Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad FK - Strømmen IF (Søndag 09. mai 18:00)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 09 mai 10, 20:23

Uansett hvordan man snur og vender på det, så har vi nå tre seire, tre uavgjort og ett tap på de første sju. Er helt enig i at det er mye å ønske seg når det gjelder spillet, men resultatmessig har vi lite å klage på. 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 mai 10, 20:48

Syns mange er undøvrndig negative her. KOM DERE PÅ STADION!!!! ikke sitt her på et forum og klag.

Vi tok en viktig seier, vi jobbet godt for den og jeg skal til og med Skryte av ramberg Surprised.

Det så virkelig ut til at gutta var nærvøse foran mål, og med den seieren og til og med et møkka mål til oss Tongue out

Jeg syns dette var full fortjent. Selv om det er mye forsatt kan rettes på Laughing


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 mai 10, 20:58

Opprinnelig postet av Plankehue

Syns mange er undøvrndig negative her. KOM DERE PÅ STADION!!!! ikke sitt her på et forum og klag.

Vi tok en viktig seier, vi jobbet godt for den og jeg skal til og med Skryte av ramberg Surprised.

Det så virkelig ut til at gutta var nærvøse foran mål, og med den seieren og til og med et møkka mål til oss Tongue out

Jeg syns dette var full fortjent. Selv om det er mye forsatt kan rettes på Laughing

Kan ikke være mer enig!!!!!!!!!!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 09 mai 10, 19:51

Ramberg er absolutt mer med idag. Jeg har aldri nevnt noe om hvilke spillere som bør spille, men dette her er ikke bra nok mot et så svakt lag som Strømmen. Jeg har forsatt mine mejinger om trener og apparatet rundt. De skal jeg denne gangen holde for meg selv, men fy f... så trist det er å se på. Mer sier jeg ikke for da kommer vel to av "yppersteprestene" her inne med diverse hogg.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 mai 10, 19:52

Hva skal man si? Takk for 3 poeng og litt bedre spill. Men som vanlig stopper det opp ved 16 m. Hvor blir det av faendivolsken foran kassa som skal til for å score?   Bortsett fra FFK selv, har jeg ikke sett et så dårlig lag som Strømmen på stadion, og det er pinlig å se hvordan vi legger oss bakpå med en gang vi scorer..

Hvorfor ikke presse på for å punktere kampen?  I stedet får gutta panikk og  gjør det vanskelig for seg selv..

Mitt største ønske for neste helg er uansett å få andersson på benken..  

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 09 mai 10, 18:32

Så langt syns jeg Shabani har klart seg meget bra på høyreback, virker mer offensivt anlagt enn Martinsen. Men FFK bør forsøke å involvere høyresida mer i angrepet, veldig mye går via Andersson på venstre. Føler det blir farligere hvis Askar kommer rundt og FFK kan fylle opp i boksen med Borges, Andersson, Ramberg og Odi.

Ellers var jo langskuddet til Thomassen tidenes skudd. Var Ahlsen og Prytz-klasse over den!

---------------------------

I must confess, I was born at a very early age.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 mai 10, 18:40

hvorfor får andersson lov til å spille gang på gang??  Yell

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 mai 10, 20:50

Opprinnelig postet av Husgutt

hater flishaugenYell greit å synge mot de en gang, men ørten ganger. har jo helt sluttet å synge mot hoved..

 

edit; på'n igjen

 

Syns det er kjempe koslig jeg at vi synger fram og til bake med Flisehaugen. Det er POKKER meg daut fra de andre tribunene på stadion.

 


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 09 mai 10, 23:34

Opprinnelig postet av Plankehue

Syns det er kjempe koslig jeg at vi synger fram og til bake med Flisehaugen. Det er POKKER meg daut fra de andre tribunene på stadion.

 

Plankehaugen dro igang "Fredrikstad-Fredrikstad" 1 gang i løpet av kampen. Ikke en eneste "røde og hvite..."

Jeg trur dere får starte med dere selv der, ass.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 mai 10, 15:42
Endret: 10 mai 10, 15:45
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av Plankehue

Syns det er kjempe koslig jeg at vi synger fram og til bake med Flisehaugen. Det er POKKER meg daut fra de andre tribunene på stadion.

 

Plankehaugen dro igang "Fredrikstad-Fredrikstad" 1 gang i løpet av kampen. Ikke en eneste "røde og hvite..."

Jeg trur dere får starte med dere selv der, ass.

Ser at den kan missforstå. Jeg står på plankehaugen og ikke noe spesielt å klage på det, selv om en del står forstatt Sealed

Men det jeg mente var Andre enn PH og FH. tenker på hovedtribunen og de på venstre siden av PH.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 mai 10, 16:05

Kan ikke fatte og begripe hva Andersson har ut på der å gjøre.. Makan til lat primadonna.. Fikk jo sjansen et par ganger, men viste ikke akkurat goalgetteregenskaper der heller.. Nei, ut på benken Mattias!

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 10 mai 10, 16:38

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av JipJap

Plankehaugen dro igang "Fredrikstad-Fredrikstad" 1 gang i løpet av kampen. Ikke en eneste "røde og hvite..."

Jeg trur dere får starte med dere selv der, ass.

Ser at den kan missforstå. Jeg står på plankehaugen og ikke noe spesielt å klage på det, selv om en del står forstatt Sealed

Men det jeg mente var Andre enn PH og FH. tenker på hovedtribunen og de på venstre siden av PH.

Tror du misforstod JipJap.

Det ble ikke dratt i gang mot hovedtribunen fra Plankehaugen en eneste gang i går. Flishaugen gjorde det en gang, men ikke Plankehaugen. Slik jeg forstod JipJap var det det han klagde på og jeg er helt enig med ham. Vi som er på hovedtribunen  må dras i gang og det ble ikke gjort i går.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 10 mai 10, 16:51

Enig. PH burde få med seg langsiden mye mer enn de har gjort i det siste. "Fredrikstad-Fredrikstad" og "røde og hvite..." pleier jo å skape bra trøkk, men i går ble det ikke gjort noen forsøk på å få med hovedtribunen.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 mai 10, 18:36

ok. Tongue out


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 mai 10, 18:42

Opprinnelig postet av Gonzales

Enig. PH burde få med seg langsiden mye mer enn de har gjort i det siste. "Fredrikstad-Fredrikstad" og "røde og hvite..." pleier jo å skape bra trøkk, men i går ble det ikke gjort noen forsøk på å få med hovedtribunen.

 

Vi prøvde det i forrige hjemmekamp, men iom at Flishaugen er nærmere, blir det umulig å forholde seg til både flishaugen og hovedtribunen samtidig, da må i tiflelle FH være stille, noe som ikke er lett å få til....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 mai 10, 19:05

hadde bare resten av ph vært like ivrige som flishaugen..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 mai 10, 19:17

Noen som vet tilskuertallet i denne kampen?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 mai 10, 20:35

Opprinnelig postet av Knuty

Noen som vet tilskuertallet i denne kampen?

ca 5400

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 10 mai 10, 20:42

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Knuty

Noen som vet tilskuertallet i denne kampen?

ca 5400

Ble det ikke oppgitt at det var ca 5900?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 10 mai 10, 20:48

Opprinnelig postet av Gonzales

Ble det ikke oppgitt at det var ca 5900?

Stemmer det. 5937 for å være eksakt Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340