Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - en opprykksfavoritt?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 jan 10, 22:27

[/quote]

Jeg hadde det, men han er tydeligvis på vei ut døra....:(

PS ! Du kan gjerne slutte å ta de vanndrivende medisinene, så det slipper å komme så mye piss.....Wink

[/quote]

Så ekkel du erSmile

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 jan 10, 22:28

Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Kratos

Tipper FFK rykker ned fra adecco i år. Vi har for tynn stall + at det virker mer og mer sannsynlig at Aune tar over som trener. Nedrykket i fjor var starten på slutten for FFK...

Som oftest er jeg enig med Fred., men ikke nå.

Det er for mange gode krefter som kjemper for FFK og for stort engasjement i folket til at denne tradisjonsrike klubben med den flotte stadion blir visket ut av fotballkartet.

2010 blir mellomåret som kun bekrefter FFK´s gjeninntreden som en langvarig aktør i norsk toppfotball.

De gode beskjeder ligger på vent til å slippes løs, og de er mange etterhvert.

Hvilke spillere skal ta oss tilbake til tippeligaen da ? Vi har jo ikke spillere til å gjennomføre treningskamper engang...

Kan vi ikke vente med å telle opp spillerstallen til litt nærmere seriestart da?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 27 jan 10, 22:33

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg hadde det, men han er tydeligvis på vei ut døra....:(

PS ! Du kan gjerne slutte å ta de vanndrivende medisinene, så det slipper å komme så mye piss.....Wink

[/quote]

Så ekkel du erSmile

[/quote]

Neida....egentlig en hyggelig kar jeg ;)

---------------------------

You`ll never walk alone...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 09 feb 10, 12:00

Opprinnelig postet av Willy René

 

Kan vi ikke vente med å telle opp spillerstallen til litt nærmere seriestart da?

Nå ser det ut til at vi ikke kommer til å verken selge eller kjøpe i noen særlig grad fram til seriestart - jfr spekulasjonene som har gått om Thomassen og Piiroja. Det tyder på at den stallen vi har nå, er den som skal kjempe om opprykk. Om det er tilfelle er jeg relativt optimistisk. Vi har fortsatt igjen en del kvalitet.

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 09 feb 10, 12:30

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Willy René

 

Kan vi ikke vente med å telle opp spillerstallen til litt nærmere seriestart da?

Nå ser det ut til at vi ikke kommer til å verken selge eller kjøpe i noen særlig grad fram til seriestart - jfr spekulasjonene som har gått om Thomassen og Piiroja. Det tyder på at den stallen vi har nå, er den som skal kjempe om opprykk. Om det er tilfelle er jeg relativt optimistisk. Vi har fortsatt igjen en del kvalitet.

Det vil overaske meg mye om ikke en til tre av disse forsvinner: Borges, Wallace, Thomassen, Piroija, Staw, Bråthen(en av de to siste blir nok helt sikkert)

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 09 feb 10, 12:31

Vi har mange bra spillere men veien er alikeveil lang. Vi er laget "alle" vil slå og mange lag vil legge mange spillere bak ballen og forsvare seg svært godt, men samtidig være hissige på countringer. Vi må forberede oss godt på den typen kamper og vi så nå sist i trenigskampen mot Alta at det kreves hardt arbeidt i 2 * 45 minutter for å slå middelmådige Alta på egen hjemmebane. Får vi en god start, humør i spillergruppa, uttelling på sjangesene og unngår langtidskader på viktige spillere så skal også jeg bli mer optimistisk.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 feb 10, 17:36

Borges var aktuell for en polsk klubb, men det ble ikke noe av.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 feb 10, 17:44

Opprinnelig postet av Patrioten

Borges var aktuell for en polsk klubb, men det ble ikke noe av.

Vi selger ingen

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 09 feb 10, 18:05

Hvis det er sant som de sier at ingen spillere skal selges så har vi sannsynligvis en første11er som er god nok til å komme blandt de 5 beste i Adecco. Problemet er at stallen er for tynn. Med skader og gule/røde kort vil laget bli svekket og da er det meget usikkert det hele.

Håper at noen finner løsninger slik at det kan handles inn et par rutinerte spillere. Glem Everton. Han er uansett for dyr, men det er drøssevis av spillere som ville forsterket stallen til FFK som ikke koster skjorta.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 feb 10, 19:04

Det går jo an leie



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340