Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg08 - FFK 11.4.10

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 apr 10, 18:29
Endret: 11 apr 10, 18:31
Endret av: ffk-4ever

For og oppsummere det Lemmy egentlig mener. Laget er for dårlig


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 apr 10, 18:31
Endret: 11 apr 10, 18:32
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis ikke jeg tar helt feil har FFK aldri vunnet en seriekamp på kunstgress. Det er i såfall en imponerende prestasjon.

Noen som kan bekrefte om jeg tar feil?


Seieren borte mot Tromsø i 2008 var vår første på kunstgress i seriesammenheng noensinne.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 apr 10, 18:31

Oki, vi har 28 kamper igjen, og folket snakker om at vi ikke rykker opp. Aune sa sist kamp at vi ikke kommer til å cruise gjennom Adeccoligaen at det kom til å bli mange vanskelige kamper. Tror han vet hva han snakker om der. Sarpsborg 08 ble en av dem, og det regnet jeg med fra før kampen startet.

Tilbake til kampen, første omgang så syns jeg FFK hang mye etter, sto mye stille og ikke fikk til stort, Sarpsborg var effektive og klarte å score på de to store sjansene som de hadde.

I pausen tror jeg aune og jønsson har prata litt med guttane, da var det omvendt. Sarpsborg 08 hang mye etter og klarte ikke å få det til, FFK styrte det meste. S08 hadde en stor sjanse og den scoret de på. Jeg skrev på min profil at jeg syns S08 vant ufortjent, men det er nå scoringer som teller og ikke banespillet :P Så må nok gi meg der.. hehe :P

Synes til neste kamp at vi skal prøve Masalin i kampen mot Mjøndalen, Lasse Staw synes jeg virka meget usikker idag. Forsvaret synes jeg gjorde en god jobb, markeingssvikt på Hoås og tabbe av Staw på 2 - 0. Tegstrøm og Andersson synes jeg ikke fikk til noe som helst og vi fikk en deja vu på kampen som gikk 6 november i høst.

Tror vi kommer sterkere tilbake mot Mjøndalen, håper supporterne klarer å fylle stadion og heie guttane frem! Og legge bak oss det forsmedelige tapet her.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 apr 10, 18:32
Endret: 11 apr 10, 18:33
Endret av: Lemmy

Nei, da har du lest feil ffk 4-ever.

Laget er mer enn godt nok til opprykk, det trengs bare noen justeringer til. Hvis Askar hadde vært på samme nivå som i fjor, Andersson likte effektiv, Tegström så god som han var i Hønefoss og Ophaug der han var i fjor hadde vi vunnet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 apr 10, 18:33

Opprinnelig postet av Rey

Du tar feil. Har ihvertfall vunnet borte mot Tromsø

Dæven, stemmer det! Jeg tror det er den eneste også.  Smile


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 11 apr 10, 18:36

Ikke få panikk og snakk om nedrykk og "ikke opprykk" allerede. Sarpsborg borte sammen med Sogndal og Bodø borte, er sesongens vanskeligste kamper. Husk at det er 28 kamper igjen og Haugesund vant adeccoen ifjor med 8 tap.

Vi får ta med en positiv 2.omgang og slå Mjøndalen neste helg. Dette klarer vi!!

---------------------------

"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 apr 10, 18:46

drit skuffa

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 11 apr 10, 18:47

Detta var flaut ja.

- Vi slipper inn 3 mål
- Alle er ifra tidligere FFK spillere.
- Vi drar på oss masse unødvendige gule kort.
- Vi klarer ikke score på sjansene våre.
- Vi slår langt store deler av kampen.
- Vi sender Piiroja frem på slutten. (Kan vi seriøst stoppe med dette? Send heller Wallace frem på kanten, Rafn inn i midten og Ophaug - Piiroja - Martinsen bak.)
- Noen forbanna fehuer i FFK-marsjen presterer det de gjør.

Men det flaueste av alt (ved siden av bråket ved Dickens) er at supportere her inne begynner å ønske trenerbytte, klage på at spillerne er ubrukelige og snakke om nedrykk. Fantastisk by vi lever i.

Heldigvis var dette snakk om 2. serierunde og ikke kvalifisering til tippeligaen. Nå har vi 28 kamper til på å sikre opprykket, og det skjer ikke hvis vi supportere skal sitte her og slenge dritt.

"Every hero has a weakness. Superman has kryptonite. Indiana Jones has snakes."
Vålerenga hadde(?) Lyn. Vi har tydeligvis FC Pæddekummen United.

Det er bare å legge dette bak seg og se frem til neste serierunde... Mjøndalen skal vi slå!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 apr 10, 18:48

Det er ikke poentapet som svir mest. Det er innstillingen til diss spillerne. Med en slik innstillig går dette til helvete. De startet ræva mot Alta men hadde flaks med 2 raske. I dag er det slik igjen, men denne gangen får vi to i trynet.

Og hva med Lasse Staw?? Starter denne sesongen som i fjor. Vi kan ikke ha en keeper som er så ujevn. Det blir for mye poengtap av slikt.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 apr 10, 18:55

Opprinnelig postet av Topscorer

Det er ikke poentapet som svir mest. Det er innstillingen til diss spillerne. Med en slik innstillig går dette til helvete. De startet ræva mot Alta men hadde flaks med 2 raske. I dag er det slik igjen, men denne gangen får vi to i trynet.

