Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: TUIL - FFK Søndag 25.07.2010 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 15 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jul 10, 16:01
Endret: 27 jul 10, 09:03
Endret av: Rey

Ny kamp på søndag, denne gangen borte mot Tromsdalen.

Bør være overkommelig motstand, men er spent på om vi klarer å overføre den gode formen vi har hatt til bortebane. Blir mye reising nå, tromsdalen på søndag, for å så dra til Sandnes på onsdag.

Ingen spillere på FFK har vel karantener.

Ser forsåvidt ingen grunn til å gjøre store endringer på laget. Håper dog Shabani starter, på bekostning av Martinsen.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 jul 10, 16:47

Det viktigste er at vi får se den samme innsatsen vi har sett mot Sogndal, Bryne og RANheim. Gutta må IKKE tro at denne kampen vinner vi lett. Synes vi har tidligere sett slike tegn som f.eks slå 08 i nedrykk var en enkel sak, eller begynnelsen på denne sesongen hvor det virket som man hadde vunnet kampene før de ble spilt (eks Mjøndalen ol).

TFA må være sylklar på at det er kun full innsats som gjelder og ha guts nok til å sette ut folka som ikke gjør den godt betalte jobben de har hvis de ikke presterer på topp nivå!!!!

Samtidig savner jeg bytter litt tidligere for de litt yngre og uerfarne hvis det f.eks er 20 minutter igjen og man leder greit (noe som ikke skjedde mot Bryne). Det holder ikke med de siste 3 minuttene hvis vi skal fortsette å utvikle talentene våre

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 jul 10, 17:01
Tromsdalen borte er IKKE en lett kamp, vinner vi der oppe er det veldig bra, undervurderer vi TUIL taper vi.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jul 10, 23:55

Enig med trådstarter hva startoppstilling angår. Agim er hakket foran Vidar på hbacken.

Enig med Hasse 33 hva angår inngang til matchen. Typisk FFK å ta litt lett på disse hverdagsmatchene. Det krever 100% fra alle mann skal vi ta hjem 3 poeng fra nord-norge. Det var irriterende å se Aune vente sålenge med byttene all den tid vi hadde knust Bryne i stykker etter 62min...

Staw

Shabani  Ophaug   Piiroja   Wallace

Valencia  Thomassen  Ramberg  Rafn

Borges  Askar

Benk: Masalin, Martinsen, Becken, Elvestad, Andersson, Odi, Mulac.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 jul 10, 06:10

Både håper og trur på lagoppstillinga til Bateman i denne kampen!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 20 jul 10, 12:30

Jeg har sett TUIL ofte på hjemmebane , og det er et sterkt hjemmelag. Mange som har fått seg smell der oppe. Laget er innsatsfullt, rett på mål og et (lite) meget showpublikum. Det beste med TUIL er at de har JÆVLA gode pølser. Skulle selvfølgelig ha vært der, men den helgen er det blueshelg på hotellet. Synd,men sånn er det bare. Men som sagt, dette tar vi med spillet som ble vist mot Sogndal og Bryne. Lykke til med 3 poeng.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 jul 10, 17:04
Endret: 20 jul 10, 17:11
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av bateman

Enig med trådstarter hva startoppstilling angår. Agim er hakket foran Vidar på hbacken.

Har ikke noe tro på Agim fra start etter å ha sett FFK2 i går. Han måtte av etter ca 50 minutter med skade (aner ikke hva. Han gikk og holdt seg til låret, så mulig det er det som skaper problemer. Så heller ikke hva som skjedde.) Når han ikke holder mer enn 50 minutter i tredjedivisjon så er det bedre at Vidar får spille fra start.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jul 10, 17:15

Kjedelig for Agim, sliter mye med skader. Han slet jo med det samme låret hjemme mot Sogndal. Det stivnet rett og slett uten at man fant årsaken til det. Hvis dette er et vedvarende problem ville jeg som trener valgt en spiller som vil kunne fullføre kampen med stor sikkerhet, ergo Vidar.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jul 10, 17:16

Han holdt i 70 minutter. Sliter med kramper i lårene.

