Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Sogndal Onsdag 14.07.2010 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 jul 10, 14:23

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Willy René
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Kan nok være ett utslag av økt konkurranse om plassene fra 1 August at Ramberg hever nivået sitt. Og ingenting er bedre enn det..
Egentlig respektløst overfor Ramberg den uttallelsen din der.
Haha, ja du mener det. Er vel en kjent sak at økt konkurranse øker ytelsen. Vi får inn 3 nye spillere, kan vel også ta med Elvestad så blir det 4. 3 av dem kan vel kalles midtbanespillere, og Rambergs plass kan man trygt si var utsatt ihvertfall før kampen. Respektløst?? Nesten så dumt at jeg nesten ikke gidder kommentere det. Men da kan vel nesten enhver spillerbørs, eller kritikk av en spillers innsats i en enkeltkamp kalles respektløse. Hvis ikke alt er fint, og alle like gode hver gang da. Men da blir vel både diskusjonsforumer og spillebørser noe kjedelig??? Eller...

Le gjerne du og si gjerne at jeg har dumme kommentarer, men jeg kan jo utdype litt hva jeg mener.

Jeg synes du tar feil når du hentyder at Ramberg spilte bra i går grunnet kommende konkurranse om plassen på laget. Jeg mener det er helt andre årsaker til hans gode spill, bl.a. det faktum at laget som helhet stod frem som et spillende lag, helt fra midtstopper og backplass og gjennom midtbanen. En spiller som Ramberg gjør seg vel ikke på et lag som driver med "kælking".

Og så har vi det med selvtillitt å gjøre, det er noe man ikke kan kjøpe seg, det bygger man opp, da særlig via prestasjoner. FFK fremstod i går som et lag med flyt og rytme, med glimrende pasningsspill via midtbanen og god samhandling og bevegelse.

Jeg er ikke overrasket over at Ramberg fremstod som en midtbaneelegant da. Jeg tør derfor påstå at kommende konkurranse om plassen ikke hadde noe med hans gode spill å gjøre.

Jeg mener fortsatt at det var litt respektløs kommentar du hadde, den holdning du der tilla Ramberg passer egentlig ikke på ham, som den seriøse person han er, en hederskar egentlig.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 jul 10, 15:38

Høydepunktene fra kampen

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jul 10, 05:57

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kjell-H

El så kan odi og Dino få prøve seg mer.De gutta blir ikke bedre av å slite benken hvertfall!

I og med at Odi er på Hamar og spiller Jet-turnering, så får vi nok ikke se han. Regner derfor med følgende lag:

Staw

Shabani, Raio, Ophaug, Wallace

Valencia, Ramberg, Thomassen, Andersson

Askar, Borges

Rafn jr. har hatt to svakere kamper på rad nå og er, etter det diverse nettartikler har skrevet, ikke helt 100% etter skaden. Hvis Andersson er kvitt skaden  sin, regner jeg derfor med at han spiller i stedet for Rafn. Rafn har også spilt sine beste kamper på høyresiden, men den virker det som Valencia nå har fått.

Ellers håper jeg at vi kan bruke Elvestad litt mer enn 10 minutter. Vil veldig gjerne at han lykkes.

Det er synd at vi har så dårlig konkurranse om spissplassene, at vi har kun Askar og Borges som kan spille spisser.

De har jo bevis at de ikke holder mål som spisser. Det er ikke tvil om at Tegstrøm er savnet som en utfordrer til de.

 

,


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 jul 10, 00:44

Ramberg leverte en sjeldent god kamp og bør starte mot Sogndal fremfor Elvestad.

Staw

Askar   Ophaug  Piiroja   Wallace

Valencia  Ramberg  Thomassen  Rafn

Borges

Odi

Benk: masalin, shabani, becken, elvestad, andersson.

Tegan og mulac er skadet.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340