Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League 2010/11

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 10, 10:35
Endret: 04 aug 10, 12:13
Endret av: Per Egil

her er linken

Man Utd - Newcastle i første kamp.  

Liverpool - Arsenal en meget spennende første kamp.

hva syns dere om oppsettet ?

noen som gleder seg ?

 

Mod (Per Egil): Jeg endret overskriften så tråden kan omfatte hele Premier League-sesongen.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 17 jun 10, 10:52

Litt artig at United får Newcastle hjemme i første kamp igjen - det var også åpningskampen i august 2008 (den endte 1-1, og derfra gikk det kun nedover for skjærene). Så ender den 1-1 er det bare for Toon Army å forberede seg på snarlig gjensyn med The Championship.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 10, 13:04

blir spennede og se om united kan ta seieren i år. selv om jeg ikke heier på liverpool blir det spennende og se om dem løfter seg etter tragisk sessong og med ny trener

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 17 jun 10, 14:14

Opprinnelig postet av keiko99

blir spennede og se om united kan ta seieren i år. selv om jeg ikke heier på liverpool blir det spennende og se om dem løfter seg etter tragisk sessong og med ny trener

Liverpool taper ihvertfall den første kampen. Det blir stor stas. Smile


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 jun 10, 14:22
Endret: 17 jun 10, 14:22
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Plankekæll

Liverpool taper ihvertfall den første kampen. Det blir stor stas. Smile

Det blir stor stas. Cool

Ser også at Arsenal har fått de fleste viktige kampene borte før jul. Liverpool, Chelsea, City, Everton, Villa og Man. united er alle bortekamper før jul.

Fint for sesonginnspurten det..


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 jun 10, 14:29

Opprinnelig postet av keiko99

Man Utd - Newcastle i første kamp.  

 

Greit å få Newcastle i første kamp, bør bli 3 poeng.

 

Opprinnelig postet av keiko99

Liverpool - Arsenal en meget spennende første kamp.

To helt greie lag, som ikke kommer på topp 3 kommende sesong. Bryr meg lite hvem som vinner denne kampen.

Opprinnelig postet av keiko99

hva syns dere om oppsettet ?

United bør ha 9 poeng etter de 3 første rundene. Kommer til å stå mellom Chelsea og United i år også.

Opprinnelig postet av keiko99

noen som gleder seg ?

Jeg gleder meg Smile


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 jun 10, 14:30

Opprinnelig postet av Knuty

Det blir stor stas. Cool

Ser også at Arsenal har fått de fleste viktige kampene borte før jul. Liverpool, Chelsea, City, Everton, Villa og Man. united er alle bortekamper før jul.

Fint for sesonginnspurten det..

Ja fint å være hekta av før sesonginnspurtenWink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 jun 10, 14:40
Endret: 17 jun 10, 14:41
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ja fint å være hekta av før sesonginnspurtenWink

Hehe... Det er det nok en fare for ja.

Jeg ser ikke på arsenal som noen reell gullkandidat uansett. Som vanlig, så står det mellom united og chelsea også neste sesong tenker jeg..


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 17 jun 10, 19:29
Skal sammen med noen kollegaer til London helga 10. til 12.september. Satser på lørdagskamp da vi skal hjem på søndag kveld. Er det noen her inne som tror eller vet når de setter opp hvem som spiller lørdag og søndag? Akkurat nå er alle kampene satt opp lørdag, men det er vel utopi at alle kampene går lørdag?

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 jun 10, 20:19
Endret: 17 jun 10, 20:20
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Skal sammen med noen kollegaer til London helga 10. til 12.september. Satser på lørdagskamp da vi skal hjem på søndag kveld. Er det noen her inne som tror eller vet når de setter opp hvem som spiller lørdag og søndag? Akkurat nå er alle kampene satt opp lørdag, men det er vel utopi at alle kampene går lørdag?

Her er jeg på tynn is, men innbiller meg at det i samarbeid med tv-selskapene opereres med en seks ukers frist for å flytte kampene. Med andre ord, kampen kan bli flyttet, men ikke etter seks uker før opprinnelig kampdato.

Sikkert noen som kan bekrefte dette..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 jun 10, 10:46

Opprinnelig postet av keiko99

blir spennede og se om united kan ta seieren i år. selv om jeg ikke heier på liverpool blir det spennende og se om dem løfter seg etter tragisk sessong og med ny trener

Jeg tror ikke det. Det faktum at de ikke spiller CL kommende sesong, gjør at de største profilene neppe vil gå dit nå, dermed er de nødt til å kjøpe smart dersom de vil forsterke laget. De har heller ikke de økonomiske musklene til å konkurrere med Chelsea og Man City om nye spillere.

Skal Liverpool igjen bli en tittelkandidat, må de ha flaks med den nye manageren, hvem nå enn det blir. Han må rett og slett være i stand til å få mer ut av de spillerne de har i dag. Og skulle det gå så "ille" at noen legger inn et bud de ikke har råd til å si nei til, for Fernando Torres, så vil det gå enda lenger tid.

Hvis Liverpool blander seg i kampen om tittelen i 2010/2011-sesongen så blir jeg mildt sagt imponert over manageren.