Mot Sogndal holdt han 50 minutter, så 20 minutter lengre for FFK 2 er bra. Forhåpentligvis blir han kvitt krampene, slik at han kan spille hele kamper fremover.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 jul 10, 17:38

Selvfølgelig var det 70 minutter. Leste feil tid på byttene i referatet. Var Bertelsen som gikk ut etter 50 minutter.

Uansett, så er jeg ikke veldig klar for å hive innpå Agim fra start når han sliter slik kramper.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 jul 10, 18:09

Opprinnelig postet av Rey

Selvfølgelig var det 70 minutter. Leste feil tid på byttene i referatet. Var Bertelsen som gikk ut etter 50 minutter.

Uansett, så er jeg ikke veldig klar for å hive innpå Agim fra start når han sliter slik kramper.

Hvorfor ikke? Er da ikke noe problem å bytte han ut etter 70 min mot Tromsdalen også. Hvis krampene først kommer godt ut i andre omgang ser jeg ikke helt problemet. Er dette noe han sliter med hele kampen, blir det selvfølgelig noe helt annet.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 jul 10, 18:16

Jeg er i mot forhåndsbestemte bytter. (Greit, det er ikke forhåndsbestemt, men jeg tror sjansen for at han får de krampene mot TUIL er ganske stor). Bytter skal vi ha tilgjengelig for å prøve å snu kampbildet hvis nødvendig og når det er så jevnt som jeg syns det er mellom Agim og Vidar mener jeg at den som har størst sjanse for å fullføre kampen skal spille.

Hvordan er forresten kunstgresset der oppe? Kan det ha noen innvirkning på krampene?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 20 jul 10, 22:48

Ifølge http://idrett.speaker.no/Venue.asp?VenueId=3426 er det kunstgress m/sand, altså ikke det mest moderne dekket...skrekk og gru!


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 jul 10, 23:33

Opprinnelig postet av Pk

Ifølge http://idrett.speaker.no/Venue.asp?VenueId=3426 er det kunstgress m/sand, altså ikke det mest moderne dekket...skrekk og gru!

Leste at de byttet dekket i 2002, og det var det året vi fikk de med gummikuler i Norge. Isåfall idiotisk. Rart at de i det hele tatt får dispensasjon til å spille på det i 1. divisjon nå som det faktisk er ganske ålreite kunstgressbaner å oppdrive.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 jul 10, 15:15

ffksupporter.net blåser en lang marsj i premierefester og hollywoodstjerner, og konsentrer seg heller om det som virkelig betyr noe - adeccoligafotball.

Før kamp Tromsdalen TUIL - FFK: The football kid

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 jul 10, 15:38

Siden det er meldt trivelig vær og temperatur i Tromsø i morgen er det kanskje håp om å se noen av de mer feminine supporterne i dette antrekket her?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.6819342?index=5#image-gallery-content

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 jul 10, 15:58

Opprinnelig postet av Per Egil

Før kamp Tromsdalen TUIL - FFK: The football kid

"Fra treningsfeltet rapporteres det om bare fryd og gammen. Vi har ikke fått meldinger om noe nytt på skadefronten, og tipper at de samme som dengte Bryne starter mot TUIL."

Samtidig slenger dere ut en lagoppstilling der Andersson erstatter Rafn på venstre kant, og det etter at Rafn var "snækkisen" i Før kamp-rapporten?

Har dere fått noen indikasjoner på at Andersson starter istedet for Rafn?

Uansett skal vi slå TUIL i Tromsø uansett om det er Andersson eller Rafn som starter på venstrekanten.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 jul 10, 16:01
Endret: 24 jul 10, 16:02
Endret av: Per Egil

Bra observert av deg, og slurvete klipp-og-lim-feil av meg. Rettet opp nå med Rafn inn for Andersson.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 jul 10, 16:06

Hehe. Så flott da! Smile


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 jul 10, 10:59
Selvom jeg bor bare 35 mil fraTromsø får jeg ikke kjørt dit !!! Vises kampen på nett eller noe annet sted ?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 15 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f