Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja el Nei til Aune som hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 14 apr 10, 09:48

Opprinnelig postet av Topscorer

Ganske uinteressant diskursjon dette her. Aune ER FFKs hovedtrener og vil være det ut 2010 sesongen og 2011 sesongen. Dette er avklart med begge styrene i FFK og økonomisk sett har ikke klubben råd til å endre på dette. Det å diskuterer Aunes kvalifikasjoner allerede nå etter en vår med mange seiere i treningskampene + 2 seriekamper er helt dødfødt og destruktivt. Klubben trenger ikke disse diskusjonene nå. Klubben, trenerne og spillerne trenger støtte og oppbacking for å nå det målet alle ønska FFK skal nå.

Helt enig, dessuten må man gi Aune en skikkelig kjangs når han først har fått tillit fra start. Vil ikke ha det som i fjor hvor det var tre forskjellige trenere på ett år, ingen som kan prestere noe da...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 apr 10, 10:17

Opprinnelig postet av Topscorer

Ganske uinteressant diskursjon dette her. Aune ER FFKs hovedtrener og vil være det ut 2010 sesongen og 2011 sesongen. Dette er avklart med begge styrene i FFK og økonomisk sett har ikke klubben råd til å endre på dette. Det å diskuterer Aunes kvalifikasjoner allerede nå etter en vår med mange seiere i treningskampene + 2 seriekamper er helt dødfødt og destruktivt. Klubben trenger ikke disse diskusjonene nå. Klubben, trenerne og spillerne trenger støtte og oppbacking for å nå det målet alle ønska FFK skal nå.

På dette punktet støtter jeg kontinuiteten din 100% Wink..

---------------------------

2010: The new era begins.


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 19 apr 10, 00:26

Mange ampre svar på mitt forrige innlegg ser jeg. Forstår dette til dels og skjønner at folk ønsker å være positive. Dessverre viser seriestarten at frykten ikke var ubegrunnet. Argumentene mot Aune er mange, bla:

- Elendige sportslige resultater (og prestasjoner). Klart lavest poengsnitt av våre tre hovedtrenere i fjor. Spillemessig katastrofe i år.

- Ingen plan/spillestil. Med det spillematerialet FFK besitter skal kamper som mot Særp og Mjøndalen nesten ikke være mulig. Spillerene aner jo ikke hva de skal gjøre utpå der! Ingen tar ansvar.

- Mangel på respekt. Etter å ha vært kjegleflytter og "kompis" under Grönis og Tom skal han plutselig være den autoritære lederen. Hvis mannen har et budskap til spillerene, så er det åpenbart at dette ikke når frem. 

Når dette er sagt, så er det lite vi kan gjøre utenom å håpe at det snur. Cash til noen ny trener finnes ikke, og klubben må nå tenke langsiktig og økonomisk forsvarlig. Hvis det ikke kommer inn eksterne midler så har trolig ikke klubben noe annet valg enn å fortsette med dagens løsning. De av supporterene som regnet med å cruise gjennom årets addeccoliga bør i så fall justere forventningene noe ned....


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 27 jan 10, 21:04
Endret: 27 jan 10, 21:05
Endret av: Erikk

Nei, men ja hvis det er eneste måten vi kan bli kvitt Nordlie på


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jan 10, 21:05

Nei og atter nei.

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


PANATHA

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 08
Innlegg: 18

Lagt til: 28 jan 10, 00:17

nei

---------------------------

Peleshi


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 28 jan 10, 00:40

Nei takk til gymnastikklærer Aune!

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 04 feb 10, 12:58

Ser flere her kaller Aune for gymlæreren. Trodde det var Hansen som (med rette) ble kalt det? 

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 04 feb 10, 12:59

Ja til Aune!

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 28 jan 10, 00:44

Ja!

Jeg har troen på at Aune er mannen som kan ta oss opp og frem, kanskje ikke allerede i år, men på sikt. Og jeg tror det er det vi bør tenke på nå, vi må ikke handle og jobbe mot kun kortsiktige mål. Se heller fremover, bygg opp et lag og en klubb som har tillitt hos Fredrikstad folket igjen. Og der tror jeg Aune kan være en bra mann!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 28 jan 10, 01:07

Nei, da er det bedre med Even om det absolutt må rekrutteres internt!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 28 jan 10, 03:53

ER DET ENESTE ALTRENATIVET, SÅ JA


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 27 jan 10, 21:42

JA.

Hvem vet. Kanskje vi fremdeles hadde vært i tippeligaen hvis Aune hadde trent FFK ut sesongen.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 jan 10, 21:46

JA, på lang sikt tror jeg han er rett mann for FFK.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 jan 10, 21:51

Nei nå.....ja på lang sikt

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 27 jan 10, 22:01

Nei, ellers takk.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 27 jan 10, 22:05

Nei!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340