Husk meg
Brukernavn
Passord

Forhandlinger igang ?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jan 10, 19:05

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vil ikke si turbulensen forsvinner ved å fjerne tom  nordlie og runar henriksen, er ikke særlig nordlie fan, men slik som enkelte supporterer feirer her på nettet om dagen om han fremtidige avgang(om det skjer noe) gjør meg flau.. Vi bli snakket om overalt i fotball norge, og ledd av.. veldig festlig..

At noen her innkludert spillerne har mislikt tom nordlie fra dag en, det er rett og slett.. ja... har ikke ord...

Og nytt styre...? Hva mener du kreves for å få ro?

At TN var mislikt fra dag en kan han takke seg sjøl og sitt rykte for. Man trenger ikke være rakettforsker for å se hvor det måtte ende.
At vi blir ledd av i hele fotball Norge får vi bare tåle. Opprydningen er igang og jeg driter egentlig i hva resten av verden mener bare vi får orden på klubben..


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 jan 10, 19:11

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vil ikke si turbulensen forsvinner ved å fjerne tom  nordlie og runar henriksen, er ikke særlig nordlie fan, men slik som enkelte supporterer feirer her på nettet om dagen om han fremtidige avgang(om det skjer noe) gjør meg flau.. Vi bli snakket om overalt i fotball norge, og ledd av.. veldig festlig..

At noen her innkludert spillerne har mislikt tom nordlie fra dag en, det er rett og slett.. ja... har ikke ord...

Og nytt styre...? Hva mener du kreves for å få ro?

At TN var mislikt fra dag en kan han takke seg sjøl og sitt rykte for. Man trenger ikke være rakettforsker for å se hvor det måtte ende.
At vi blir ledd av i hele fotball Norge får vi bare tåle. Opprydningen er igang og jeg driter egentlig i hva resten av verden mener bare vi får orden på klubben..

Ja at folk ler av oss nå driiter jeg i oxo.Men at vi får ødlagt vår rykte som klubb driiter jeg ikke i.Ryktet til klubben er vell på ferd til å bli helt ødlagt og den vil være ødlagt lang tid framover.Regner med at hel ikke du driiter i ryktet ymer ??Hvem spille vil signere for ffk med tiden??Sponsorer?Evt nye trenere i framtiden?

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jan 10, 19:16

Så får vi bare håpe at dem som ikke er veldig begeistret for at Aune blir hovedtrener ikke detter ned på det samme nivået til Nordlie haterene. Tror det er viktig for klubben. Sjøl anser jeg sjansene for opprykk betydelig svekket, selvom det blir kosligere å gå på trening....


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 27 jan 10, 19:28

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vil ikke si turbulensen forsvinner ved å fjerne tom  nordlie og runar henriksen, er ikke særlig nordlie fan, men slik som enkelte supporterer feirer her på nettet om dagen om han fremtidige avgang(om det skjer noe) gjør meg flau.. Vi bli snakket om overalt i fotball norge, og ledd av.. veldig festlig..

At noen her innkludert spillerne har mislikt tom nordlie fra dag en, det er rett og slett.. ja... har ikke ord...

Og nytt styre...? Hva mener du kreves for å få ro?

At TN var mislikt fra dag en kan han takke seg sjøl og sitt rykte for. Man trenger ikke være rakettforsker for å se hvor det måtte ende.
At vi blir ledd av i hele fotball Norge får vi bare tåle. Opprydningen er igang og jeg driter egentlig i hva resten av verden mener bare vi får orden på klubben..

Og du tror det blir ro i klubben når de sportslige resultatene uteblir ?

Er ikke like sikker som deg, Ymer !!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 jan 10, 19:32

Dagens FFK rykte er ikke så dårlig. Men for å ha dette klart. De som har ødelagt FFKs rykte som en fin åpen og folkelig klubb er ihvertfall IKKE supporterne!! Det forhenværende styret har i stor grad bidratt til at FFK er der de er nå. Turbullens vil det alti være i TL mtp den media dekkningen fotball og TL får i Norge. Skal ikke store bagatellen til. Ja noen unødvendigheter har dukket opp blandt noen supportere men langt ifra alle.

Tror feks flere av de som rakker ned på spillerne her inne gjør større skade enn hva spillernes kritikk av trenere og ledere har gjort.

Men er jo litt typisk Fredrikstad. Lett og klage på spillerne som faktisk løper rundt på banen en trenern som kun vil ha spillerne til å prestere. Men når ledelsen i en klubb er så inkompetent som det den som var i FFK ifjord er. Ja da skjønner jeg veldig godt hvorfor FFKs rykte blir dårlig.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jan 10, 21:14

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Og du tror det blir ro i klubben når de sportslige resultatene uteblir ?

Er ikke like sikker som deg, Ymer !!

Det blir ro før sesongen starter. Da har vi et godt utgangspunkt... Så kan du fortelle meg hvilken klubb som har ro når sportslige resultater uteblir. Jeg vil si ingen, hva sier du?


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 27 jan 10, 23:08

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Dere får kose dere med drikke varene deres og fortsatt leve i drømmen om at Nordlie skal vekk.hehe

Nordlie skal ingenstederLaughing



Fortsatt like skråsikker?

hehe...

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 jan 10, 23:09
Endret: 27 jan 10, 23:10
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Dere får kose dere med drikke varene deres og fortsatt leve i drømmen om at Nordlie skal vekk.hehe

Nordlie skal ingenstederLaughing



Fortsatt like skråsikker?

hehe...

Ja..Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 28 jan 10, 15:38

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Sulla

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av lordofwhat

så fin du er pån a holters Money mouth

Taxfree. Var i London i romjula. Wink

Har personlig en glimrende cognac, Martell Cordon Bleu, som også er fra taxfree i London og som skal poppes når den gode nyheten er bekreftet. 

Jeg tror jeg velger en Chateau Rauzan-Gassies 2003, håper den er sånn passe ferdiglagret og drikkeklar men jeg tar den ut av vinskapet så fort nyheten er bekreftet. Jeg tar da en rådyrsadel og selvplukket sort trompetsopp ut av frysen, nam-nam.

Til forrett så forsøker vi å skaffe levende kamskjell, serveres på 2 måter, rå som carpaccio med olje og urter, og lettfrest i smør. Serveres med hjemmelaget puré av artisjokker.Hva med en litt perlende riesling til dette ?

Hvis nyheten er sprunget ut innen fredag så blir dette menyen på enten fredag eller lørdag.Wink

Hei, bytt ut artisjokkpure`n din med; moset avokado tilsatt limesaft og finhakket rødløk pluss 1 cl Brimi urtebrennevin pr. avokado. Det er smaksopplevelse. Alsace vil jeg også anbefale, riesling blir for "bobblete". Ha en smakfull opplevelse uansett. Husk du skal bevare sjøsmaken på kamskjella.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 29 jan 10, 13:21
Endret: 29 jan 10, 13:23
Endret av: kim_andre_c

Haha, dette må være dagens Tongue out

---------------------------

We'll be back!!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 jan 10, 13:27

Personlig tror jeg FFK er en attraktiv klubb, iallefall når vi kommer litt på vei.

Nå blir det jo litt mer usikkert i forhold til salg av spillere og lignende, men per dags dato vil jeg å si vi er veldig på bedringens vei. Vi har spennende spillere, vi har en flott stadion, vi har en by OG en supporterklubb med skikkelige hjerter.

Er nå min mening at FFK er en unik fotballklubb, hehe men hvem vil vel ikke si det om klubben sin.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f