Jeg tipper dem på en femteplass. Tror Man City, Tottenham, Liverpool og ARsenal gjør opp om plassene fra 3 til 6. Aston Villa hadde sin beste sesong siden 90-tallet, og må følge opp dersom de skal blande seg her. Er også spent på om Everton kan være med fra start denne sesongen, de hadde fort kjempet om fjerdeplass i vår de også om de hadde startet godt i 2009.

Jeg er ikke så veldig optimistisk på Man Utds vegne for tittelkampen i år. Man er avhengig av at enten samspillet mellom Rooney og Berbatov begynner å fungere skikkelig, eller at en av de yngre spissene slår gjennom. Både Welbeck og Macheda slet med skader sist sesong og har dermed stagnert etter den gode våren 2009.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jun 10, 14:11

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg er ikke så veldig optimistisk på Man Utds vegne for tittelkampen i år. Man er avhengig av at enten samspillet mellom Rooney og Berbatov begynner å fungere skikkelig, eller at en av de yngre spissene slår gjennom. Både Welbeck og Macheda slet med skader sist sesong og har dermed stagnert etter den gode våren 2009.

Helt enig med deg. Skal bli tøft å ta serien i år, Chelsea er som vanlig min favoritt på forhånd. Men etter min mening er ikke spissene det største problemet. Laget skriker etter en kreativ og god sentral midtbanespiller. Carrick er etter min mening alt for variabel, og i fjor var han for det meste svak. Anderson kan selvfølgelig ta steget, men virker ikke som han skal få den helt store tilliten av Fergie ennå. Fletcher er en klassespiller, men trenger en mer kreativ spiller ved siden av seg.

City kommer også til å bli solide i år, så det må jobbes for å komme topp 2 denne sesongen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 jun 10, 17:10

Så lenge Rooney leverer varene, så har vi ikke noe spissproblem, men han kan ikke spille alle kampene. Vi er avhengige av at i det minste én av de andre leverer en bedre sesong enn sist.

Ellers er jeg enig i at det kreative på midtbanen har lidd. I de kampene hvor Scholes har hatt dagen har han tatt seg av det med sitt gode blikk og fantastiske pasningsfot, men det var jo meningen at Carrick på sikt skulle ta over den rollen. Sist sesong var han nærmest usynlig. Året før var han knallgod.

Fletcher er kvalitet tvers gjennom, men han er først og fremst ryddemann. Jeg er stemt for at Carrick får høstsesongen for å bevise sin kvalitet, men om han ikke er tilbake til 08/09-nivå innen jul så må det inn en ny mann. Hvis penga fins.

Det er visstnok spekulasjoner om Joe Cole. Hadde ikke vært meg imot, jeg ønsket ham til United allerede mens han var Hammers-spiller. I og med at han eventuelt kommer på bosman, så skal det vel gå an å innfri lønnskravet også.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jun 10, 17:29

Har hørt samme ryktene som deg om Cole. Håper også han kommer, pga han er en helt annen type kant enn de vi har fra før. Kreativ og fin framover på banen. Kan også brukes som hengende spiss i de kampene vi kun bruker Rooney på topp.

Må nesten hente inn spillere på free transfer ja, for har hørt at klubben sliter enormt med økonomien. Kommer nok ingen dyre kjøp i år heller, og det syns jeg egentlig er like greit!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jun 10, 17:55

er dette 5 topp lag ?

Chelsea

man.untd

arsenal

man.city

Tottenham

ikke tenk på hvordan dem er satt opp.. jeg ville vel satt man.untd først hehe..bare ble sånn jeg skrev dette...

hvem andre lag vil være topp 5

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 jun 10, 18:15

Everton, Liverpool og Aston Villa kan utfordre disse. Tottenham er et usikkert kort, fjerdeplassen i år er tross alt det beste de har gjort siden langt nedpå nittitallet.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 10, 01:14

ja tottenham har alltid vært ett yoyo lag opp og ned hehe..

jeg så da spania spilte så var det en supporter i spania som hadde ett skilt der det sto: torres til man.untd... ja takk Laughing

 

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 10, 14:45

Roy Hodgson er Liverpools nye manager.

hvordan tror dere det vil bli ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 01 jul 10, 17:35

Opprinnelig postet av Tøfflus

Everton, Liverpool og Aston Villa kan utfordre disse. Tottenham er et usikkert kort, fjerdeplassen i år er tross alt det beste de har gjort siden langt nedpå nittitallet.

 

Nuvel. City er etter de kriteriene et enda usikrere kort.

 

Er skeptisk til at Hodgson kan lede et lag som Liverpool i forhold til et mindre lag som Fulham. Men vi får se, Liverpool trenger CL til neste sesong hvertfall.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 01 jul 10, 21:14

Det er et helt greit poeng. Dog er (dessverre) Man City på en jevnt oppadgående kurve. Med mindre sjeikene plutselig struper krana så vil de kunne forsterke ytterligere, og brukes penga klokt så er jeg ganske sikker på at de vil være topp 4 i sesongen som kommer. Tottenham har riktignok mulighet til å lokke spillere med Champions League om de klarer å kvalifisere seg, men det spørs om en enkelt sesong med CL frister mer enn en fetere lønningspose og gode muligheter for CL i flere år framover.

Tottenham har dessuten hatt en lei tendens til å gjøre en god sesong for så å følge opp med retur til "mid table obscurity".

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340