagt mest for FFK i år.

Laget som i særklasse har ødelagt mest for FFK i år er:

F F K

Ja helt enig.FFK skulle ha ordnet dette selv.Gitt bort alt for mye dritt poeng i år.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 07 nov 10, 16:40

At FFK har ødelagt mest for seg selv må jeg jo selvsagt være enig i, jeg ser at det blir vanskelig å argumentere mot deg og forslår følgende:

De lag som har ødelagt mest for FFK i år er:

1. FFK

2. S(æsj)p

3. Ranheim

 

Av den grunn er det en fordel å slippe Ranheim i kvalikk-semi


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 07 nov 10, 19:16

Svært svake Sandefjord ser i alle fall ut til å slå Hønefoss i dag. Leder 3-1 etter en times spill.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 07 nov 10, 19:33
Endret: 07 nov 10, 19:34
Endret av: Tøfflus

Der ble det jaggu 4-1 til hvalfangerne. Håper dette fjerner alt som heter selvtillit fra Hønefoss før kvaliken.

Med dette unngår Sandefjord også å oppnå den svakeste poengsummen siden langt nede på 70-tallet.

Rettelse: Det står nå 5-1. Du verden som måla renner inn i Tippeligaen i kveld da.

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 07 nov 10, 19:35

Sandefjord opp i 5-1. Ingen god oppladning til kvaliken for Hønefoss..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 nov 10, 16:36

Alle datoene er klare:

Fredag 12. november kl. 18.00: Fredrikstad – Løv-Ham
Søndag 14. november kl. 20.00: Hønefoss – Ranheim

Søndag 21. november: Hønefoss / Ranheim – Fredrikstad / Løv-Ham
Torsdag 25. november: Fredrikstad / Løv-Ham – Hønefoss / Ranheim

Det er overraskende at de faktisk setter opp den ene kampen på cupfinalesøndagen ... grunnen til at det så går en uke til neste kamp er vel at i tilfelle FFK slår Løv-Ham, ville midtuka potensielt bli uaktuell på grunn av landskamper.

Liker at vi får hjemmekamp sist, dersom vi nå flår løvene.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 08 nov 10, 16:49

Herregud! NFF slår til igjen.. Hvordan klarer de å legge den siste kampen på en torsdag?? Tenk deg den festen det adde blitt hvis det hadde blitt kamp fredag eller lørdag da, nå har de klart å spolere det også..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 08 nov 10, 16:58

Er det noe mer som er gæærnt i samme slengen?

Jeg tror vi gjør meget lurt i å ta én kamp om gangen. Vi har faktisk ikke slått Løv-Ham enda, noe som jeg tror blir vanskeligere enn folk tror. FFK har (nesten) alt å tape, Løv-Ham har faktisk alt å vinne. Løv-Ham er divisjonens beste bortelag også. FFK er langt fra divisjonens beste hjemmelag.

Uansett har jeg tro på seier, men da må alle sammen dra i samme retning. Både spillere og publikum.

Tips: 3-1.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 nov 10, 17:20

Om vi rykker opp på en torsdag eller en lørdag er meg er meg revnende likegyldig. Kan også nevne at vi for noen år siden sikret opprykket til 1. divisjon på en mandag, uten at det satte en stopper for festen utover kvelden og natta på Mets.

Det viktigste er at vi nå er sikret hjemmekamp sist dersom vi slår Løv/Ham. Det er alltid en fordel å spille på hjemmebane til slutt i dobbeloppgjør. Ellers er alt fokus nå inn mot den vanskelige kampen mot Løv/Ham. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 17:31

En ting tror jeg er sikkert. Fredrikstad supportere tar gull i å klage  å syte. Alt er feil jo, som mange vet er det jo håpløst å finne ledige datoer til kamper i november og den ene dagen de finner ser seff feil fordi noen ikke orker å feste som pokker natta gjennom å overleve en dag på jobb med hangover.


Folkens slutt å syte frem med det possitive vi skal rykke opp og da må man tenke litt possitivt også :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 nov 10, 20:14

Jeg er negativ frem til det motsatte er bevist, håper selvsagt ikke, men tror vi blir "overrasket" av løvham...

---------------------------

Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 20:23

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg er negativ frem til det motsatte er bevist, håper selvsagt ikke, men tror vi blir "overrasket" av løvham...

For en fantastisk holdning. Håper du er en smule ironisk nå hvis ikke kan du vel egentlig like gjerne holde deg hjemme. Gutta trenger noen som har tro på de og støtter de i tykt og tynt.

Dette skal vi klare :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 nov 10, 21:02

Opprinnelig postet av mysthical

For en fantastisk holdning. Håper du er en smule ironisk nå hvis ikke kan du vel egentlig like gjerne holde deg hjemme. Gutta trenger noen som har tro på de og støtter de i tykt og tynt.

Dette skal vi klare :)

 

Jada, jeg er enig, bare litt ekstra skuffa etter sesongen. Det er klart at jeg skal støtte guttane, og være positiv når kampen går.

 

Men jeg syns det har vært så ekstremt mye "overaskende" resultater, gjerne mot lag som kanskje ikke virker så "skumle" i seg selv. Og FFK har hatt en egen evne til å feile når det gjelder som mest i det siste.. Ranheim borte er vel et godt eksempel.

 

Men, ja, jeg skal være positiv og støttende i kampen. Og håpet om at jeg tar feil i mine spådommer er der..

---------------------------

Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 08 nov 10, 21:21

da er det jo fint at vi VET at løv/ham er et godt lag som vi ikke kan leke oss med og dermed ikke drite oss ut mot...

et lag vi "TROR" er dårlig som tar oss fulstendig på senga er det iallfall ikke.

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340