 

 

Godt poeng der!Er andre runde så 3 poeng tap er ikke det værste men innstilingen til gutta er helt på trynet og nå har særp tråkka på oss 2 ganger!!!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 apr 10, 18:55
Endret: 11 apr 10, 19:36
Endret av: ffk1903

Skylt nedover Sarpefossen, og det er i grunn alt jeg gidder å ofre på denne kampen nå. 3-0 er flaut, i hvert fall når det er fortjent i tillegg. Hvis kunstgresset var årsaken i dag, så blir jeg regelrett skremt. Da har vi mange tunge bortekamper i møte denne sesongen.

Spillerhumøret og gleden må rett og slett ut på gress/plastikkmatten. Spillerne må være mer profesjonelle enn å la et par tvilsomme dommeravgjørelser gjøre at de mister fokus på det de skal gjøre. Hadde laget hatt selvtillit så hadde de ikke prestert å gjøre så mange feil, verken i forsvar eller i angrep. Der har Aune en stor jobb foran seg. Nå har spillerne fått det slik de ønsker. Nordlie og Henriksen ut, og Aune-kompisen inn. Da får de begynne å vise at de er takknemlig på banen også.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 11 apr 10, 19:20

Jeg er mild sagt skuffa som alle på dette forumet, men jeg tror at vi og spillerne må se det i øya at dette vil bli hverdagen for FFK fremmover, vi er de store favoritene som alle vil slå. skjortearmene må brettes,"killerinstinkt" og fighting spirit, blir like viktig som talent og klasse.

 I 2 omgang viste gutta noe av dette, det gir håp for fremtiden. Folk var veldig flinke til å se bak resultatet etter kampen mot Alta, de fleste på forumet mente at seieren var flaterende. Likeledes må vi se bak resultatene etter denne matchen, kampen var jevn, en dyktig målvakt, udyktige FFK spillere og manglende flaks bidrar til de store sifrene.

Noe som bekymrer meg mye er at den grufulle bortestatistikken til FFK bare forsetter, bedrer ikke den seg så tror jeg ikke FFK blir å finne i toppen. Jeg er også bekymret for den sentrale midtbanen til FFK, den mangler agresivitet og forflytter seg ikke fort nok, vi mangler helt klart et defensivt anker, ala Wehrman på sitt beste, Annan i RBK eller Henning Hauger i Stabæk. Borges er en glimrende spiller, men han er ikke skapt for den rollen, Ramberg holder rett og slett ikke mål, det har jeg ment i flere år(får vel nå kjeft for å mobbe enkeltspillere!)

Til de som allerede har begynt å gnåle om trenerbytte har jeg ikke noe annet å si enn god bedring!!

---------------------------

alexx


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 11 apr 10, 19:25

Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å fatte at Sarpsborg egentlig er en mye bedre klubb spillmessig enn FFK per dags dato. Det er fortsatt mange andre kamper, og opprykk er fortsatt fult mulig. Ikke noe vits i å dømme laget langt ned i jorda pga et tap. Dette tapet kunne liksågreit kommet mot hvilket som helst annet lag.

Neste kamp vinner vi ;-)

---------------------------

---------------
- E.D. #9 -
---------------


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 apr 10, 19:36

Se på tabell gutta:

Vi ligger a poeng i forhold til kvalifiseringCool


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 apr 10, 19:39

Glimt og Moss ser ut til å tape de også ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 apr 10, 19:45

Opprinnelig postet av ffk1903

Skylt nedover Sarpefossen,

... og her kommer ffksupporter.nets spillerbørs:

http://www.ffksupporter.net/spillere/bors/4614/

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 apr 10, 19:52

idiotisk kommentar tidligere om at det ikke blir opprykk. Skal kjempe oss til dette her!

Nok kommentarer om dagens spill så det gidder jeg ikke skrive mer om.. Har masse kamper igjen, selvom det blir tap i dag!

---------------------------

2010: The new era begins.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 apr 10, 20:01

Vi skaper jo mange sjanser, men kalrer ikke å score på de og jeg lurer på hvorfor ikke Aune gjør noen trekk og jeg lurer videre på hvorfor vi bruker Tegstrøm.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 apr 10, 20:07

Opprinnelig postet av Erikk

Vi skaper jo mange sjanser, men kalrer ikke å score på de og jeg lurer på hvorfor ikke Aune gjør noen trekk og jeg lurer videre på hvorfor vi bruker Tegstrøm.

Å bruke to så tafatte spisser sammen på banen funker hvertfall ikke. Min drøm er at en desperat klubb slenger 5 millioner på bordet og kjøper Andersson. Da hadde jeg jublet høyt og lenge! 

Det jeg mener er at vi trenger en bevegelig spiss ala Tarik. Synd det gikk skeis med vår kamerunske venn. Han kunne vi virkelig trengt nå.

I samme slengen vil jeg prøve meg på en lagoppstilling til neste kamp:

Jon Masalin

Agim Shabani - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Amin Askar - Celso Borges - Joachim Thomassen - Simen Rafn

Alex Valencia - Andreas Tegström

Man er bare nødt for å gjøre noe når enkelte spillere presterer så dårlig.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 apr 10, 20:08

Tror nok dette er den vanskeligste kampen i år.

Kan vel ikke påstå at jeg er noen stor optimist, men tror uansett mulighetene for opprykk er veldig store.

Mye avhenger av å vinne "hverdagskampene" Lag som Moss og Sarpsborg kan faktisk bli tøffe. Her kommer i stor grad følelser før ferdigheter og Fredrikstad har lenge hatt en "fobi" når det gjelder lag som betyr litt mer enn en vanlig motstander.

Deppa, men tror deff på bedre tider...

---------------------------

cupmester 06, uten tromme



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f