Husk meg
Brukernavn
Passord

FBK spiller i Postenligaen neste år!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 apr 10, 20:22

Gratulerer så masse, moro å ha et topplag i håndball neste sesong!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 apr 10, 20:53

Gratulerer til håndballjentene våres ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 apr 10, 20:58

Da er vi hvertfall bedre enn særp i noe!  Tongue out

Grættis jenter!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 apr 10, 22:55

Er det en realistisk sjanse for at de kan forsterke nok til å holde seg der denne gangen da? Sist gang gikk det vel temmelig galt?

Ikke negativt ment, jeg har bare veldig lite greie på potensialet til denne klubben..


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 apr 10, 23:02

Opprinnelig postet av Knuty

Er det en realistisk sjanse for at de kan forsterke nok til å holde seg der denne gangen da? Sist gang gikk det vel temmelig galt?

Ikke negativt ment, jeg har bare veldig lite greie på potensialet til denne klubben..

"Sist gang"...... Har det vær noen forrige gang da? Dette er jo første gang vel!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 apr 10, 23:10
Endret: 28 apr 10, 23:18
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Willy René

"Sist gang"...... Har det vær noen forrige gang da? Dette er jo første gang vel!

Som sagt, der ser du hvor mye jeg vet. Jeg innbilte meg de hadde rykket ned for ikke så mange år siden..  My bad. Laughing

Edit: Ser nå at det var så lenge siden som 03/04 sesongen de spilte i eliteserien.

Uansett, spørsmålet mitt står fortsatt.. Har de økonomi/attraktivitet til å forsterke det som skal til tror dere som har greie på klubben?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 apr 10, 00:06

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Willy René

"Sist gang"...... Har det vær noen forrige gang da? Dette er jo første gang vel!

Som sagt, der ser du hvor mye jeg vet. Jeg innbilte meg de hadde rykket ned for ikke så mange år siden..  My bad. Laughing

Edit: Ser nå at det var så lenge siden som 03/04 sesongen de spilte i eliteserien.

Uansett, spørsmålet mitt står fortsatt.. Har de økonomi/attraktivitet til å forsterke det som skal til tror dere som har greie på klubben?

Økonomi/attraktivitet skapes vel kun av sportslig framgang?

Det har ikke vært eliteseriehåndball i Frstad siden Skjebergjentene spilte i Kongstenhallen og det er langt tilbake i forrige årtusen.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 apr 10, 00:14
Endret: 29 apr 10, 00:20
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Willy René

Det har ikke vært eliteseriehåndball i Frstad siden Skjebergjentene spilte i Kongstenhallen og det er langt tilbake i forrige årtusen.

I følge FBK sine egne nettsider, så (jeg siterer) "Laget har siden oppstarten 2000/2001 spilt i 1. divisjon med unntak av 1 sesong i eliteserien; 2003/2004.". Så det du sier der er jeg ikke med på.

 

Ellers er jeg selvsagt helt enig i at økonomi og attraktivitet kan skapes av sportslig fremgang. Likevel må det jo relativt omfattende endringer til raskt, for å takle opprykket.

Derfor er jeg nysgjerrig på om klubben har ressurser til å finansiere en forsterkning av spillerstallen per i dag, for å bedre takle overgangen til eliteseriespill. Som plankekæll sier under her, sist gang de spilte i eliten gikk det skikkelig galt. Nivåforskjellen er nok relativt stor.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 apr 10, 00:17

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 apr 10, 02:23

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Willy René

Det har ikke vært eliteseriehåndball i Frstad siden Skjebergjentene spilte i Kongstenhallen og det er langt tilbake i forrige årtusen.

 

I følge FBK sine egne nettsider, så (jeg siterer) "Laget har siden oppstarten 2000/2001 spilt i 1. divisjon med unntak av 1 sesong i eliteserien; 2003/2004.". Så det du sier der er jeg ikke med på.

Selv jeg husker at FBK spilte i øverste divisjon for ikke sååå lenge siden, så det stemmer nok det du skriver her. Willy bommer jo grovt på Skjerberg også, de spilte også i toppdivisjonen i 03/04 (og kanskje senere) og ikke langt tilbake i forrige årtusen ;)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 apr 10, 07:41

Gratulerer med opprykket jenter! Blir spennende å se hva som blir gjort for at laget skal holde seg der oppe. Nivåforskjellen er nok ganske stor.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 apr 10, 07:58

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Willy René

Det har ikke vært eliteseriehåndball i Frstad siden Skjebergjentene spilte i Kongstenhallen og det er langt tilbake i forrige årtusen.

I følge FBK sine egne nettsider, så (jeg siterer) "Laget har siden oppstarten 2000/2001 spilt i 1. divisjon med unntak av 1 sesong i eliteserien; 2003/2004.". Så det du sier der er jeg ikke med på.

 

Ellers er jeg selvsagt helt enig i at økonomi og attraktivitet kan skapes av sportslig fremgang. Likevel må det jo relativt omfattende endringer til raskt, for å takle opprykket.

Derfor er jeg nysgjerrig på om klubben har ressurser til å finansiere en forsterkning av spillerstallen per i dag, for å bedre takle overgangen til eliteseriespill. Som plankekæll sier under her, sist gang de spilte i eliten gikk det skikkelig galt. Nivåforskjellen er nok relativt stor.

Hi-hi og He-he og flau kremtEmbarassed

Jeg har visstnok ikke mastergrad i håndball neiFrownWink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 08:35

Opprinnelig postet av Willy

Jeg har visstnok ikke mastergrad i håndball nei.

Hehe - tror ikke Knuty har det heller. Han bare leste litt.... Tongue out

 

Uansett: Gratulerer jenter! Utrolig artig. Håper de holder seg der da. Fredrikstad blir jo en sportens by det nå..

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 apr 10, 11:32

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Willy

Jeg har visstnok ikke mastergrad i håndball nei.

Hehe - tror ikke Knuty har det heller. Han bare leste litt.... Tongue out

 

Uansett: Gratulerer jenter! Utrolig artig. Håper de holder seg der da. Fredrikstad blir jo en sportens by det nå..

Gratulerer fra meg også.

Fredrikstad er ikke en sportens by ennå, ikke før til høsten når opprykket til tippeligaen er klar og "pokalen løftas høyt på Ullevaal"!

Drømme.......drømme.......sukk ..........sukk

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 15:27

Vi har røttene og tradisjonene vett, men blir jo for real når vi rykker opp igjen.

Pokalen skal løftes igjen den! Dette kommer til å bli drit bra.

Eneste som mangler nå er et uteliv i Fredrikstad by... Sealed

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340