Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jan 12, 08:20

Opprinnelig postet av Tøfflus
Høyst upassende at Rovers skulle velge akkurat United-kampen når de først skulle velge én kamp hvor de faktisk skulle utnytte sjansene sine. Skjerpings. I andre halvdel av sesongen forventer - nei,  forlanger jeg at dette gjøres mot City.

Du må nok vente noen år før det skjer. Det første julemirakelet skjedde visstnok for over 2000 år siden i julen, det andre kom altså i 2011. Uansett, det hjelper Blackburn svært lite å gjøre det bra mot de store lagene, når sekspoengskamper mot andre bunnrivaler tapes gang på gang dessverre.

Eneste lyspunktene i går var vel at laget egentlig ikke spilte så ille og at Gamsten tok en skikkelig sklitakling på Kean mot slutten ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 jan 12, 09:56

Opprinnelig postet av arte et labore

Opprinnelig postet av Tøfflus
Høyst upassende at Rovers skulle velge akkurat United-kampen når de først skulle velge én kamp hvor de faktisk skulle utnytte sjansene sine. Skjerpings. I andre halvdel av sesongen forventer - nei,  forlanger jeg at dette gjøres mot City.

Du må nok vente noen år før det skjer. Det første julemirakelet skjedde visstnok for over 2000 år siden i julen, det andre kom altså i 2011. Uansett, det hjelper Blackburn svært lite å gjøre det bra mot de store lagene, når sekspoengskamper mot andre bunnrivaler tapes gang på gang dessverre.

Eneste lyspunktene i går var vel at laget egentlig ikke spilte så ille og at Gamsten tok en skikkelig sklitakling på Kean mot slutten ;)

Spillemessig var vel Blackburn faktisk bedre i går enn de var på lørdag. Jeg så den taklingen ja, vittige saker Cool (jeg så dog ikke noe særlig av deres kamp, valgte meg Wolves-Chelsea da jeg kom hjem fra jobb og det var en halvtime igjen av kampene).

Angående det du skrev til Keiko over: Ja, United vil nok miste en del av halehenget om det blir nedrykksstrid. Men husk at United var det engelske laget med flest tilhengere i Norge også før 1993. Merk også at selv om Liverpool ikke har vunnet serien på 20 år, har de fortsatt mange, mange fans i Norge. Riktignok begynner disse å bli gamle og bitre Tongue out 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jan 12, 13:54

Tydelig at det er forsvaret til Blackburn som er problemet i hvert fall. Laget ligger nest sist, men har scoret flere mål enn Bolton, Wigan, QPR, Wolves, Sunderland, West Brom, Fulham, Aston Villa, Swansea, Everton, Stoke, Newcastle og Liverpool! Det er alle lag, utenom Norwich, fra og med 6. plass og nedover.

Har scoret fem mål mer enn Liverpool, men sluppet inn 28 mål mer :p


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 15 des 10, 19:07

Vil tippe at han fikk sparken på grunn av uenigheter om overgangspolitikken. Bare et par dager før hadde de et møte om nettopp dette temaet.

Forøvrig en ganske interessant artikkel i The Independent i dag om Kentaro, et 'agentselskap' som Venkys bruker som 'rådgivere' i forbindelse med Blackburn. Kan ikke si at jeg ser så veldig lyst på fremtiden.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f