Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg08 - FFK 11.4.10

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 apr 10, 17:43

Det ihvertfall bedre enn å ikke gjøre noenting....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 apr 10, 17:46

Det er sant. Men når det er sagt spiller FFK helt ok nå.

Forøvrig burde Askar vært sendt i dusjen med iskaldt vann!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 11 apr 10, 17:47

Måtte jo være Trulsen som scora og da

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 apr 10, 17:47
Endret: 11 apr 10, 17:48
Endret av: Knuty

Flott..


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 apr 10, 17:48

FANTASTISK! fyfaen.. Godt vi har målscorere i klubben!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 11 apr 10, 17:49

Flaut å slippe inn 3 mål, uten at vi får uttelling på våre sjangser. Skremmende!

---------------------------

Marching on together!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 apr 10, 17:50

Alle tre målscorerne til Sarpsborg er vrakgods fra FFK, pinlig!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 apr 10, 17:51

jeg går og gjemmer meg under en stein..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 11 apr 10, 17:51

Der ordnet Askar 3-0 istede for 2-1

Aune har en håpløs jobb med den stallen han har.

Når Tregstrom labber rundt i 90 minutter og ikke gjør mer ut av de sjangsene han får, begynner jeg å tvile på om vil lykke for oss overhodet.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 apr 10, 17:52

Helt latterlig. Skjer med at tidligere FFK-ere kan score så lett mot oss a?

Og synes vi skal være positive til å bytte. Heller Dino og gi han sjansen enn to svenske idioter som ikke setter noe. Særpe-keeperen står bra, men han er ikke en mur på 244 cm høyde og 732 cm bredde.

 

3-0 blåser det av. Det skal gjøres bedre enn det ass.

---------------------------

2010: The new era begins.


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 11 apr 10, 17:53

Kan man innføre bøter for langpasninger? For det første er det ingen som klarer å slå dem, for det andre så er det ingen som klarer å ta imot, for det tredje så er det ingen løp rundt der ballen detter ned.

Langpasningene er det sikreste tegnet mitt på tap for FFK...

Forøvrig så var andre omgang ok, men vi må klare å skåre på sjanser altså. Andersson og Tegstrøm er altfor stillestående og like spillertyper. Synes sjeldent at Andersson klarer å utnytte farta si. Det kommer jo så klart litt av at han ikke får de pasningene, men...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 apr 10, 17:57

Spillere som Tegström, Ramberg og Andersson må rett og slett gå i seg selv og spørre seg om de virkelig er motivert for dette. For dette var svakt. Løp de mer enn 400 meter tilsammen? Jeg er sjokkert, men dessverre ikke overrasket.

I tillegg pådrar vi oss en haug med gule kort, to stk fullstendig latterlige. Skikkelig proft!!

Kampen sett under ett er det helt jevnt, men Sarp er bedre enn oss i begge 16-meterne. Mye bedre faktisk.

Grattis til Trulsen og Eyde. 


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 apr 10, 17:59

Etter å ha sett denne kampen så kan jeg ihvertfall peke på to ting som slår meg.

Det ene er at forsvarsspilerne våre omtrent aldri klarer å slå en eneste pasning til riktig adresse.

Det andre er at bunn nivået til FFK er utrolig lavt. Klarer vi ikke å ha et høyere bunn nivå enn dette her, så kan vi glemme opprykk.

 

---------------------------

Alltid FFK!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 apr 10, 18:02

Rett og slett patetisk.. Staw er jo usikkerheten selv i mål!! Greit nok så har han noen gode redninger,men virker alikevel altfor nervøs.. 1-0 og 3-0 målet skal han ikke klandres på,men 2-0 målet var det artigfotball-takter over... Så kanskje prøve Masalin i mål neste kamp?

Syntes også det blir for dumt når nesten samtlige spillere skal løpe rundt etter dommeren for å kjefte!

Nei,er bare å nullstille seg og knekke Mjøndalen på stadion igjen...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 apr 10, 18:08

OPPRYKK.....KISS MY ASS.....


