Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store dagen!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 13 aug 10, 16:30

[quote=DeKjök]

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av kjo
jeg ser altså ikke at kampen på søndag er viktigere enn andre kamper.

Den skal ikke være det for spillerne, men lokaloppgjør er alltid en viktig for supportere.  Denne kampen er også viktig mht poeng

Hmmm...det sitatet var vel ikke opprinnelig postet av meg opprinnelig, men et sitat fra "kanogvetalt".

For meg betyr kampen så uendelig mye mer enn 0-1-3 poeng. 6. november står, uten å overdrive en millimeter, for meg som en traumatisk opplevelse. Og forskjellen på en jævla skuffelse og en ubeskrivelig fæl opplevelse var at det nettopp var Sarp vi tapte for. Har fulgt FFK gjennom mer enn et halvt menneskeliv, og fått mange på trynet. Nedrykk som har blitt avgjort med drittscoring på slutten,opprykk som glapp på målstreken, cupfinaletap, sure tap for erkerivaler etcetcetc.  Men det som skjedde i fjor er uten sammenlikning det suverent jævligste av alt.

Men livet som FFK-supporter har jo bytt på utrolig mange lyspunkter også da, og et slikt lyspunkt vil seier på søndag være. Selv om seier ikke i nærheten kan rette opp 6. november. Det skjer først når vi tar steget opp igjen og vinker bye bye til pæddekommen, og forhåpentlig vis har møtt dem i seriekamp for siste gang på 10000 evigheter. Pratet om at "det hadde vært morsomt med begge lagene i toppserien" har jeg ikke en dritt forståelse for. Jo lenger ned de havner, jo bedre er det.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 13 aug 10, 16:45

Opprinnelig postet av kjo

. Pratet om at "det hadde vært morsomt med begge lagene i toppserien" har jeg ikke en dritt forståelse for. Jo lenger ned de havner, jo bedre er det.

true. ganske enig der. kunne ha unna måzz det men ikke pæddene.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f