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 apr 10, 18:11
Endret: 11 apr 10, 18:15
Endret av: hasse33

To kamper spilt, en seier, et tap....28 eller 29 kamper igjen......Cool

Snakke om opprykk eller ikke opprykk etter to kamper....Håpløst !!

Nå må laget innse at de spiller i Adecco, glem finspillet, tren heller på pasninger for så mye upresist som jeg så i kampen i dag er skremmende


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 apr 10, 18:18

Opprinnelig postet av hasse33

To kamper spilt, en seier, et tap....28 eller 29 kamper igjen......Cool

Snakke om opprykk eller ikke opprykk etter to kamper....Håpløst !!

Nå må laget innse at de spiller i Adecco, glem finspillet, tren heller på pasninger for så mye upresist som jeg så i kampen i dag er skremmende

Opprykk eller ikke er allerede snakket og bestemt føre serien startet, trene skulle de også gjøre før serien startet, virker som de har trent dårlig:(


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 apr 10, 18:22

Jeg har bare en ting å si jeg. Detta var flaut og ubrukelig spill idag.Vi støtter laget uansett hva som har skjedd og nå er det vell på tide at spillerne begynner å gi noe tilbake?Jeg fikk den gamle følesen som jeg satt igjen med ifjor når vi tapte kamper.De virker jo ikke motiverte ut?Greit om vi taper hvis vi virkelig hadde spilt fotball,men detta var rett og slett løkkefotball som jeg har med laget mitt.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 apr 10, 18:27

Det som gjelder nå er å ikke lage krisestemning ut av det hele. Vi spiller en altfor svak kamp, men det er ikke synonymt med at vi kommer til å rykke ned. Personlig er det ikke ekstremt ille for meg at vi taper for Sarpsborg, jeg har ikke den store "rival-feelingen". Men jeg skjønner godt de som er ekstra skuffet over tapet i dag.

Imidlertid syns jeg faktisk 2.omgangen i dag er bedre enn begge omgangene mot Alta. 1.omgangen er heller ikke noe særlig bedre enn i serieåpninga, men vi møter et et bedre lag enn Alta.

På 1-0målet er det markeringssvikt av Wallace, men er det egentlig noen som forventer at han skal vinne hodeduell mot Øyvind Hoås? Kunne dog gått i duell for å forstyrre. 2-0målet er en horribel inngripen av Staw. 3-0målet kommer på en kontring, og dårlig spill av Ophaug. Staw kunne tatt den.

For min del er det lite vits å kommentere personlige feil, de får man ikke gjort noe med. Nøkkelen til å vinne neste kamp blir ikke å si at Staw skal skjerpe seg på frispark...

Jeg er imidlertid skuffet over spillet. Vi slår langt i blinde, kommer for sjelden rundt på kanten og får sjelden rettvendt spillere i mellomrommet. Dette kommer først og fremst av dårlig pasningskvalitet, men også av dårlig bevegelse. Er sjokkert over jobben spesielt Andersson (ikke) legger ned. Tegström er ikke noe særlig bedre.

Skuffende, men vi reiser oss igjen til neste gang.

Eneste lyspunkt i dag er Celso Borges. FOR en spiller! Når laget er så dårlig som det er i dag, er det en bra prestasjon å ligge på det nivået han gjør. Har massevis å gå på, men var vår soleklart beste i dag. En av få som tør å spille pasninger langs bakken, og som har en tanke bak det han driver med.

Ellers ros til Sarpsborg 08 som gir ungguttene sjanse fra start og spiller fotball langs bakken. Hjulstad var god i dag, det samme var Hoås. Lenge siden jeg har sett noen gi Piiroja så god kamp i luftrommet. Kommer til å bli snappet opp av en TL-klubb om han fortsetter sånn.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 apr 10, 18:28

Hvis ikke jeg tar helt feil har FFK aldri vunnet en seriekamp på kunstgress. Det er i såfall en imponerende prestasjon.

Noen som kan bekrefte om jeg tar feil?



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f